mi
door michelle__ Nov 5, 2015 om 14:42
Geldzaken & recht

ICI Paris XL webwinkel

Ik koop regelmatig bij een ICI Paris XL winkel bij mij in de buurt. Mede wegens tijdgebrek dacht ik een keer mijn producten via de webshop te bestellen, had ik dit maar nooit gedaan! Op 13 oktober heb ik mijn bestelling gedaan en meteen betaald via ideal. De volgende dag zou ik mijn bestelling in huis hebben. Helaas bleek er iets niet goed gegaan te zijn met de adresgegevens waardoor mijn bestelling niet geleverd kon worden, dit kan gebeuren natuurlijk. Het gekke was dat er geen oplossing geboden werd door (bijvoorbeeld) mijn bestelling alsnog te leveren maar dan natuurlijk naar het juiste adres. Dit gebeurde niet. Logisch dus dat ik mijn geld terug wilde, er werd tot mijn verbazing gezegd dat pas over 14 dagen mijn geld kon worden teruggeboekt. Op mijn vraag waarom dit zo lang moest duren kreeg ik als antwoord dat de bestelling eerst bij hun weer afgeleverd moest zijn. Beetje raar, 2 weken lang zou dat pakketje er over doen voordat dit bij hun terug was, terwijl een bestelling binnen 24 geleverd wordt! Het ergste is dat ik nu op 5 november , ruim 3 weken verder nog steeds op mijn geld zitten wachten. Na diverse mailwisselingen en telefoontjes. De laatste mail vandaag kreeg ik als antwoord dat mijn geld (alweer) binnen 14 dagen zal worden teruggestort! Het laatste telefoongesprek met de klantenservice wilde de dame in kwestie mij kortingsbonnen toesturen, ik wil gewoon mijn geld terug! Wat kunt u mij adviseren? Ik heb mijn klacht inmiddels ook geregistreerd bij klachtenkompas, maar omdat ICI Paris XL niet is aangesloten bij deze organisatie verwacht ik hier niet al te veel van. Mogen zij zomaar mijn geld vasthouden? ???

1960 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Nov 5, 2015 om 14:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Als de aanhef van dit topic uw wachtwoord is, zou ik dat wachtwoord maar even wijzigen.

U hebt recht op uw geld terug binnen 14 dagen.

Daar dus maar nooit meer kopen.

mi
door michelle__ - Nov 5, 2015 om 14:57
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op donderdag 5 nov 2015, 14:48]Als de aanhef van dit topic uw wachtwoord is, zou ik dat wachtwoord maar even wijzigen.

U hebt recht op uw geld terug binnen 14 dagen.

Daar dus maar nooit meer kopen.

tijger1
door tijger1 - Nov 5, 2015 om 15:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U hoeft niet te wuoten, maar u kunt uw reactie in het grijze vak tikken.

edrick3
door edrick3 - Nov 5, 2015 om 15:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Als je wilt reageren kun je dat hieronder in het grijze veld onder Reageren doen.
Typ je reactie en klik op Reageer.
Wil je reageren ná een quote, zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter en typ je reactie en klik dan op Reageer.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Nov 5, 2015 om 15:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo michelle--,

.....Mogen zij zomaar mijn geld vasthouden? ???.....
Nee.
Lees wat Consuwijzer hier over schrijft: klik

Suc6

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer