Y.
door Y. van Baalen Feb 23, 2024 om 10:17
Garantie & verzekeringen

Loodgieters-/dakdekkersbedrog oplossen

In september 2023 afspraken gemaakt met Complete Housing Services mbt het coaten van mijn dakgoot voor en achter. Op 22 sseptember is eea uitgevoerd door een ingehuurde ZZP-er die helaas een vooraf gemeld gaatje in de dakgoot niet heeft gdicht. Sinds oktober 2023 prober ik contact te krijgen met Complete Housing Services maar die geven geen respons. Een loz belofte "we kunnen volgende week" en als ik probeer een concrete afspraak te maken zijn ze niet meer bereikbaar. Op app-berichten, telefoon, mailberichten wordt simpelweg niet greageerd. Ik hoef ze niet eens meer aan de deur maar wil deze meer dan minachtende manier van doen wel aan de kaak stellen. Het is een knap staaltje "laat de klant maar doodvallen".
Iemand tips hoe zo'n bedrijf wel te bereiken?

4684 6 Rapporteer
mahadma
door mahadma - Feb 23, 2024 om 10:19
11542 Antwoorden / 51 Vragen

Ga eens naar het bedrijfsadres.

sira
door sira - Feb 23, 2024 om 10:24
2341 Antwoorden / 24 Vragen

Geen idee hoe u ze wel kunt bereiken, maar is het niet verstandiger om met een plaatselijke aannemer contact op te nemen? Als de aannemer geen verstand van dakgoten heeft dan kent hij wel iemand die dat wel heeft.

me
door meganega Feb 23, 2024 om 10:25
43 Antwoorden / Vragen

Wat een mooi antwoord weer wijsneus. Wat heeft de vrager hier aan?

tenormin
door tenormin Feb 23, 2024 om 12:35
16830 Antwoorden / 108 Vragen

@meganega, het lijkt wel alsof u op oorlogspad bent. Wat een wijsneuzerige antwoorden geeft u aan panelleden.

Me
door Meindo Feb 23, 2024 om 13:24
64 Antwoorden / Vragen

MEGANEGA. Waarom geef je steeds van die domme commentaren naar SIRA?

sira
door sira Feb 23, 2024 om 13:36
2341 Antwoorden / 24 Vragen

@Meindo
Niet alleen naar mij, ga maar naar de antwoorden en reacties op zijn profiel. O.a. Ozymandias heeft ook al een aanvaring met hem gehad, maar er zijn er meer.

sira
door sira Feb 23, 2024 om 13:36
2341 Antwoorden / 24 Vragen

Forumleden zijn volgens hem onbenullen en geven inhoudsloze onzinantwoorden

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Feb 23, 2024 om 15:41
2059 Antwoorden / Vragen

Dat lijkt mij een verdwaalde Twitteraar die graag de positie van huistrol zou gaan betrekken.

me
door meganega Feb 23, 2024 om 16:03
43 Antwoorden / Vragen

De vrager helpen staat voorop, dit gezanik helpt niemand.

Y.
door Y. van Baalen Mar 15, 2024 om 09:44
Antwoorden / 1 Vragen

Ikheb met meerdere "lokale" ZZP-ers, klusbedrijven etc gesproken. Niemand die demoeite nam om voor een in hun ogen klein klusje in de wagen te stappen. Overigens ookgegoogeld, KvK van te voren bekeken en m.ialles gedaan wat in mijn mogelijkheden lag. Ben er niet blindnoch blond ingestapt. Bedrijf houdt zich tot nog toe nog steeds onbereikbaar. Een en al oplichterij en ik probeer dat op zoveel mogelijk plaaten te ventileren zodat niet meer mensen door dit bedrijf worden opgelicht.

sira
door sira Mar 15, 2024 om 10:09
2341 Antwoorden / 24 Vragen

Ik snap helemaal waar u tegenaan loopt.

Met goede bedrijven is het moeilijk een afspraak te maken en dat is niet omdat zij hun afspraken niet nakomen, maar omdat ze omkomen in het werk. Om u met spoed te helpen, moeten zij een andere klant, waar reeds een afspraak mee staat ingepland, laten wachten. Goede bedrijven zult u ook nooit op Werkspot tegenkomen, want zonder Werkspot kunnen ze de werkzaamheden al nauwelijks inplannen.
Gisterern zelf een timmerman hier gehad, die werd gebeld door een klant, maar daar zou hij pas in het najaar aan het werk kunnen, en dat is zelfs nog redelijk snel.

Heeft u lekkage in uw huis t.g.v. de dakgoot? Indien niet, dan toch een afspraak met een plaatselijke aannemen maken en even geduld hebben. Anders kunt u het proberen via de klusservice van Vereniging Eigen Huis, maar ook daar kan het zijn dat leden voorrang hebben, dat weet ik dus niet. U kunt altijd lid worden. Ook moet u niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, vakmensen zijn nu eenmaal duurder. Misschien adviseert de vakman zelfs om de dakgoten te vernieuwen, maar dat kan ik niet beoordelen.

Ik heb 25 jaar een bedrijf in de bouw gehad en u moet altijd oplettend zijn, er zit veel kaf onder het koren.
Een plaatselijk bedrijf (of in een onliggende plaats) zal u niet zo gauw benadelen o.d., want dan zal uw (negatieve) verhaal snel rond gaan en dat zal hem klanten kosten en daar zit hij echt niet op te wachten. Informeer anders bij de bouwmarkt of zij een betrouwbaar bedrijf in uw omgeving weten.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Feb 23, 2024 om 10:25
1765 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte V. van Baalen,

U heeft te maken met een malafide bedrijf.

Altijd eerst een bedrijf Googlen voordat u ermee in zee gaat :

https://nl.trustpilot.com/review/house-rent.nl

marita5
door marita5 Feb 23, 2024 om 11:08
11514 Antwoorden / 15 Vragen

Ga , de link heeft niks te maken met de site van Ts .

Mabelle
door Mabelle Feb 23, 2024 om 18:36
425 Antwoorden / 1 Vragen

De naam lijkt er zelfs niet op.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Feb 23, 2024 om 20:23
1765 Antwoorden / 31 Vragen

Excuses voor de verkeerde link

Y.
door Y. van Baalen Mar 15, 2024 om 09:45
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb met meerdere "lokale" ZZP-ers, klusbedrijven etc gesproken. Niemand die demoeite nam om voor een in hun ogen klein klusje in de wagen te stappen. Overigens ookgegoogeld, KvK van te voren bekeken en m.ialles gedaan wat in mijn mogelijkheden lag. Ben er niet blindnoch blond ingestapt. Bedrijf houdt zich tot nog toe nog steeds onbereikbaar. Een en al oplichterij en ik probeer dat op zoveel mogelijk plaaten te ventileren zodat niet meer mensen door dit bedrijf worden opgelicht.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 23, 2024 om 10:26
16852 Antwoorden / 202 Vragen
Y.
door Y. van Baalen Mar 15, 2024 om 09:46
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb met meerdere "lokale" ZZP-ers, klusbedrijven etc gesproken. Niemand die de moeite nam om voor een in hun ogen klein klusje in de wagen te stappen. Overigens ook gegoogeld, KvK van te voren bekeken en m.i alles gedaan wat in mijn mogelijkheden lag. Ben er blind noch blond ingestapt. Bedrijf houdt zich tot nog toe nog steeds onbereikbaar. Een en al oplichterij en ik probeer dat op zoveel mogelijk plaaten te ventileren zodat niet meer mensen door dit bedrijf worden opgelicht.

heremietkreeft
door heremietkreeft Mar 15, 2024 om 09:51
16852 Antwoorden / 202 Vragen

Dan toch maar https://www.consuwijzer.nl/contact of juridische aktie proberen te nemen.

marita5
door marita5 - Feb 23, 2024 om 11:05
11514 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Y.Van Baalen ,

Deze site is geregistreerd op 25 - 5 - 2023 , adres is een woonhuis .
Als je op de site benedenaan klikt op algemene voorwaarden , gebeurd er niks .
Ervaringen of klachten zijn niet te vinden .

Neem eens contact op met Consuwijzer ,

https://www.consuwijzer.nl/contact

Mabelle
door Mabelle Feb 23, 2024 om 18:35
425 Antwoorden / 1 Vragen

Complete Housing Services is begonnen eind 2022.

marita5
door marita5 Feb 23, 2024 om 23:59
11514 Antwoorden / 15 Vragen

Staat op de site , maar wil niet zeggen dat dit juist is .

agapon1951
door agapon1951 - Feb 28, 2024 om 14:42
171 Antwoorden / Vragen

hwt onbegrijpleijk dat dit allemaal maar getolereerd wordt. In Heerlen onlang twee mannen opgepkat die 15 miuten een ebdrag van 900 vroegen. Politie reageerde daar op de juiste wijze. Echter in Alkmaar reageerd de politie totaal niet.  Dan onder druk gezet toch gedwongen (intimidatie) wordt te betalen, je niet meer veilig voelt (geweld van tegenwoordig niet normaal meer)  is het ineens een civiele procedure die je dan tegen de oplichters moet aanspannen.
Dan kun je dus rustig gaan wachten tot ook bij jou een dergelijk explosief tot ontploffing wordt gebracht. Beshoten of een mes waar je perongeluk tegen aan loopt. Zolang er niet hardere aanpak is zullen de oplichters hun gang blijve gaan en doen wetende van de slappe houding van Justitie en de onbetaalbaarheid van en advokaat voor mensen met een laag inkomen.
Gegevens OM te Haarlem.  Er wordt dus door de Herrmandat met twee maten gemeten. In Limburg kennelijk netjes opgepakt en in Noord Holland is het dan van zoek het maar uit. In beide gevallen soort gelijke oplichtingspraktijken maar is kennelijk provincie geobonden wat men er mee doet.
Is het dan vreemd dat mensen zichzel gaan verdigen naa een aantal keren geconfronteerd te worden??/ Raden wie er dan opgepkat wordt......niet de veroorzaker .......die is dan ineens zielig, terwijl de feitelijke oorzaak ligt in het slappe beleidt.