In 2012 heb ik een tv gekocht. Ik ging schoonmaken afgelopen juni en moest de stekker eruit halen. Toen ik even later de stekker weer in deed, deed de tv niks meer. Er ging geen lampje branden. Niks. Toen heb ik de leverancier gebeld en die zei dat het ongeveer 200 euro kost om een sensor te vernieuwen. Ik zei dat het onder garantie viel. Hij zei dat het niet zo was. Wat moet ik nu doen?
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Er zit wel een periode tussen van ruim 5 maanden. Tenzij u een aanvullende garantie heeft op de televisie.
€ 200 voor het herstel van de sensor, dan kun u beter een nieuw toestel aanschaffen met modernere hedendaagse techniek en zuinigheid van de elektraverbruik.
In juni 2015 had ik een paar dagen de stekker uit gelaten. Een paar dagen later deed ik de stekker er weer in. Dus tot gisteren was er niks aan de hand. Toen was die storing er weer en had ik de stekker eruit gehaald.
In 2012 heb ik een tv gekocht. Ik ging schoonmaken afgelopen juni en moest de stekker eruit halen. Toen ik even later de stekker weer in deed, deed de tv niks meer. Er ging geen lampje branden. Niks. Toen heb ik de leverancier gebeld en die zei dat het ongeveer 200 euro kost om een sensor te vernieuwen. Ik zei dat het onder garantie viel. Hij zei dat het niet zo was. Wat moet ik nu doen?
In juni 2015 had ik een paar dagen de stekker uit gelaten. Een paar dagen later deed ik de stekker er weer in. Dus tot gisteren was er niks aan de hand. Toen was die storing er weer en had ik de stekker eruit gehaald.
[quote=charria2011 schreef op zaterdag 21 nov 2015, 19:39]In juni 2015 had ik een paar dagen de stekker uit gelaten. Een paar dagen later deed ik de stekker er weer in. Dus tot gisteren was er niks aan de hand. Toen was die storing er weer en had ik de stekker eruit gehaald. Misschien wordt hier een test uitgevoerd door de redactie, meting van irritatiegraad door forumleden.
[quote=zoekster schreef op zaterdag 21 nov 2015, 22:08] Misschien wordt hier een test uitgevoerd door de redactie, meting van irritatiegraad door forumleden.
't Zou me niet verbazen als Tijger1 gelijk heeft. KPN had vrijdag een megastoring op zowel TV, internet als telefoon. Zelf stond ik al m'n laptopleverancier omdat de mail 't niet deed. Hij kon 't ook niet vinden, maar ik heb de lapto toch weer mee naar huis genomen; paar uur later was alles vanzelf weer in orde. TV is vandaag pas opgelost en via de radio werd geadviseerd even de stekker uit het stopcontact te halen, na een minuutje weer erin en dan wordt automatisch een update uitgevoerd. Als dat net helpt, dan is er echt was mis. Succes.
Niet om het één of ander maar de garantie is er een jaar af van gratis herstel kan dus geen sprake meer zijn. Als de tv helemaal niets meer doet heeft dat niets met de ontvangst te maken want da zou je op zijn minst een "no signal" melding in beeld krijgen.
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen. Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar Wat ik vind is
...
Lees meer
Hallo
Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle.
De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week.
Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle.
Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken.
De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven.
Uiteindelij
...
Lees meer
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden. Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt. Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer. Wat kan ik het beste doen?
Lees meer