gr
door grafiq Jan 19, 2011 om 18:08
Computers & telefonie

Tele2 pikt telefoonlijn en nummers tgv derden

Sinds 12 januari geen telefonie en internet meer mogelijk op ons bedrijf. Tele2 heeft zonder enige vorm van verificatie en communicatie de ISDN nummers en lijnen vergeven aan Online.nl ten behoeve van derden. Lijnen zijn van groot (levens) belang voor de veiligheid i.v.m. werk met (gehandicapte) kinderen en volwassenen. Herstel kost Tele2 mogelijk weken. Technische helpdesk zegt niets te kunnen doen en verbreekt verbinding. Wat kunnen we doen, HELP!!!!!!

417 3 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Jan 19, 2011 om 18:38
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Stel Tele 2 in gebreke. Geeft hen een termijn waarin u wenst dat uw nummer(s) weer in gebruik zijn.

Geeft aan dat mocht Tele 2 hier niet in slagen u per direct de overeenkomst kostenloos beëindigt, omdat Tele2 zonder voorafgaande informatie over de noodzaak hiertoe uw nummer(s) en internetverbinding aan Online verkwanseld heeft.

Geeft aan dat u tevens op de hoogte gesteld wilt worden welke zwaarwegende reden hieraan ten grondslag lag.

Komt tele 1 niet binnen de termijn tot een voor u bevredigende oplossing zegt u op en verzoekt om een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst per direct zonder extra kosten daaraan verbonden .

Het is mij niet duidelijk of hier sprake is van een zakelijke of consumenten overeenkomst.

Lees dus de algemene voorwaarden erop na hoe u dient te handelen mocht kosteloze opzegging per direct niet geaccepteerd worden door tele 2

Zendt brieven schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging. Kopie brief _ verzend en ontvangst bewijs goed bewaren.

gr
door grafiq - Jan 19, 2011 om 19:17
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tdehond schreef op woensdag 19 jan 2011, 18:38]Stel Tele 2 in gebreke. Geeft hen een termijn waarin u wenst dat uw nummer(s) weer in gebruik zijn.

Geeft aan dat mocht Tele 2 hier niet in slagen u per direct de overeenkomst kostenloos beëindigt, omdat Tele2 zonder voorafgaande informatie over de noodzaak hiertoe uw nummer(s) en internetverbinding aan Online verkwanseld heeft.

Geeft aan dat u tevens op de hoogte gesteld wilt worden welke zwaarwegende reden hieraan ten grondslag lag.

Komt tele 1 niet binnen de termijn tot een voor u bevredigende oplossing zegt u op en verzoekt om een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst per direct zonder extra kosten daaraan verbonden .

Het is mij niet duidelijk of hier sprake is van een zakelijke of consumenten overeenkomst.

Lees dus de algemene voorwaarden erop na hoe u dient te handelen mocht kosteloze opzegging per direct niet geaccepteerd worden door tele 2

Zendt brieven schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging. Kopie brief _ verzend en ontvangst bewijs goed bewaren.

Helaas heeft bovenstaande tot gevolg dat alle telefoonnummers permanent zullen komen te vervallen, wat absoluut ongewenst is. We zijn dus aan de genade van Tele2 overgeleverd. Urgentie is geen optie, want dan zouden ze schuld erkennen...

tele2webcare
door tele2webcare - Jan 21, 2011 om 11:15
366 Antwoorden / 0 Vragen

Beste grafiq,

Ik zie dat je op meerdere fora dit bericht hebt geplaatst. Via een ander forum heb ik je problemen omtrent de overname van je telefoonlijnen reeds in behandeling genomen. Om het overzicht te behouden zal ik je via dat forum ook blijven informeren en niet via dit forum bij Kassa Vara.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2