mb
door mb88 Nov 8, 2013 om 16:32
Computers & telefonie

Abonnement onduidelijke voorwaarden

op 20 oktober heb ik mijn abonnement verlengt met een Sim Only 1,5 GB met 4G. Ik heb expres de 1,5 GB aan internet genomen omdat deze samengaat met 4G. Ik verbruik deze hoeveelheid aan internet bij lange na niet.
Echter blijkt 4G helemaal niet te werken op mijn telefoon. Ik ben hier tijdens telefonisch contact met de klantenservice, in de Hi winkel en op de site hi.nl nooit op gewezen terwijl ik hier wel naar heb gevraagd! Tijdens het afsluiten van dit abonnement is nergens te zien met welke telefoon 4G compatibel is. Dit kun je uiteindelijk wel zien, (zo blijkt vandaag na telefonisch contact met Hi) na het afsluiten van een abonnement in ‘Mijn abonnement’ op hi.nl. Ik moet dan wel heel goed zoeken voordat ik de button ‘werkt mijn toestel met 4G’ heb gevonden, terwijl dit volgens mij informatie is die bij het afsluiten van een abonnement zichtbaar moet zijn.

Nu heb ik vandaag heel veel gebeld met Hi en ik ben langs alle afdelingen doorgestuurd. Niemand kon wat voor me doen en sommige mensen van de klantenservice waren ronduit onaardig. Jammer dat wanneer je al zo lang abonnee bent er niet met je meegedacht wordt. Ik heb dit bericht ook als klacht gemaild naar Hi en wacht nog op antwoord, maar ik zie meerdere berichten over Hi hier voorbij komen.

379 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Nov 8, 2013 om 17:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

.....DUBBELPOST.....

Klik hier.

mb
door mb88 - Nov 8, 2013 om 18:34
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ja, ik zie het. Ik kan het bericht alleen niet meer verwijderen helaas.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

KF
KFlens - Apr 29, 2024 om 16:53
Geldzaken & recht

Erfrecht

Vraag, Als je in gerouwd bent en je partner overlijd, blokkeren banken alle rekeningen. Ze willen dan een verklaring van erfrecht hebben voordat je weer bij je eigen geld kan komen. Er zitten een hoop kosten aan en ergernis aan verbonden.  Waarom moeten banken een verklaring van erfrecht hebben. Het is toch bij wet geregel dat de langstlevende dan alles erft. Groet, Klaas Flens. Eikenlaan ... Lees meer

p.
p.j.de leur - Apr 29, 2024 om 16:31
Voeding & gezondheid

Krimpflatie

Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L  kwar grote zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik kwar grote ook geen verschil   Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen:   XL (73 g ... Lees meer

Va
Vandamenel - Apr 29, 2024 om 13:31
Winkels & webshops
ICI paris webwinkel/postnl is mijn retour kwijt

ICI paris webwinkel/postnl is mijn retour kwijt

In december 2023 heb ik een bestelling geplaatst en een week later geretourneerd. Netjes afgegeven bij het plaatselijke postkantoor binnen de retour termijn, met het label dat je kunt downloaden op hun website.

Het pakket is echter kwijt geraakt, vandaag de dag staat de informatie nogsteeds op 'bezorgtijd onbekend'. Na talloze mailtjes en belletjes weigert ici Paris mij te helpen. Ook n ... Lees meer