je
door jeroenpm Jul 7, 2015 om 10:39
Geldzaken & recht

Senioren GSM

op 30 6 2015 samen met mijn moeder (83) bij BCC.NL een senioren GSM gekocht (ik dacht nog door bij een betrouwbare partij te kopen zij het Internet zou gaan vertrouwen) en direct met Ideal betaald (doet zij nog zelf, maar moest ook even wennen aan de nieuwe Rabo systematiek).

Voor een oma'tje van 83 al heel wat.

Direct de bevestiging gekregen dat 'ie de volgende dag afgeleverd zou worden. Tot op heden niets ! Contactcenter = onbereikbaar, op de site is het ordernummer onbekend en op diverse fora blijkt dat zij dit al langer flikken. Gouden bergen beloven en NIETS waarmaken, al weken niet.

Klanten niet juist informeren en misleiden. En mijn moeder voelt zich nog meer in de kou gezet door "de maatschappij", Order annuleren moet via het contact center, maar die zijn dus onbereikbaar. Schandalig dat BCC hier mee weg komt. Ook al via de Thuiswinkel een klacht gemaild, maar ook daar geen reactie.

Zijn wij de enige? Wat hier tegen te doen.

2213 13 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jul 7, 2015 om 10:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo jeroenpm,

Lees de info hier.

Je kunt je klacht ook op klachtenkompas.nl zetten.

Suc6

reflecs
door reflecs - Jul 7, 2015 om 12:01
1859 Antwoorden / 4 Vragen
0

...zijn wij de enige?....

Heeft u deze pagina al gezien?
Klik http://www.bcc.nl/actueel/vertraging-in-bezorging

je
door jeroenpm - Jul 7, 2015 om 12:04
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hi beste Reflecs, bedankt voor je antwoord.

Probleem is dat wat er op de site staat niet klopt en een gekleurd doekje voor het bloeden is... die tekst staat er al een tijd, maar contact centre zelfs in de ochtend 1 minuut na "opening" (08.01) niet bereikbaar is.

BCC geloven doe ik al niet meer...

reflecs
door reflecs - Jul 7, 2015 om 12:34
1859 Antwoorden / 4 Vragen
0

Beste jeroenpm,

Dan is die "verdubbeling van de klantenservice" blijkbaar niet voldoende....
Vervelend dat de kennismaking met bestellen via internet voor uw moeder zo verloopt.
Hopelijk helpt het plaatsen van de klacht op klachtenkompas ervoor dat er meer vaart achter wordt gezet.

je
door jeroenpm - Jul 7, 2015 om 12:35
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

dank je Reflecs..

Cookies
door Cookies - Jul 7, 2015 om 12:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Zet je klacht op hun Facebookpagina (er staan er al veel), hopelijk pikken ze het daar wat sneller op KLIK

je
door jeroenpm - Jul 7, 2015 om 13:08
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

En hier, via Klachtenkompas het "voorstel tot afhandeling". Een knap staaltje Kastje-en-muur. Ik moet maar contact opnemen met het customer contact center.... Welke flap.... zet nu zo'n antwoord op klachtenkompas?

Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Het is voor ons hierdoor helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service


Cookies
door Cookies - Jul 7, 2015 om 13:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Als ik jou was, zou ik via FB de order annuleren en maar even bij MM o.i.d. naar binnen lopen voor een senioren GSM. Dat geld komt echt wel terug van BCC.

he
door henkhh - Jul 7, 2015 om 13:38
174 Antwoorden / 0 Vragen
0

Lees hier de reactie van BCC aan vragen van Radar:

http://www.radartv.nl/nieuws/archief/detail/article/veel-klachten-over-bestellingen-bcc/

edrick3
door edrick3 - Jul 7, 2015 om 14:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

De link van henkhh: klik hier.

je
door jeroenpm - Jul 7, 2015 om 14:38
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

via bestelling@bcc.nl EINDELIJK contact... blijkt toestel niet eens op voorraad. Wat er op de site staat en de realiteit zijn dus 2 heel verschillende werelden.

Order gecancelled.

Dank allen voor jullie commentaar.

in
door ineke 48 - Jul 8, 2015 om 00:40
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Nee, je bent zeker niet de enige! Ik heb een airco besteld, wel betaald maar nooit afgeleverd. Contakt met BCC is onmogelijk niet per telefoon noch per e-mail
Ik zou ook niet weten hoe ik mijn geld terug kan krijgen

je
door jeroenpm - Jul 8, 2015 om 09:02
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

ineke48, het is mij uiteindelijk via bestelling@bcc.nl gelukt, probeer het ook eens.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer