merlijn2005
door merlijn2005 Sep 3, 2014 om 17:04
Computers & telefonie

Oud apparaat

Ik heb bij Ziggo een Decoder van Samsung gekocht bij afsluiten van een nieuw abonnement. Deze decoder ging binnen drie weken inherstel kapot. Ziggo zou een nieuwe sturen. Tot mijn verbazing is dit een gebruikt apparaat en staan er oude opnames op. Ik heb volgens mij toch recht op een nieuw excemplaar of heb ik dat verkeerd en ben ik verplicht om een gebruikt apparaat te aanvaarden?

638 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Sep 3, 2014 om 17:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Natuurlijk hebt u recht op een nieuwe.

Ziggo heeft toch een forum? Dien daar een klacht in.

costnix
door costnix - Sep 4, 2014 om 10:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

U heeft rechtop een werkend apparaat en dat heeft u van Ziggo gekregen. Het hergebruik van een teruggegeven apparaat scheelt weer een hoop gronstoffen.

he
door hetty1950 - Sep 4, 2014 om 11:13
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

beste merlijn
dat is mij ook overkomen in november 2013 kreeg ook een decoder na een week was hij kapot gebeld werdt mij verteld lag aan de kabel kreeg een nieuwe kabel maar niks toe ik de decoder goed bekeken had zag ik aan de achterkant dat de ingang van de kabel beschadigd was heb weer gebeld en zei dat het een gebruikten decoder was.
de medewerker zei als dat zo is dan stuurt u hem op en krijgt u een nieuwen als wij hem ontvangen hebben en het is waar sturen wij een nieuwen binnen drie weken daar ging ik niet mee akkoord eerst een nieuwen en dan stuur ik de ouden op dat was goed binnen een week had ik een nieuwen recorder je hebt een jaar garantie een na een jaar is hij je eigendom.
en NEE JE HOFT GEEN GEBRUIKTEN DECODER TE ACCEPTEREN.
maar je bent niet de enigen waar ze dat bij flikken.
hoop dat ik je hier mee geholpen heb ,maar houd je poot stijf ze proberen wel wat anders en ik hoop dat je papieren nog heb van de decoder daar staat alles in.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer