an
door anoniemwonen Jul 1, 2014 om 12:06
Huishouden & energie

Slechte beheerder woningen - Kuijper & Zonen

Al bijna vijf jaren huren wij een appartementencomplex aan de Laan van Berlijn te Haarlem. Dit complex is in beheer bij:

Kuijper & Zonen Makelaardij B.V.
H.J.E. Wenckebachweg 75
1096 AL Amsterdam

Hoe soepel alles gaat met de verhuur, hoe slecht het gaat als je er eenmaal in zit. Bij klachten belt niemand je terug. Het kantoor is onbereikbaar. En op brieven en e-mail wordt helemaal niet gereageerd. Mijn man en ik zijn op leeftijd, maar wij zien dat onze veelal oudere buren hier niet lekker wonen en zich onveilig voelen omdat verhuurder geen maatregelen neemt.

Ook van de radiatoren kloppen niets. Sommige springen soms vanzelf aan waardoor je duizenden euro's moet bij betalen. Ook zijn er bewoners (ouderen) met gescheurde ruiten en glasschade waar niemand op reageert. Lampen worden niet gerepareerd etc. Het zijn oudere mensen en niemand durft of heeft de energie om er iets tegen te doen.

Wat kunnen wij hier aan doen?

610 2 Rapporteer

an
door anoniemwonen - Jul 1, 2014 om 12:09
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=anoniemwonen schreef op dinsdag 1 jul 2014, 12:06]Al bijna vijf jaren huren wij een appartementencomplex aan de Laan van Berlijn te Haarlem. Dit complex is in beheer bij:

Kuijper & Zonen Makelaardij B.V.
H.J.E. Wenckebachweg 75
1096 AL Amsterdam

Hoe soepel alles gaat met de verhuur, hoe slecht het gaat als je er eenmaal in zit. Bij klachten belt niemand je terug. Het kantoor is onbereikbaar. En op brieven en e-mail wordt helemaal niet gereageerd. Mijn man en ik zijn op leeftijd, maar wij zien dat onze veelal oudere buren hier niet lekker wonen en zich onveilig voelen omdat verhuurder geen maatregelen neemt.

Ook van de radiatoren kloppen niets. Sommige springen soms vanzelf aan waardoor je duizenden euro's moet bij betalen. Ook zijn er bewoners (ouderen) met gescheurde ruiten en glasschade waar niemand op reageert. Lampen worden niet gerepareerd etc. Het zijn oudere mensen en niemand durft of heeft de energie om er iets tegen te doen.

Wat kunnen wij hier aan doen?

boppe1943
door boppe1943 - Jul 1, 2014 om 12:10
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Lees de mogelijkheden, klik HIER.