Goedenmorgen, krijg al geruime tijd de mededeling op tablet: Verzenden mislukt. hoe krijg ik die mededeling weg? steeds wis het, maar krijg zodra ik het tablet aanzet weer die melding. mail staat niet meer in postvak uit. graag advies. groetend
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Heeft u al eens een mailtje aan uzelf gestuurd en krijgt u dan ook de mededeling dat verzenden mislukt is? Hebben anderen op de camping ook dit probleem?
Goedenmiddag, fijn om zoveel reacties te krijgen. aurora1, een mail naar mezelf doe ik altijd het eerste.gaat altijd goed. de betreffende mail is zeker al 1 week geleden verzonden. sjoppie, er is hier een waardeloze verbinding, ik mag blij zijn als ik heel even op internet kan, moet wachten tot veel mensen naar huis zijn. dit is een klacht die iedereen heeft. zeer zwakke verbinding. klagen helpt niet, ze kunnen verder niets doen.
ik dacht zelf ook al aan terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar dat lukt hier niet, moet ik echt thuis doen.
.....ik dacht zelf ook al aan terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar dat lukt hier niet, moet ik echt thuis doen....... Maar thuis heb je dat probleem (waarschijnlijk) niet (meer).
Goedenavond, ben zelf het e.e.a. gaan proberen. heb de app gmail verwijderd en weer geinstalleerd, maakte niets uit. het tablet heeft ook een emailprogramma, heb daar mijn account verwijderd, en tot mijn verbazing was die melding weg. Gebruik dat dus niet meer. ik ben er dus uit. nogmaals iedereen dank. groetend
Akkerdistel het komt erop neer , nadat ik mijn account bij het emailprogramma van het tablet had verwijderd. De melding was verdwenen. Gebruik dus nu alleen de gmailapp. misschien verwarrend, maar kan het niet beter verwoorden. Groetend.
Het ging er mij enkel om dat jij zelf bewust bent dat je de mail hebt willen verzenden met de app 'e-mail' i.p.v. jouw gewenste app 'gmail'. Vandaar dat ik nog had willen vragen, welke handeling jij vooraf gedaan hebt bij het verzenden van de mail, dus waar jij op geklikt hebt om de e-mail aan te maken. Zodat ik jou kon uitleggen waar het probleem hem inzit, hoe je het kunt oplossen/voorkomen in de toekomst.
Mijn inziens, is het leuk/fijn dat het nu is opgelost, maar een volgende keer zit je er weer mee omdat je nu geen idee hebt wat er 'fout' ging. Wil hiermee enkel een positieve bijdragen leveren, zodat mensen iets meer kennis krijgen en zo zelf makkelijker inziet waar 'n probleem zit.
@Akkerdistel, Zou het kunnen dat het e-mailprogramma van het tablet alleen op de camping stoort? Ik zou uw verdere uitleg graag willen hebben (leerzaam) en ik denk dat @Cornelis71 dat wel goed vindt, anderen hebben er dan ook wat aan. Vr, gr.
Akkerdistel, ik begrijp u helemaal. ik heb die mail verzonden met app email. Daar heb ik mijn gmailaccount weggehaald, en gebruik die app niet meer. maar ik blijf het raar vinden, dat ik dat nooit eerder heb gehad. Gebruik dat al 3 jaar. waarschijnlijk ligt het aan de langzame internetverbinding.. weer wat wijzer denk ik maar. groetend
sjoppie, cornelis71 is een leek, dus wil ook alles weten als er wat verkeerd gaat. mensen kunnen in mijn situatie beter de gmailapp voor android gebruiken. groetend
- Standaard mail app is inderdaad gevoelig voor slechte verbindingen. - Deze app, opdat jij deze niet gebruikt, kun je dan ook het beste helemaal uitschakelen via instellingen dan bij apps.
Waarschijnlijk heb jij via een foto de mail willen aanmaken en de tablet heeft hierbij de standaard mail app gebruikt. (vandaar in mijn vorige reactie de tekst/vraag; "welke handeling jij vooraf gedaan hebt bij het verzenden van de mail" om zo ook de oorzaak helder te krijgen, zodat jij niet alleen een oplossing hebt maar ook weet wat het probleem was/is. En dat laatste biedt veel voordeel.)
Daarom ook bovenstaand advies om deze gewoon uit te zetten. En bijlages kun je ook toevoegen vanuit de gmail app zelf.
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar Wat ik vind is
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer