Ik ben achteraf heeeel dom geweest, maar ik ben opgelicht en heb volgensmij een soort betaalcontract afgesloten! ik zag op facebook een artikel over sportvoeding, sneller vet verlies meer spiermassa. ik werd doorgelinkt naar een website van menshealth. zie: (kijken op eigen risico) het kwam zo overtuigend over! dat ik onderaan de pagina, op de bestel nu gratis uw proefversie heb gedrukt!!, eenmaal er op geklikt werd ik doorgelinkt naar de site van Adrenalast en titanium pro X de site's zagen er zo op het oog goed uit. al mijn gegevens ingevuld en toen moest ik alleen verzendkosten betalen €6.50 (2x) en betaald met visa card! keurig netjes 2 mails van de adrenalast en titanium pro x, en toen begon bij mij een lampje te branden. er stond een heel raar email adres in de mail.. eenmaal research gedaan blijkt de site mens health te zijn nagemaakt! en klopt er niks van! op de 2 site's (adrenalast en titanium pro x) heb ik helaas na de bestelling pas de algemene voorwaarden doorgelezen en ik ben mij doodgeschrokken wat daar voor raars allemaal in stond. eerste 30 dagen proef daarna 60euro per maand!. voor het opzeggen staat er een telefoon nummer in de algemene voorwaarden, als ik deze bel krijg ik een algemeen persoon in nederland aan de lijn die van niks weet.... ik wil er staan ook diverse andere telefoon nummers op de site's maar daar heb ik geen vertrouwen meer in! ik wil hier echt heel snel van af! volgens visa zijn er 2 bedragen gereserveerd* ik baal zo erg van mij zelf dat ik mij zo heb laten misleiden door deze site's. ongelooflijk
wat kan ik het beste doen?
ik hoor graag snel van jullie. met vriendelijke groet mark
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Je bent zoals velen in de zogenaamde gratis producten val gelopen. Zeg je per ommegaande op de manier die volgens hen van toepassing is, vraag een bevestiging per mail (bewijs) en blokker zodra dat kan de leverancier op je creditcard.
Ja, dat is 'm dus. Als ik u was zou ik mijn creditcard (neem daar contact mee op, ik denk dat ze vaker met dit bijltje hebben gehakt) voor dit bedrijf blokkeren en niets in ontvangst nemen. Kunt u die reservering ongedaan maken?
Het is een of andere vertaalsite uit Verweggistan. Als het pakje door de brievenbus wordt bezorgd dan heeft u gewoon nooit iets ontvangen. En als er wordt aangebeld door meneer de postbode dan weigert u het aan te nemen. Want terugsturen gaat niet, dat voelt u al aankomen, dat wordt gedoe.
Wel 'een beetje dom' dat u daar in bent getrapt, natuurlijk. Maar ja, mannen en hun spierballen... blijft een dingetje...
Eventueel zou u nog een email kunnen sturen dat u de producten niet wilt hebben en dat u deze zult weigeren als ze u worden aangeboden aan de deur. Doe het in het Engels.
Hallo, ik had het zelfde en heb de mailadressen gebruikt.
Nu kreeg ik de volgende mail terug:
Greetings,
Thank you for contacting customer care.
Your account with Titanium Pro X , order number : 5012XXXX and AdrenaLast , order number : 50121XXXX has been successfully canceled. Since your account was canceled within the Introductory Period, you may keep your order that was already shipped and there will be no further charges to your account.
We are unable to process your refund request through email.
You may contact our support team anytime at the phone number below to see if you are eligible for a refund, or if you have further questions.
jeff85 schreef op vrijdag 26 sep 2014, 09:41: Hallo, ik had het zelfde en heb de mailadressen gebruikt.
Nu kreeg ik de volgende mail terug:
Greetings,
Thank you for contacting customer care.
Your account with Titanium Pro X , order number : 5012XXXX and AdrenaLast , order number : 50121XXXX has been successfully canceled. Since your account was canceled within the Introductory Period, you may keep your order that was already shipped and there will be no further charges to your account.
We are unable to process your refund request through email.
You may contact our support team anytime at the phone number below to see if you are eligible for a refund, or if you have further questions.
Kind Regards,
Titanium Pro X & AdrenaLast Support Team
Is dit voldoende om overal vanaf te zijn?
Gr. Jeff
Hallo jeff,
Zou je kunnen laten zien naar welke emailadressen en wat voor tekst(zonder je persoonlijke gegevens) je in de email hebt gezet? Alvast bedankt. Gr mark
jeff85 schreef op vrijdag 26 sep 2014, 09:41: Hallo, ik had het zelfde en heb de mailadressen gebruikt.
Nu kreeg ik de volgende mail terug:
Greetings,
Thank you for contacting customer care.
Your account with Titanium Pro X , order number : 5012XXXX and AdrenaLast , order number : 50121XXXX has been successfully canceled. Since your account was canceled within the Introductory Period, you may keep your order that was already shipped and there will be no further charges to your account.
We are unable to process your refund request through email.
You may contact our support team anytime at the phone number below to see if you are eligible for a refund, or if you have further questions.
support@titaniumprox.com en support@myaccountsupport.net
Hi,
I want to cancel the order XXXXXXX from XX/XX/XX. I did not make it myself. I want to cancel the free sample and the following deliveries and I would have the money sent back to my account where you did subscriped it from.
[adresgegevens zoals bevestigd in mail]
PS I would like to have a confirmation of the cancellation!
@jeff85, of je het geld dat al van je creditcard is afgeschreven terugkrijgt is een tweede. Als het een laag bedrag is, zou ik het er verder bij laten zitten.
Ik heb net antwoord gekregen op de mail die ik naar support@myaccountsupport.net heb gestuurd.
Greetings,
Thank you for contacting customer care.
Your account with Titanium Pro X , order number : xxxxxxxx and AdrenaLast , order number : xxxxxxxx has been successfully canceled. Since your account was canceled within the Introductory Period, you may keep your order that was already shipped and there will be no further charges to your account.
If you have further questions, please feel free to contact customer care.
Kind Regards,
Titanium Pro X & AdrenaLast Support Team
+31-858880321 .
hopelijk ben ik nu ook overal van af. bedankt allen voor de reacties!
hallo, ik heb helaas ook hetzelfde meegemaakt. heb de zelfde tekst als @jeff85 gebruikt om hun een mail te sturen. heb dan ook hetzelfde bericht van hun terug gekregen net als jeff85 omschrijft. hoop dat dit voldoende is. wat een teringlijers om op deze manier aan je geld te moeten komen en onschuldige mensen die het goed bedoelen op deze manier te naaien!
Ik probeerde hetzelfde te doen, ik heb ook twee mailtjes gestuurd eentje naar support@myaccountsupport.net en eentje naar support@titaniumprox.com om beide producten te cancelen...
Ik krijg echter meteen deze e-mail terug:
Technical details of permanent failure: Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain titaniumprox.com by mx.coderomail.com.
The error that the other server returned was: 535 5.7.0 Fail
Dus ik vrees dat het e-mail adres dat opgegeven werd voor titanium pro x ook fake is - of ondertussen uitgezet? De mail naar het klantenadres van Adrenalast (support@myaccountsupport.net) raakte wel verstuurd.
Bizar :/ Hadden jullie dat ook?
Ik heb mijn vraag om Titanium Pro X te cancellen ook naar het Adrenalast-adres gestuurd in de hoop dat het zo ook kan. In bovenstaande antwoordmailtjes werden beide producten vermeld. Anders weet ik niet hoe ik er verder vanaf moet.
narcosmicoma schreef op zondag 28 sep 2014, 11:15: Ik probeerde hetzelfde te doen, ik heb ook twee mailtjes gestuurd eentje naar support@myaccountsupport.net en eentje naar support@titaniumprox.com om beide producten te cancelen...
Ik krijg echter meteen deze e-mail terug:
Technical details of permanent failure: Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain titaniumprox.com by mx.coderomail.com.
The error that the other server returned was: 535 5.7.0 Fail
Dus ik vrees dat het e-mail adres dat opgegeven werd voor titanium pro x ook fake is - of ondertussen uitgezet? De mail naar het klantenadres van Adrenalast (support@myaccountsupport.net) raakte wel verstuurd.
Bizar :/ Hadden jullie dat ook?
Ik heb mijn vraag om Titanium Pro X te cancellen ook naar het Adrenalast-adres gestuurd in de hoop dat het zo ook kan. In bovenstaande antwoordmailtjes werden beide producten vermeld. Anders weet ik niet hoe ik er verder vanaf moet.
Ik kreeg ook een fout melding van een email te versturen naar support@titaniumprox.com. van support@myaccountsupport.net kreeg ik na een half uur meteen een reactie, (order nummer en gegevens in de mail meesturen).
Yo hier nog een heb alles al geregeld maar heb dat spul wel binnen gekregen maar meteen weg gooien ofniet ??? Of hebben jullie het toch gebruikt?? Gr sjef
sjefvandijk schreef op woensdag 1 okt 2014, 23:00: Yo hier nog een heb alles al geregeld maar heb dat spul wel binnen gekregen maar meteen weg gooien ofniet ??? Of hebben jullie het toch gebruikt?? Gr sjef
goedendag,
ik heb het gisteren ook binnengekregen. ik durf het niet te gebruiken :P, er zaten overigens wel per briefpakket een bon in waar op stond €25 incl. vat? dus ik heb alles voor de zekerheid van hun laten blokkeren..,
Ja het ziet er wel allemaal goed uit maar er is verder ook niks te vinden over het product op Google dus weet het ook niet zal het moeten proberen meestal zit er slaolie in als het nep is
heb net hetzelfde meegemaakt, heb net account proberen opzeggen... urgh ik hoop dat het geen verdere gevolgen heeft...
nog wel geen mail terug gehad.
bij mij ging het belletje rinkelen toen ik telefoneerde nr de costumers service Belgie en een engels-prekende vrouw aan de telefoon kreeg. ze kon me wel uitleg geven over mijn bestelling, maar ik vertrouwde er geen fluit van...
Hier nog iemand die zo dom is geweest om erin te trappen. Zag het staan samen met een vriend en hebben het toen besteld.. Heb ondertussen ook net een mail gestuurd naar: support@myaccountsupport.net en heb meteen antwoord terug gehad
Greetings,
Thank you for contacting customer care.
Your account with Titanium Pro X- and AdrenaLast- has been successfully cancelled. Since your account was cancelled after Introductory Period, you may keep your order that was already shipped and there will be no further charges to your account.
We are unable to process your refund request through email. You may contact our support team anytime at the phone number below to see if you are eligible for a refund, or if you have further questions.
Kind Regards,
Titanium Pro X and AdrenaLast Support Team Netherlands 31-858880316 31-858880321
Zou het zo voldoende zijn? Had ook een mail gestuurd naar die titanium, maar die kreeg ik gelijk terug dat het adres niet bestond. Maar in deze mail staat dat beiden geannulleerd zijn.
Er is overigens nog niets van mijn bankaccount afgeschreven. weet niet of dit bij jullie wel het geval is? En hoe zou je het kunnen blokkeren dat er niets word afgeschreven? Welk bedrijf/instantie moet je dan laten blokkeren bij de bank? Ben niet echt een held met dat soort dingen..
Heb ze 2 weken gebruikt , maar gebruik ze nu niet meer.geen resultaat dus! Het resultaat wat ik heb komt Door goede voeding en 4x in de week trainen.weggooien dus!
Ik heb een vraag hierover, ik heb mijn gegevens ingevuld maar toen ik met mijn creditcard wilde betalen dacht ik, voor dat ik doe wil ik eerst iets meer weten over dat product. Dus ik op Google kijken toen kwam ik hier terecht, nu is mijn vraag: ik heb wel mijn adres en mijn Email en tel ( en werd gelijk gebeld maar niet opgenomen ) opgegeven maar niet mijn creditcard gegevens doorgegeven en ook niets betaald.
Zit ik er alsnog aan vast of sturen ze deze alsnog op?
Ik kwam ook op deze site terecht en had ook zo mijn twijfels. Toch leek mij dat produkt wel wat. Door even verder te goochelen kwam ik bij Adrenalast en Titanium pro x bestellen. Op deze pagina kom kwam toen terecht bij Fight-and-fit-shop in Borne terecht. Gisteren besteld en vandaag al binnen. Veilig betaald via Ideal. Alleen is de Titanium Pro X op dit ,moment uitverkocht. Schijnbaar erg populair.
Ook ik ben er ingetrapt stom maar helaas, heb inmiddels mijn account opgezegd met hulp van jullie thanks, mail terug gehad dat mijn account is opgezegd. meteen maar een het bedrijf van visa gebeld en het geld want ik voor de samples heb betaald is kwijt maar als ik een mail heb van de opzegging dan kunnen ze als ze weer iets proberen afteschrijven terug vorderen. in de voorwaarden staat dat je 16 dagen de tijd heb om het op te zeggen dus ik ben nog op tijd!
Heren, ik heb een vraag ben hier namelijk ook ingestonken, sterker nog ik had niks door tot dat het bedrag op mijn credit kaart werd gereserveerd. Ik heb vandaag contact gehad met deze oplichters. En het account is inmiddels opgeheven. Ik had gelukkig de potjes nog dicht zitten en kan het nog terug sturen, het was alleen jammer dat ze me bij het bevestigen van het retourneren nog een ander creditcard nummer probeerde te vermelden dus wees gewaarschuwd. Heb nog een keer contact gezocht voor de juiste bevestiging heb alleen nog niks gehoord. Nu is mijn vraag heeft iemand ook al zijn of haar geld terug gehad.
Bedankt voor alle informatie. Ook ik helaas in deze oplichting gestonken. Creditcard laten blokkeren nadat ik zag dat er viermaal geld was afgeschreven. Hopelijk valt het nog terug te halen...
mark93 schreef op zaterdag 21 feb 2015, 15:36: 1 link werkt niet, Hierbij een afbeelding hoe ze adverteren via facebook: http://oi58.tinypic.com/2u7oynb.jpg
Hallo iedereen, even een update van mijn kant. ik heb mijn creditcard ook voor de zekerheid laten blokkeren dus voor de rest gelukkig niks meer van het bedrijf weer gehoord. nu zag ik vandaag nog wel weer dat ze weer opnieuw zijn begonnen via facebook met een ander verhaal. zie onderstaande links. Dat dit is toegestaan in nederland!, dat snap ik echt niet. kan dit niet worden tegengehouden?
Ook ik ben er ingestonken. Helaas. Grrr... Nu heb ik alleen nergens nog iets hoeven te betalen of creditcard gegevens hoeven in te vullen. Ik heb alleen 2x een email met een bestelling van gekregen. Heb al geantwoord op die mail dat ik helemaal van de koop af wil zien maar dat werkt natuurlijk. Vrees ik dat ik een rekening thuis krijg. wat kan of moet ik doen?
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed. Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Aan Bol.com
Pakketweg 2
5145NG
Waalwijk
Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00.
Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie.
Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen.
De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder
Volgens hun wordt het als verloren beschouwd.
Wat h
...
Lees meer
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose? Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de
...
Lees meer
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen. Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde. Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Hallo allemaal, Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen. Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer