ai
door airscan Apr 14, 2015 om 14:03
Auto & vervoer

Bestelling bij eurotops

ik heb bij eurotops een horloge online besteld op een terugkomende brief staat hartelijk dank voor uw bestelling, het bestelde horloge zou gister binnen gekomen zijn via GLS nederland maar die weten van niets, daaarom eurotops getelefoneerd en en van die dames wist te vertellen dat er online niets besteld kon worden maar volgens het een bijgaand bestelformulier kon dat wel, ik moest eerst betalen via ideal € 58,94 incl. maar geen horloge

7301 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 14, 2015 om 14:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo airscan,

Je had je eerst eens moeten informeren over deze webshop, maar dat terzijde.

Lees eens hier wat je kunt doen.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Apr 14, 2015 om 14:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

..... eurotops getelefoneerd en en van die dames wist te vertellen dat er online niets besteld kon worden ......
Dat is natuurlijk complete onzin, want het is nu juist de bedoeling dat je wél online bestelt.

ai
door airscan - Apr 14, 2015 om 20:49
5 Antwoorden / 1 Vragen

om op het eerste antwoord terug te komen, mijn echtgenote heeft al meerdere malen wat besteld
bij eurotops en ook gekregen, dus een verdachtmaking had ik niet,en op het bijgaande bestelformuilier stond dat men online kon bestellen dat heb ik ook gedaan, en toen maandag envanmorgen nog geen horloge was afgeleverd ben ik eurotops gaan bellen, de telefoon daar wordt behandeld door een klachten service een mevrouw wist mij te vertellen dat er niet online besteld en ook niet ideal betaald kon worden en wat ik ook opgaf van klantennummer en het bestel en artikel nummer zij kon volgens haar niets gevonden krijgen ik zat niet in hun bestand maar ik heb al wel eenrtekening van hun na dat ik het horloge vooraf betaald heb.

ra ra hoekan dat

diumenge
door diumenge - Apr 14, 2015 om 20:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen

U kunt toch bewijzen dat er betaald is via iDEAL neem ik aan?

ai
door airscan - Apr 14, 2015 om 22:11
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=diumenge schreef op dinsdag 14 apr 2015, 20:56]U kunt toch bewijzen dat er betaald is via

iDEAL neem ik aan?

ai
door airscan - Apr 14, 2015 om 22:13
5 Antwoorden / 1 Vragen

ja natuurlijk ik heb een afschrift van mijn bank en de bestellijst.

ai
door airscan - Apr 15, 2015 om 09:33
5 Antwoorden / 1 Vragen

in middels heeft eurotops gereageerd na een boze brief, zij boden haar excuses aan, ik heb een copie vaan de rekening waar zzij omvroeg naar4 haar terug gestuurd
mvg nico maatje

edrick3
door edrick3 - Apr 15, 2015 om 10:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@airscan,

En nou maar hopen dat het dan toch nog goed komt.

ai
door airscan - Apr 15, 2015 om 10:38
5 Antwoorden / 1 Vragen

ja hopelijk wel anders hoort u het nog van mij.

bedankt voor de hulp
mvg nick