Keuken gekocht bij Kvik
Hallo, Ik heb begin van het jaar een keuken geleverd gekregen van Kvik keukens in Breda. Hierbij heb ik gekozen voor een recirculatiekap. Bij het leveren van de keuken worden er geen filters geleverd en die zal ik los moeten bestellen. Een monteur komt langs en plaatst 1 filter, de andere moet opnieuw besteld worden want ik heb er 2 nodig blijkt. Vervolgens ontvang ik een factuur voor de monteur en krijg ik de mededeling dat ik ook de filters nog moet betalen. Daarnaast zat er een buts in de afzuigkap en deze mag ik ophalen in Den Bosch. Dit alles omdat ik de keuken heb laten plaatsen door een externe partij maar op de dag dat zij er waren, waren de filters en niet en ook de afzuigkap bleek niet deugdelijk. ik heb een mail gestuurd aan kvik in reactie op hen, maar ze reageren nergens meer op. Wat kan ik doen?
Ik snap je verhaal niet helemaal.
Wat ik er uit opmaak:
Je hebt een keuken laten leveren van Kvik en deze door iemand anders laten plaatsen.
Bij het plaasten kwam je erachter dat de filters waar je wel voor betaald had niet geleverd zijn.
Verder zag je ook dat er een deuk in de kap zat, maar ondanks dit heb je hem toch geplaatst.
Nu heeft Kvik een monteur langsgestuurd om de filters alsnog te monteren aangezien de partijd die de keuken bij je heeft geinstalleerd dit niet kon doen omdat de filter er niet was.Echter heeft deze monteur zelf niet eens genoeg filters bij zich. En krijg je daar bovenop ook nog een rekening van deze monteur die een fout van Kvik kwam herstellen.
Klopt dit?
Zo ja: De factuur niet betalen, en Kvik bellen of ze willen reageren op je mail. Handel wel de kwestie zelf per mail of aangetekende brief af, niet via de telefoon zodat je bewijs hebt.
Verder vraag ik me af waarom je de afzuigkap hebt aangenomen als er een deuk in zat. Nu is het moeilijk te bewijzen dat deze buts er al inzat toen hij geleverd werdt.
Nou, gelukkig kan ik melden dat dit bericht zeker tot actie heeft geleid bij Kvik keukens. Ik werd een paar dagen na het plaatsen van dit bericht gebeld door Kvik uit Denemarken. Nu kan ik jullie melden dat sinds vorige week het probleem is opgelost. De kap is geleverd en de filters zitten erin.
Jammer dat het nodig is om eerst online te gaan en dat er steeds minder gewoon in gesprek wordt gegaan door bedrijven met consumenten. In elk geval ben ik erg tevreden over de manier waarop Pieter van Luttervelt mij heeft geholpen.
Ik ben blij dat het inmiddels is opgelost.
Mooi dat het is opgelost. Ja, helaas is online gaan vaak noodzakelijk om iets voor elkaar te krijgen. Het is niet anders. Maar goed, u bent geholpen.
Lang leve het internet.
Bedankt voor het terugmelden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer