Tele2
Tele2 heeft de afgelopen maand/5 weken storingen op de tv. Heel veel klanten klagen en de klantenservice wordt er gek van, maar probleem wordt niet opgelost. Kan de klant zijn recht niet afdwingen. Zie ook forum tele2
Kan de klant zijn recht niet afdwingen.
Een contract heeft twee kanten, rechten en plichten van het bedrijf, rechten en plichten van de gebruiker. En net zoals een pannenkoek, hoe dun of dik je hem ook maakt, het verhaal heeft twee kanten.
Als je in een lopend contract zit, kan je daar alleen normaal uit als dat in de regels staat, wederzijds. Als het technische redenen zijn, wat met tv, internet en tel niet uit te sluiten zijn, zal je als bedrijf je best doen om die problemen op te lossen. Maar als dat om de een of andere reden niet kan, kan je niet meer als een financiƫle deal te maken.
Wat het probleem nu is, weet ik niet. Daarom is de vraagstelling wel erg summier.
U kunt een vergoeding vragen voor de gebrekkige dienstverlening van Tele2. Begin daar over op het forum van Tele2, u zult zien dat u bijval krijgt van de anderen die ook met die storingen zitten.
Als het probleem een bedrijf geld gaat kosten,( of klanten), dan komt de oplossing meestal een stuk sneller.
Als de problemen dusdanig erg zijn dat u van het contract af wilt, zult u Tele2 een termijn moeten stellen waarbinnen het probleem moet zijn opgelost.
U stuurt dan een ingebrekestelling. Als na die termijn de problemen nog steeds niet zijn opgelost, dan ontbindt u de overeenkomst, zo stelt u.
Verzoek om een antwoord binnen 14 dagen.
Tele2! Mijn innige deelneming!
Het soepzooitje van Tele2 raad ik niemand aan.
Schadeloosstelling door Tele2! Compensatie geregeld met Tele2?
U moet hen telkens weer in gebreke stellen voor hun wanprestatie en schadeloosstelling eisen bij Tele2.
[quote=diumenge schreef op vrijdag 14 nov 2014, 22:04]Stap over naar kabel indien mogelijk.
Over UPC en Ziggo zie je immers nooit klachten hier....
[quote=flata100 schreef op vrijdag 14 nov 2014, 20:43]Tele2 heeft de afgelopen maand/5 weken storingen op de tv. Heel veel klanten klagen en de klantenservice wordt er gek van, maar probleem wordt niet opgelost. Kan de klant zijn recht niet afdwingen. Zie ook forum tele2
Welk recht zou je willen afdwingen? Heb je een SLA met Tele2 waarbij zij een bepaalde beschikbaarheid garanderen? Als ze dat al zouden doen dan zal dat hoogstens 99 of 99,9% zijn, hetgeen nog altijd een downtime van tussen de pakweg 8 en 80 uur per jaar zijn.
[quote=pieterwolters schreef op zaterdag 15 nov 2014, 08:19][quote=diumenge schreef op vrijdag 14 nov 2014, 22:04]Stap over naar kabel indien mogelijk.
Over UPC en Ziggo zie je immers nooit klachten hier....
Uiteraard zie je die wel, meer over UPC dan over Ziggo voor mijn gevoel. Aantal klachten over TV via ADSL-aanbieders is voor, wederom mijn gevoel, echter veel groter.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer