GC
door GCO Apr 15, 2024 om 13:21
Huishouden & energie

Heeft iemand ervaring met JVK Meubelstoffeerderij

Kwamen langs de deur, maakten betrouware indruk, maar kan nergens vinden of ze bij een branchorganisatie zijn aangesloten (met een geschillencommissie).
Gaat om opnieuw bekleden lederen bank.

652 7 Rapporteer
Thecla58
door Thecla58 - Apr 15, 2024 om 13:31
856 Antwoorden / 3 Vragen

Het is ook heel moeilijk he, om op google de naam van het bedrijf in te tikken.

Heeft mij 30 seconden tijd gekost en zie hier. Zelf even verder zoeken naar reviews?

tenormin
door tenormin - Apr 15, 2024 om 13:32
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, ze zijn nergens bij aangesloten. Ik verbaas me dat u colportage beloont met een bestelling te plaatsen, althans, daar ga ik van uit. Zou zelf een meubelstoffeerder zoeken die u wel garanties geeft. (Ook oplichters kunnen er betrouwbaar uitzien hoor). Zeg niet dat u met een oplichter te maken heeft gehad.

ju
door juliomariner - Apr 15, 2024 om 14:00
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Had u ze gevraagd langs te komen of gingen ze echt van deur tot deur.

In dat laatste geval zou ik ze zeker geen opdracht geven.

marita5
door marita5 - Apr 15, 2024 om 14:09
11515 Antwoorden / 15 Vragen
sira
door sira Apr 15, 2024 om 15:56
2344 Antwoorden / 24 Vragen

JVK meubelstoffeerderij is onderdeel van Bloemenkiosk Barbara

Heel logisch

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 15, 2024 om 14:11
16858 Antwoorden / 202 Vragen

Hierbij het adres van de brancheorganisartie waar men u ongetwijfeld kan antwoorden of het bedrijf dat u noemt daarbij is aangesloten. Hoewel de webite ervan zeer fraai is zie ik daar in ieder geval geen enkele melding van een aansluiting. Colportage aan de deur roept (helaas) wel ook bij mij vraagtekens op. https://www.cbw-erkend.nl/

sira
door sira - Apr 15, 2024 om 16:12
2344 Antwoorden / 24 Vragen

Een gerenommeerd bedrijf gaat niet langs deur, ik ken ze in ieder geval niet.

ne
door neodutchio - Apr 15, 2024 om 16:32
5154 Antwoorden / 12 Vragen

Een goede herstoffeerder heeft genoeg werk en heeft een vast werkadres waar de klant heen kan. Een goede herstoffeerder zal ook niet op de bonnefooi langs de deuren gaan. Als die daar tijd voor zou hebben is die niet aan het werk.

Mijn advies: een ongevraagde verkoper heeft maar 1 doel: zijn inkomen. U weet niet waarmee ze werken en hoe ze werken. Niet aan beginnen dus.