ae
door aew260746 Apr 16, 2014 om 18:16
Computers & telefonie

Aanbieding tv, internet en bellen

L.s,

graag wik ik weten hoe het mogelijk is dat Tele 2 met hun aanbieding internet, tv en bellen voor euro 36,-- nog steeds de mensen misleiden.
Zij bieden dit pakket aan voor euro 36,-- per maand maar alleen internet en tv. is gratis. Voor het bellen moet je dus betalen en wel 9 ct per start en 9 ct per minuut.
Volgens mij klopt deze aanbieding helemaal niet. Ik ben hier op geabonneerd maar sinds oktober 2013 zijn mijn maandelijkse koste een stuk hoger uitgevallen.

graag uw reactie

450 3 Rapporteer

jantje7
door jantje7 - Apr 16, 2014 om 18:24
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Toch een kwestie van de voorwaarden lezen. Fox-sport en filmnet is ook niet inbegrepen. Zo zijn er natuurlijk nog wel meer uitbreidingen te noemen die niet in de basis van € 36,- per maand zitten. En verder moet u nogal veel bellen als u nu "veel duurder" uit bent. Misschien bellen vast er bij nemen?

edrick3
door edrick3 - Apr 16, 2014 om 18:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo aew260746,

Ze misleiden de mensen niet, maar helaas LEZEN de mensen niet.
Dat is heel wat anders.
Als je even de moeite neemt om op hun site te kijken kun je alle info betreffende de kosten lezen.

Hoe zit het nou met het tarief dat je betaalt voor Internet, Bellen & TV? Je hebt te maken met eenmalige en maandelijkse kosten. En zo heb je ook een starttarief en beltarief voor je vast bellen abonnement. Snap jij het nog? Wij gelukkig wel en daarom leggen wij het je graag uit. Via linkjes kun je per Tele2 product alle tarieven op een rij terugvinden.

Extra opties Bellen
Onbeperkt Bellen Altijd 15 €/mnd
Onbeperkt Bellen Avond & Weekend 7,5 €/mnd

Nationale tarieven Prijs per minuut
Naar vaste nummers € 0,09
Naar mobiele nummers € 0,09
Voicemail € 0,09
Klantenservice € 0,075 p/gesprek
Afrekenmethode Per seconde

Klanten met een Internet & Bellen (TV) pakket kunnen onderling gratis bellen met andere Tele2 Internet & Bellen (TV) klanten. Als je hebt gekozen voor een Onbeperkt Bellen abonnement, dan kun je in bepaalde periodes onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland (m.u.v. betaalde service nummers). Voor betaalde service nummers betaalt u het daarvoor aangegeven tarief.

Starttarief is € 0,11 naar alle bestemmingen, inclusief betaalde service nummers. Klanten met een Onbeperkt Bellen pakket betalen geen starttarief naar vaste en mobiele nummers in Nederland.

Met vr.gr.

ekiem
door ekiem - Apr 16, 2014 om 21:02
676 Antwoorden / 100 Vragen

Jammer dat er nog steeds slecht of helemaal niet goed naar de voorwaarden op de site wordt gekeken. Heb zelf het abbonement van internet + t.v +OBA. Kosten 48,50. Bevalt prima en als je minstens 3 uur per maand belt dan is het bedrag van 15 euro er zo uit. Bel zelf veel en vaak, gemiddeld ruim 13 uur.

Begrijp echter wel dat het lastig is om een passend abbonement te vinden, kost veel tijd aan het vergeleiken.

Ekiem