Ziggo dieven?!
Mijn vraag aan Ziggo. Hoe kan het dat wanneer een product dat binnen de 14 dagen zichttermijn is teruggebracht in de winkel (ziggo alles in 1 startpakket volgende dag weer teruggebracht) toch een factuur binnenkomt van € 609 euro! Gewoon 12 maanden 46 euro plus weet ik veel wat voor allemaal kosten erbij zijn gestopt. Doen jullie hier nog wat aan? Heb nu in ieder geval de automatische incasso gestopt van mijn vader, hij was bijna € 609 armer op zijn rekening
klant R. Altun
Is er willens en wetens een contract ondertekend door uw vader en geretourneerd naar Ziggo?
Was dit een internet of een winkelaankoop?
In geval van vroegtijdige opzegging kan de provider de gehele contractprijs berekenen, dus of stopzetting van de auto incasso "slim" was, weet ik nog niet, dit kan nu wegens niet betalen weleens flink méér worden.
Aan de hand van wat je hier neer zet, kan geen mens een zinnig antwoord geven. Het is heel wat nuttiger deze vraag bij Ziggo te stellen. Hou wel alle papieren bij de hand.
Nergens de optie opzicht bij Ziggo gevonden, dus op die voorwaarde kan dit niet gebeuren om de boel terug te geven.
Overigens: met alleen het terug geven van het pakket (en is dat wel volgens de juiste procedure gegaan enz. enz.) is het abonnement (zo te lezen 1 jaar abonnement) niet beëindigd.
Heb je geen bevestiging gekregen van de opzegging, is het dus niet gebeurd. En daarvoor kunnen meerdere redenen zijn.
Dus: Ziggo bellen.
Mensen voordat er weer onzinnige reacties worden gegeven. Natuurlijk is het abonnement opgezegd, en hiervan een bevestiging ontvangen. Ook is telefonisch meteen nagevraagd of het pakket in de winkel terug te geven was en JA dat kan. Op papier een bevestiging van de winkel gekregen dat het pakket terug was gegeven. Telefonisch ook nagevraagd en bevestigd of zij konden zien dat het abo was beëindigd en pakket al was ingeleverd.
Hoewel alles in het systeem stond dat was beëindigd wordt er toch een poging gewaagd om het gehele abonnement te incasseren. Niet de juiste manier van handelen lijkt mij!
......Mensen voordat er weer onzinnige reacties worden gegeven. Natuurlijk is het abonnement opgezegd, en hiervan een bevestiging ontvangen......
Als jij geen volledige informatie geeft, kun je ook geen zinnige reacties verwachten. Vertel je verhaal compleet, en niet halfslachtig.
Veel plezier er mee.
Hallo husje90,
..... Niet de juiste manier van handelen lijkt mij!.....
Nee, daar heb je gelijk in.
Maar je bent nu niet op de juiste plaats om dit aan de kaak te stellen.
Je moet echt bij Ziggo zijn en/of zet je klacht op klachtenkompas.nl
Met vr.gr.
probleem opgelost waarschijnlijk met Ziggo. Afwachten tot er goedkeuring komt voor de creditering!
[quote=husje90 schreef op donderdag 27 aug 2015, 16:15]probleem opgelost waarschijnlijk met Ziggo. Afwachten tot er goedkeuring komt voor de creditering!
Toch handig als je gewoon eerst eens contact op neemt met het betreffende bedrijf voordat je een bedrijf gaat beschuldigen als 'dieven'.
[quote=edrick3 schreef op donderdag 27 aug 2015, 15:57]Hallo husje90,
..... Niet de juiste manier van handelen lijkt mij!.....
Nee, daar heb je gelijk in.
Maar je bent nu niet op de juiste plaats om dit aan de kaak te stellen.
Je moet echt bij Ziggo zijn en/of zet je klacht op klachtenkompas.nl
Met vr.gr.
Ziggo behandeld geen klachten via klachtenkompas.nl of klacht.nl. Ze willen alles intern oplossen.
Daar zijn dan ook weer de nodige klachten over (op het Ziggoforum)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer