rollandpeter
door rollandpeter Feb 24, 2015 om 20:40
Computers & telefonie

Aankoop onder rembours

11-02-2015 heb ik bij een site waar ik al eerder had bestelt (2jr terug een bestelling die je vas aan de deur hoefde te betalen) Zelfde soort bestelling heb ik nu ook bij site/bedrijf gedaan een nieuwe computer en 2ehandslaptop, nu heb ik meer dan een week teug een mailtje van hun gehad met verontschuldiging dat ze drukke carnaval hadden gehad vond ik al raar maar toe maar . Wat zijn hun plichten en rechten als ze dat het eigenlijks binnen 3 dagen geleverd kan worden en wat zijn de mijnne hierrin zou ik het kosteloos kunnen annuleren omdat ze alles te lang laten duren? Bij voorbaat dank

883 7 Rapporteer

pi
door pieterwolters - Feb 24, 2015 om 20:44
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Een bedrijf heeft iets van 30 dagen de tijd om een bestelling af te leveren. Maar waarom vind je het raar dat door carnaval een vertraging is opgetreden? Mogen die mensen het niet vieren?

edrick3
door edrick3 - Feb 24, 2015 om 20:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Lees eens hier

Maar ik zou wat geduld hebben.

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Feb 24, 2015 om 20:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als u er echt van af wilt, om wat voor reden dan ook, dan kunt u kosteloos annuleren.

rollandpeter
door rollandpeter - Feb 24, 2015 om 21:04
4 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op dinsdag 24 feb 2015, 20:44]Een bedrijf heeft iets van 30 dagen de tijd om een bestelling af te leveren. Maar waarom vind je het raar dat door carnaval een vertraging is opgetreden? Mogen die mensen het niet vieren? Ik vind het juist geweldig als mensen meer dan eens uit hun naad mogen gaan op wat voor evenement dan ook als ze het maar duidelijk zouden melden op die site van hun

rollandpeter
door rollandpeter - Feb 24, 2015 om 21:15
4 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 24 feb 2015, 20:45]Lees eens hier

Maar ik zou wat geduld hebben.

Met vr.gr.
Alvast bedankt dit is iets wat ik als uiterste zou gebruiken, als verder niks ter onderhandelen valt wilt graag netjes afhandelen , zoals het hoortalleen jammer dat zo lang duurt bin nou wel met mailtje bezig dat ik de behuizing wel netjes wil afhalen , zodat ik zeker wat er in de behuizing van die computer desnoods maakt een maat vah me moar een filmpje van het gebeuren zodat ik zeker weet welk moederbord en alle aanverwante zaken derin zitten en geven ze me wat anders dan mogen ze dat melden vind ik bij dat soort aankopen

mahadma
door mahadma - Feb 24, 2015 om 22:53
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Wonend in het uiterste zuiden kan ik één ding zeggen: de week voor en de week na het carnaval krijg je hier niets van de grond of enige reactie. Dus gewoon effe geduld hebben. En respecteren, Rolandpeter, levert je in geval van problemen wel credits op.

rollandpeter
door rollandpeter - Feb 24, 2015 om 23:16
4 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=mahadma schreef op dinsdag 24 feb 2015, 22:53]Wonend in het uiterste zuiden kan ik één ding zeggen: de week voor en de week na het carnaval krijg je hier niets van de grond of enige reactie. Dus gewoon effe geduld hebben. En respecteren, Rolandpeter, levert je in geval van problemen wel credits op.met je eens heb zelf tijdje daar gewoont, mn opa is vroeger tijdens carnaval meerdere malen schutterskoning geweest, maar als ze het niet zo kunnen zeggen op hun site of via mail ben goed met encryptische raadsels:Pof anders op andere manier daarom wacht ik ook liever behandel een ander zoals jezelf behandelt wilt worden en onderste digisteentje komt dan wel boven ghehe