hlvdn
door hlvdn Feb 17, 2015 om 19:24
Geldzaken & recht

Te veel afgelost door santander

Vorig jaar 2014 in september heeft Santander in een maand twee aflossingen geincasseerd van 80 euro, terwijl we maandelijks netjes 80 euro laten incasseren. wij hadden daar toendertijd naar santander er over geinformeerd en het scheen een fout te zijn van hun "computer", dus we mochten 80 euro seponeren. En mijn telefoon gesprekken worden altijd opgenomen, ook doorhun.
Zo gezegt zo gedaan, netjes dachten we, nu krijgen we al enkele malen een melding via post, mail en sms of we alsnog die 80 euro willen betalen. Due brief die per post kwam mochten we als niet verstuurd beschouwen.
Vandaag weer een sms om het geld meteen over te maken.
wat moeten we hier nu mee?
moeten we nou echt dat bedrag betalen?
of moet ik voet bij stuk houden het dus niet te doen omdat ik bewijs heb dat ik dat bedrag mocht seponeren.

1214 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Feb 17, 2015 om 19:37
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Als u bewijs heeft dat u dit bedrag niet hoefde af te lossen, dan gaat u het natuurlijk niet betalen.
Het is misschien wel zo handig om er nog wat over rond te kraaien op internet en Santander een mail te sturen met de vraag of ze dit in hun administratie in orde willen maken. Zodat u van het gezeur af bent.

Aan de telefoon worden veel valse beloftes gedaan.

Ik zie dat ze op klacht.nl actief zijn. Zet daar uw verhaal nog even neer.
klik HIER

hlvdn
door hlvdn - Feb 17, 2015 om 19:52
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Geachte zoekster, dank je voor je snelle reactie, op het moment dat je reageerde had ik al een mailtje gestuurd naar santander.
de site van klacht.nl gaan we zo bekijken.
nogmaals thanks

tenormin
door tenormin - Feb 17, 2015 om 19:56
16849 Antwoorden / 108 Vragen
0

Dat het een "computer" fout was geloof ik meteen. (Nou ja, de instelling is door een mens gedaan, toch)? Maar heb hetzelfde, niet met Santander, meegemaakt, maar dat is wel keurig opgelost. Kan gebeuren, fouten, maar dat men dan doorgaat, is foei.
Of anders, als ze blijven zeuren, het tweede bedrag storneren. Worden ze misschien alsnog wakker?

getty
door getty - Feb 17, 2015 om 21:17
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

Weet u zeker dat zij het bedrag niet hebben teruggestort na dubbele afboeking. Als u dan zelf het geld ook terugboekt is er nu een maand achterstand . Kijk even goed uw afschriften na!

hlvdn
door hlvdn - Feb 17, 2015 om 21:21
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hoi Getto. Ook dit hebben we nagekeken. Maar dat is niet het geval. Ik weet wat je bedoeld. Maar nee. Thanks

hlvdn
door hlvdn - Feb 17, 2015 om 21:23
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Sorry Getty Van de vorige reactie van je naam.
Namelijk automatisch gedaan door telefoon.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:04
Huishouden & energie

Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes

Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer