th
door theo12 Jul 9, 2014 om 16:52
Geldzaken & recht

Betaling

ik heb een overeenkomst met nekerman nu is het bedrijf faliet en heeft nu een doorstart gemaakt maar wie moet ik nu betalen cq aflossen

1600 10 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jul 9, 2014 om 16:55
11574 Antwoorden / 51 Vragen

U zult ongetwijfeld contact krijgen met een curator, die in faillissementen de zaak afhandelt.

th
door theo12 - Jul 9, 2014 om 17:09
42 Antwoorden / 28 Vragen

moet ik bij de curator dan ook een regeling treffen zoals voorheen u bedankt voor u reactie

mahadma
door mahadma - Jul 9, 2014 om 17:12
11574 Antwoorden / 51 Vragen

Ik ken uw situatie niet, maar de curator zal wel een voorstel van zijn kant komen, effe geduld en u weet het.

Cookies
door Cookies - Jul 9, 2014 om 18:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Daar kan Neckermann natuurlijk een beter antwoord op geven dan de mensen hier.

Heb je overige vragen over de betaalmogelijkheden dan kunt je contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer: 0900 - 0194 (€1,00 p/g) of mailen naar service@nl.neckermann.com

th
door theo12 - Jul 9, 2014 om 18:17
42 Antwoorden / 28 Vragen

zou kunnen alleen naar 3onbeantwoorde bericht alleen wij steven u binnen 2dagen te berichten dan niks meer

boppe1943
door boppe1943 - Jul 9, 2014 om 18:29
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Ik zou maar rustig even afwachten tot de curator contact met u opneemt. Hou wel het geld apart wat u anders had moeten betalen als dat bedrijf niet failliet was gegaan. Zodra de curator u benaderd heeft, kunt u met hem/haar proberen eenzelfde regeling te treffen die u eerder gewend was.

sy
door sylgin - Jul 9, 2014 om 20:56
44 Antwoorden / 0 Vragen

Je moet gewoon je maandbedrag aflossen zoals je hebt afgesproken met neckermann totdat je bericht krijgt van Vesting Finance.
De informatie staat gewoon op site neckermann.

http://nl.neckermann.com/bestellingen-tm-24-juni

sy
door sylgin - Jul 9, 2014 om 20:58
44 Antwoorden / 0 Vragen

Oops,ging iets mis maar je kan hier alles vinden en op de website van de curator.
http://nl.neckermann.com/bestellingen-tm-24-juni

Cookies
door Cookies - Jul 9, 2014 om 21:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=sylgin schreef op woensdag 9 jul 2014, 20:56]Je moet gewoon je maandbedrag aflossen zoals je hebt afgesproken met neckermann totdat je bericht krijgt van Vesting Finance.
De informatie staat gewoon op site neckermann.

http://nl.neckermann.com/bestellingen-tm-24-juni

Ik zet voor het gemak van topicstarter even het volledige stuk hieronder neer:

Openstaande rekeningen

Helaas is het niet meer mogelijk om je persoonlijke rekeningoverzicht en andere gegevens terug te zien in je neckermann account. De nieuwe webwinkel beschikt niet over deze informatie, onze excuses voor dit ongemak.

Een groot deel van de kredietportefeuille is van Valovis-bank. Vesting Finance zal de servicing van deze kredietportefeuille overnemen en kan u naar verwachting vanaf eind week 28/begin week 29 informeren. Zij zullen u bericht sturen met hun contactgegevens erin.

Voor nu is de curator het enige informatiepunt voor vragen over openstaande bedragen en afbetalingen. Je kunt je vraag sturen naar faillissementsvragen@leeuwenadvo.nl. Vermeld daarbij in de onderwerpregel: Debiteuren neckermann.com.

Op de website van de curator www.leeuwenadvo.nl vind je de meest actuele informatie over betalingen en BKR registraties.

Directe link naar de curator betr. faillissement Neckermann KLIK

th
door theo12 - Jul 9, 2014 om 21:20
42 Antwoorden / 28 Vragen

nu op u site vind ik niks zet hier ook niet neer wat ik betalen moet ik wacht af op de rekening die ik krijg prive hou ik ff voor mij heb wel een contrakt van nekerman niet van valovis bank ik krijg wel bericht neem ik aan heb nog geen rekening dus kan ook niet betalen