billieboy
door billieboy Jul 14, 2014 om 15:45
Computers & telefonie

Afdrukken

Via de webmail van Versatel lukt het mij niet een emailbericht af te drukken.Dat lukte niet met de oude maar ook niet met de vernieuwde webmail van Versatel. Wel lukt het een geopende bijlage af te drukken.
Graag zou ik een tip ontvangen hoe het afdrukken van een ontvangen e-mail wel gaat lukken.Al vast bedankt voor je reactie

1215 12 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jul 14, 2014 om 15:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

De mail eerst opslaan op de pc en dan afdrukken?
Lees ook eens klik hier hoe het afdrukken van Versatel/Zonnet werkt onder email afdrukken. Klikken op Kan ik een e-mail afdrukken.

edrick3
door edrick3 - Jul 14, 2014 om 16:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo billieboy,

V:

Kan ik een e-mail afdrukken?

A:

Dat kan, klik rechtsboven op de pijl naast het icoontje van een potlood in een vierkantje en kies voor de optie Afdrukken. Hier vind je ook andere opties zoals Opslaan of Openen in nieuw venster.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jul 14, 2014 om 16:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@aurora1,

Oei, sorry, dat had je al aangegeven.

billieboy
door billieboy - Jul 18, 2014 om 11:49
84 Antwoorden / 29 Vragen

Ik heb net tele2 hierover gebeld. Het antwoord is dat via webmail van Tele2 wel bijlages(pdfbestand) maar geen e-mail berichten kunnen worden afgedrukt.

edrick3
door edrick3 - Jul 18, 2014 om 11:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@billieboy,

En die zullen het wel weten.....
(heb je de aangedragen oplossing geprobeerd?)

Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Jul 18, 2014 om 12:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@billieboy,

Vind het wel vreemd: op hun website geven ze bij Vragen aan dat het wél kan op de eerder aangegeven manier.
Zie link aurora1

billieboy
door billieboy - Jul 21, 2014 om 13:22
84 Antwoorden / 29 Vragen

Hallo Edrick3,

Ik heb het allemaal geprobeerd. Niets lukt. Ik vind het ook vreemd dat de knop er wel zit en Tele2 niet aangeeft dat het niet kan met HTLM berichten. Ik ga nog maar weer eens bellen met Tele 2. Nu met de technische dienst. Ik laat het je weten als ik niews heb.

billieboy
door billieboy - Jul 21, 2014 om 13:26
84 Antwoorden / 29 Vragen

aurai

Ook opslaan en uitprinten heb ik geprobeerd....helaas. bedankt voor de tip Aurorai en Edricks3

aurora1
door aurora1 - Jul 21, 2014 om 16:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees klik hier eens door. Daar staat ook dat u de tekst van de mail(s) eventueel kunt kopiëren en in Word kunt plakken en dan kunt printen. Als u dat niet op de pc heeft staan dan zou dan dan ook met WordPad moeten kunnen.
Of de tekst van de webmail kopiëren en in een nieuw bericht van uw mailprogramma plakken en zien of u dat wel kunt uitprinten.

billieboy
door billieboy - Jul 25, 2014 om 12:11
84 Antwoorden / 29 Vragen

Aurorai duizend maal bedankt. Met copy-past in een word document lukt het. geweldig!!!!!!

Fijne dag,

groet van Billieboy voor allen die hebben gereageerd. Probleem opgelost

edrick3
door edrick3 - Jul 25, 2014 om 12:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@billyboy,

Goed dat je nu toch een oplossing gevonden hebt die werkt.
Bedankt voor het terugmelden.

Goed weekend.

aurora1
door aurora1 - Jul 25, 2014 om 15:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mooi dat het zo is gelukt en graag gedaan.
Ook een fijne dag gewenst,

vr.gr.