mt
door mtheune Jan 14, 2015 om 15:24
Computers & telefonie

Opzeggen door KPN

Ik heb sinds enige maanden een alles in een pakket van KPN. Mijn oude provider zou door kpn worden opgezegd. Helaas heeft men dit niet gedaan. Ik kom hier dus na 10 maanden achter. kosten 175 euro. KPN geeft echter niet thuis maar bied een coulance van 75 euro aan. Op internet gezien dat dit door kpn niet de eerste keer is dat men dit flikt. is hier iets aan te doen???

511 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 14, 2015 om 15:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mtheune,

..... Ik kom hier dus na 10 maanden achter. ....
Tja, geen afschriften bekeken......
Enige oplettendheid kan nooit kwaad.
KPN heeft een fout gemaakt, maar gaat er vanuit dat die wel eerder geconstateerd had kunnen worden.
De aangeboden vergoeding lijkt mij redelijk.

Met vr.gr.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 14, 2015 om 15:40
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Jouw analoge tv-signaal dien je zelf op te zeggen, zo ook minimaal eens in de maand het controleren van de bankafschriften.

Niet netjes van KPN dat ze dit nog altijd niet vermelden.

tijger1
door tijger1 - Jan 14, 2015 om 15:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u wel de schriftelijke bevestiging van KPN dat zij dat zouden doen? Dan staat u wat sterker.

Maar één keer per week uw bankafschriften bekijken kan nooit kwaard, dan had u het probleem al veel eerder opgemerkt. Zou de rest ook maar nakijken.

mt
door mtheune - Jan 14, 2015 om 16:08
1 Antwoorden / 1 Vragen

Mijnoude provider ging via de energie leverancier. Het maandbedrag was onder andere opgebouwd uit energie water TV en onderhoudsabonnement voor CV ketel. Het maandbedrag wordt jaarlijks vastgesteld en dan verrekend. hieraan is dus het eerste jaar niets af te leiden.
In mijn abonnementsgegevens staat duidelijk dat KPN het TV abonnement zou opzeggen. Maar zoals bij vele andere klanten( zie internet) is dit niet gedaan. Men koopt de hele boel af met een coulance van 75 euro. dit doe je niet als je niet nalatig bent geweest.
kortom de macht van de grootte bedrijven, wees gewaarschuwd voordat je er mee in zee gaat.

door 1953 - Jan 14, 2015 om 16:12
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Lekker vlot van begrip om pas na 10 maanden erachter kwam.

Op die wijze annuleerde, herriep, ik mijn opdracht met/aan KPN!

Je kunt beter zelf opzeggen bij je huidige provider, dan weet u zeker dat KPN nimmer nalatigheid wordt verweten.

door 1953 - Jan 14, 2015 om 16:13
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 14 jan 2015, 15:41]Hebt u wel de schriftelijke bevestiging van KPN dat zij dat zouden doen? Dan staat u wat sterker.

Maar één keer per week uw bankafschriften bekijken kan nooit kwaard, dan had u het probleem al veel eerder opgemerkt. Zou de rest ook maar nakijken.

Dat doe ik wel dagelijks, u weet maar nooit.

tijger1
door tijger1 - Jan 14, 2015 om 16:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar daalt dat maandbedrag niet doordat er een flink deel niet meer afgenomen wordt?