ma
door mariannevant May 29, 2012 om 14:28
Geldzaken & recht

Hoe om te gaan met woekerpolis

Ik heb volgens mij een woekerpolis! Ik heb een aantal jaren geleden via een adviseur van mijn werkgever een lijfrenteverzekering afgeloten bij Aegon. Ik spaar 100 eur per maand maar tegen heel weinig rente. Toen ik aangaf te willen stoppen gaf Aegon aan dat ik dan slechts 2.228,- van de gespaarde 4.642,- krijg. Dat wil ik natuurlijk niet!
Kunnen jullie me helpen aan advies hoe ik nu het beste te werk kan gaan? En hebben anderen ervaring met deze verzekering van Aegon?

Ik hoor het heel graag!

1546 2 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - May 29, 2012 om 18:15
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Op woekerpolis.nl en woeker check.nl kun je informatie en advies vinden.

vvofa
door vvofa - May 31, 2012 om 17:09
7 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Marianne,

Op de website van de VVOFA (Vereniging voor Onafhankelijk Financieel Adviseurs) staat een lijst met echt onafhankelijk adviseurs. Zij kunnen je verder helpen bij de beantwoording van je vraag (www.vvofa.nl)