dr
door drupi01 Apr 11, 2014 om 14:27
Computers & telefonie

Accesspoint verbinden met router

Beste forumleden,

Omdat telefonie via de Horizonbox van UPC niet vlekkeloos functioneerde, heb ik op hun aanraden een modem met WiFi ontvangen. Alles werkt nu perfect, op één uitzondering na. Ik heb via de een van de netwerkpoorten van de nieuwe modem bedraad contact gemaakt met mijn Sitecom router op de eerste verdieping, waar drie netwerkschijven aan hangen. Ik kan nu via Sitecom niet meer gebruik maken van internet én de netwerkschijven, wat eerst via Hoizon wél vlekkeloos verliep. De Sitecom heeft een veel sterker signaal dan de UPC (Technicolor) modem. Nu moet ik voor internet inloggen op de UPC modem en voor werken met de netwerkschijven op de Sitecom. Heeft dit probleem met IP adressen te maken en zo ja, hoe los ik dit op?

586 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

f.weele
door f.weele - Apr 11, 2014 om 16:12
1085 Antwoorden / 27 Vragen
0

lees bijgaande link eens: klik hier
of klik hier
m.vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer

d_
d_dejong - May 10, 2024 om 14:38
Geldzaken & recht

Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)

Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer