jo
door joepy19 Sep 28, 2015 om 18:01
Computers & telefonie

Ziggo nieuwsgroepen

Mijn abonnement van Ziggo is verandert van Ziggo omdat ik een horizon mediabox heb genomen.
Wat blijkt nu ,ik kan niet meer downloaden op spotnet omdat Ziggo gestopt is met nieuwsgroepen omdat er te weinig belangstelling voor zou zijn volgens hun.
maar Ziggo mag toch niet bepaalde dingen blokkeren?
We zitten toch niet in China of zo?.

11326 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Sep 28, 2015 om 18:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Ze blokkeren niets, ze bieden het niet meer aan. Als je via een payserver newsgroepen neemt, dan werkt het gewoon. Dus blokkeren doen ze het niet. Ik kan het kleine beetje wat ik had nog gebruiken, omdat ik niet ben overgestapt.

edrick3
door edrick3 - Sep 28, 2015 om 18:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo joepy19,

.....We zitten toch niet in China of zo?......
Nee en er wordt ook niets geblokkeerd.
Ze bieden het 'gewoon' niet meer aan.
Je zult dus naar een andere mogelijkheid moeten zoeken. Kijk eens hier.

Let op: per 13 april is Ziggo gestopt met het product Nieuwsgroepen. Gebleken is dat ze zeer weinig werden gebruikt. Gebruikte je al Nieuwsgroepen? Dan blijft dat gewoon mogelijk. De toegang tot nieuwsgroepen vervalt als je van Alles-in-1 overstapt naar Connect & Play.

Met vr.gr.

macwouter
door macwouter - Sep 28, 2015 om 19:36
825 Antwoorden / 9 Vragen
0

Inderdaad ik ontdek het nu ook pas, maar geen nood. Via die gratis nieuwsbrieven kon je post binnenhalen niet ouder dan 4 weken en dat is niet veel. Ik heb er maar weinig gebruik van gemaakt want ik stoorde mij er enorm aan. Al jaren gebruik ik Yabnews met regelmaat in combinatie met Snelnl waar je tijdens het downloaden de film al kunt bekijken.

costnix
door costnix - Sep 28, 2015 om 22:36
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

UPC heeft zijn nieuwsservers al in 2014 de nek omgedraaid.

19
door 1953 - Sep 29, 2015 om 03:02
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Nieuwsgroepen?! Die zijn allang gestopt, ook zonder de mediabox.

diumenge
door diumenge - Sep 29, 2015 om 06:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=1953 schreef op dinsdag 29 sep 2015, 03:02]Nieuwsgroepen?! Die zijn allang gestopt, ook zonder de mediabox.
Zoals zo vaak is het weer eens onzin wat je uitkraamt. Ik kan nog steeds gebruik maken van de nieuwsgroepen, zie ook de reactie van edrick3 / maandag 28 sep 2015, 18:24.

edrick3
door edrick3 - Sep 29, 2015 om 10:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

[quote=1953 schreef op dinsdag 29 sep 2015, 03:02]Nieuwsgroepen?! Die zijn allang gestopt, ook zonder de mediabox.\

Klets. Maar dat is geen nieuws(groep).

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 29, 2015 om 20:52
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het zou Ziggo sieren wanneer ze dit expliciet aan hun klanten had vermeld. Maar aangezien Ziggo niet communiceert met hun klanten en wijzigingen standaard doorvoert zonder klanten op de hoogte stellen, kun je hier nu eenmaal niets aan doen. Klagen (wel doen) is vrij zinloos, Ziggo heeft niets op met hun klanten, betalen dat 'moet' je en voor de rest is het de bedoeling dat jij jouw mond dicht houdt (al geldt dit voor de meeste bedrijven anno 2015).

Het geluk is dat je voor 'n paar euro per maand dit probleem feilloos oplost, eigenlijk niets aan de hand.
Dit had je geweten wanneer..

diumenge
door diumenge - Sep 29, 2015 om 21:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Voor nieuwsgroepen die bijna niemand gebruikt? Althans niet die van Ziggo, daar had je namelijk toch al nauwelijks wat aan met die minimale retentie.

19
door 1953 - Sep 29, 2015 om 23:46
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=akkerdistel schreef op dinsdag 29 sep 2015, 20:52]Het zou Ziggo sieren wanneer ze dit expliciet aan hun klanten had vermeld. Maar aangezien Ziggo niet communiceert met hun klanten en wijzigingen standaard doorvoert zonder klanten op de hoogte stellen, kun je hier nu eenmaal niets aan doen. Klagen (wel doen) is vrij zinloos, Ziggo heeft niets op met hun klanten, betalen dat 'moet' je en voor de rest is het de bedoeling dat jij jouw mond dicht houdt (al geldt dit voor de meeste bedrijven anno 2015).

Het geluk is dat je voor 'n paar euro per maand dit probleem feilloos oplost, eigenlijk niets aan de hand.
Dit had je geweten wanneer..

Daar was in het verleden al eens over gecommuniceerd door ZIGGO aan de abonnees.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer