ca
door carriey May 31, 2014 om 11:42
Huishouden & energie

Decoupeerzaag

Mijn decoupeerzaag een Bosch kan op dit ogenblik alleen maar uitgezet worden door de stekker eruit te trekken.

2042 9 Rapporteer

diumenge
door diumenge - May 31, 2014 om 11:50
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Gevaarlijk.

mahadma
door mahadma - May 31, 2014 om 11:52
11559 Antwoorden / 51 Vragen

Dan is aan zekerheid grenzend de schakelaar kapot. Laten repareren door een vakman, zie Diumenge 11.50 uur.

me
door mein33 - May 31, 2014 om 12:53
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Naar alle waarschijnlijkheid ligt dit aan een defecte schakelaar en is het gebruik daarmee gevaarlijk geworden omdat hij niet stopt op het moment dat dit gewenst en noodzakelijk is is.
Repareren zou wel eens duurder kunnen uitvallen dan een nieuwe aanschaffen.
Voor rond de € 60.00 heeft u een nieuwe en veilige decoupeerzaag.

pi
door pieterwolters - May 31, 2014 om 16:01
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Maar geen Bosch voor dat geld... Mijn ervaring met goedkope decoupeerzagen is dat ze zagen. En daar is ook alles mee gezegd. Een nieuwe schakelaar er in laten zetten is niet zo heel duur.

van leyden
door van leyden - May 31, 2014 om 16:10
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op zaterdag 31 mei 2014, 16:01]Maar geen Bosch voor dat geld... Mijn ervaring met goedkope decoupeerzagen is dat ze zagen. En daar is ook alles mee gezegd. Een nieuwe schakelaar er in laten zetten is niet zo heel duur.

Goed gereedschap is het halve werk.
Bosch is zijn geld waard. (andere merken ook wel misschien, maar geen gebruikservaringen. )

Nog twee tips> koop nooit een black en decker, rotzooi van de eerste plank. Eigen ervaring, troep, zonde van je geld.
Nieuw schakelaartje kan ook op het snoer gemaakt worden, kosten een paar euro.

gerbera
door gerbera - May 31, 2014 om 16:46
7369 Antwoorden / 14 Vragen

Vraagje, blijft de knop ingedrukt of komt hij terug na loslaten. Zo die ingedrukt blijft kon er wel een vuil (zaagsel) tussen zitten. Probeer de knop los te krijgen en kijk of de machiene aan gaat.
Komt die wel naar buiten dan is de schakelaar defect.

me
door mein33 - May 31, 2014 om 17:36
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op zaterdag 31 mei 2014, 16:01]Maar geen Bosch voor dat geld... Mijn ervaring met goedkope decoupeerzagen is dat ze zagen. En daar is ook alles mee gezegd. Een nieuwe schakelaar er in laten zetten is niet zo heel duur.

Het ligt er maar net aan waar je de decoupeerzaag voor gebruikt.
Voor de thuisklus is bv. de Bosch PST 650 een prima apparaat.

me
door mein33 - May 31, 2014 om 17:42
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=van leyden schreef op zaterdag 31 mei 2014, 16:10. Nieuw schakelaartje kan ook op het snoer gemaakt worden, kosten een paar euro.

Een goedkoop maar zeer onverantwoord advies i.v.m. de gebruikersveiligheid.
Dergelijke apparaten worden niet voor niets van een veiligheidsschakelaar voorzien.

domantwoord
door domantwoord - Jun 13, 2014 om 14:01
192 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op zaterdag 31 mei 2014, 16:01]Maar geen Bosch voor dat geld... Mijn ervaring met goedkope decoupeerzagen is dat ze zagen. En daar is ook alles mee gezegd. Een nieuwe schakelaar er in laten zetten is niet zo heel duur.

misschien het blokkeerknopje dat blijft hangen? stof in de machine?
Een nieuwe BOSCH is al te koop voor €39,95, ( http://www.praxis.nl/) ik weet bijna zeker dat het (laten) plaatsen van een nieuwe schakelaar duurder is !!!