empee
door empee Apr 9, 2024 om 20:04
Computers & telefonie

Telefoon staat altijd op handsfree

Mijn twee telefoons van Gigaset (type A270H) staan meteen op de speaker bij opnemen. Vroeger hoorde alleen ik wat de beller te vertellen had en als je dan iedereen wil laten meeluisteren, kon ik op de speaker duwen. Ik denk dat ik iets verkeerd heb ingesteld. Wie kan mij helpen om die handsfree-funktie weer weg te doen?

2838 4 Rapporteer
Mabelle
door Mabelle - Apr 9, 2024 om 20:20
425 Antwoorden / 1 Vragen

Heel simpel: tijdens een gesprek (dat kan dus meteen als het gesprek begint) opnieuw op de handsfree toets drukken. Aanzetten kan ook weer tijdens een gesprek.

Hier is de uitgebreide gebruiksaanwijzing https://www.gebruikershandleiding.com/Gigaset-A270/preview-handleiding-883422.html

sira
door sira - Apr 9, 2024 om 20:26
2343 Antwoorden / 24 Vragen

Heeft u de handleiding niet meer? Anders moet u even googelen op Handleiding Gigaset + model.

Ik vermoed dat u het groene hoorntje (links) nog een keer moet induwen, daar schakelt u handsfree mee aan en uit.

U kunt ook de instellingen op de telefoon stap voor stap even doornemen.

Lukt alles niet, zou ik de batterijen er even uithalen en opnieuw er in stoppen, maar dan bent u wel alle ingevoerde instellingen en telefoonnummers kwijt.

Mabelle
door Mabelle Apr 9, 2024 om 20:44
425 Antwoorden / 1 Vragen

Gebruiksaanwijzing staat er al.;-))

sira
door sira Apr 9, 2024 om 20:49
2343 Antwoorden / 24 Vragen

Ja, zag ik, maar toen ik mijn antwoord ging typen, had er nog niemand gereageerd.

Ik heb 1 lade in huis en daar zitten alle handleidingen in. Gaat er een apparaat stuk, gaat de handleiding ook bij het oud papier.

Mabelle
door Mabelle Apr 9, 2024 om 21:05
425 Antwoorden / 1 Vragen

Tegenwoordig krijg je op papier maar een heel summiere manual. Online staat dan een uitgebreide versie. Ik heb alle manuals in pdf opgeslagen.

sira
door sira Apr 9, 2024 om 22:42
2343 Antwoorden / 24 Vragen

Dat heb ik inderdaad ook.

Als je overigens het instructieboek van je auto download, zit bij wijze van spreken je pc vol, namelijk 657 pagina's ;-))

marita5
door marita5 - Apr 9, 2024 om 21:52