Senioren GSM
op 30 6 2015 samen met mijn moeder (83) bij BCC.NL een senioren GSM gekocht (ik dacht nog door bij een betrouwbare partij te kopen zij het Internet zou gaan vertrouwen) en direct met Ideal betaald (doet zij nog zelf, maar moest ook even wennen aan de nieuwe Rabo systematiek).
Voor een oma'tje van 83 al heel wat.
Direct de bevestiging gekregen dat 'ie de volgende dag afgeleverd zou worden. Tot op heden niets ! Contactcenter = onbereikbaar, op de site is het ordernummer onbekend en op diverse fora blijkt dat zij dit al langer flikken. Gouden bergen beloven en NIETS waarmaken, al weken niet.
Klanten niet juist informeren en misleiden. En mijn moeder voelt zich nog meer in de kou gezet door "de maatschappij", Order annuleren moet via het contact center, maar die zijn dus onbereikbaar. Schandalig dat BCC hier mee weg komt. Ook al via de Thuiswinkel een klacht gemaild, maar ook daar geen reactie.
Zijn wij de enige? Wat hier tegen te doen.
Hallo jeroenpm,
Lees de info hier.
Je kunt je klacht ook op klachtenkompas.nl zetten.
Suc6
...zijn wij de enige?....
Heeft u deze pagina al gezien?
Klik http://www.bcc.nl/actueel/vertraging-in-bezorging
Hi beste Reflecs, bedankt voor je antwoord.
Probleem is dat wat er op de site staat niet klopt en een gekleurd doekje voor het bloeden is... die tekst staat er al een tijd, maar contact centre zelfs in de ochtend 1 minuut na "opening" (08.01) niet bereikbaar is.
BCC geloven doe ik al niet meer...
Beste jeroenpm,
Dan is die "verdubbeling van de klantenservice" blijkbaar niet voldoende....
Vervelend dat de kennismaking met bestellen via internet voor uw moeder zo verloopt.
Hopelijk helpt het plaatsen van de klacht op klachtenkompas ervoor dat er meer vaart achter wordt gezet.
En hier, via Klachtenkompas het "voorstel tot afhandeling". Een knap staaltje Kastje-en-muur. Ik moet maar contact opnemen met het customer contact center.... Welke flap.... zet nu zo'n antwoord op klachtenkompas?
Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.
Het is voor ons hierdoor helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:
http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
Als ik jou was, zou ik via FB de order annuleren en maar even bij MM o.i.d. naar binnen lopen voor een senioren GSM. Dat geld komt echt wel terug van BCC.
Lees hier de reactie van BCC aan vragen van Radar:
http://www.radartv.nl/nieuws/archief/detail/article/veel-klachten-over-bestellingen-bcc/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer