le
door lettow Jan 7, 2015 om 16:33
Elektronica & tv

Caiway provider geen 29 TV zenders maar 3

na een jaar een abonnement te hebben van Caiway, heb ik nog steeds de beloofde 29 HD zenders niet. Het zijn er maar 3. Ik heb deelrestitutie van het abonnementsgeld voorgesteld, maar daar doen ze niet aan, aldus Caiway. Heb ik recht op gedeeltelijke terugbetaling? Ze proberen me trouwens wel een duurder abonnement aan te smeren. De problemen zouden dan opgelost zijn.

623 4 Rapporteer

ro
door ron530 - Jan 7, 2015 om 17:26
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Ik vermoed dat u die 29 HD zenders wel heeft maar ze op de decoder niet kunt vinden. De HD zenders staan niet op een rijtje maar verspreidt over het gehele zendergebied. Voorbeeld 24 kitchen wordt digitaal op kanaal 24 uitgezonden, 24 kitchen HD op bijvoorbeeld kanaal 54. Voor de exacte lijst kunt u de website van Caiway raadplegen.

le
door lettow - Jan 7, 2015 om 17:37
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ron530 schreef op woensdag 7 jan 2015, 17:26]Ik vermoed dat u die 29 HD zenders wel heeft maar ze op de decoder niet kunt vinden. De HD zenders staan niet op een rijtje maar verspreidt over het gehele zendergebied. Voorbeeld 24 kitchen wordt digitaal op kanaal 24 uitgezonden, 24 kitchen HD op bijvoorbeeld kanaal 54. Voor de exacte lijst kunt u de website van Caiway raadplegen.

le
door lettow - Jan 7, 2015 om 17:41
2 Antwoorden / 1 Vragen

nou nee, dat is het probleem niet. Caiway geeft zelf aan dat ze de 29 HD zenders nog niet kunnen leveren in onze gemeente omdat er geen bandbreedte genoeg zou zijn. Ze innen echter welk het volledige abonnementsbedrag. M.i. hebben klanten het recht te krijgen waar ze voor betalen en is gedeeltelijke teruggave van het abonnementsgeld her een zeer redelijke zaak.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 7, 2015 om 17:55
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=lettow schreef op woensdag 7 jan 2015, 17:41]nou nee, dat is het probleem niet. Caiway geeft zelf aan dat ze de 29 HD zenders nog niet kunnen leveren in onze gemeente omdat er geen bandbreedte genoeg zou zijn. Ze innen echter welk het volledige abonnementsbedrag. M.i. hebben klanten het recht te krijgen waar ze voor betalen en is gedeeltelijke teruggave van het abonnementsgeld her een zeer redelijke zaak.

Ik kan mij voorstellen dat u de volle hd zenders krijgt waar voor u betaalt. Wel berekenen en zeggen dat zij dat leveren is wel een verplichting waar voor u de rekening krijgt. Er zal in u gemeent wel geen andere keus hebben voor hun op te zeggen.