Betaling
Bij t.o.m fietsschoenen besteld maar binnen twee dagen geannuleerd .
Nooit wat ontvangen ook geen bericht. Later rekening van Klarna dat ik moet betalen . Die gebeld uitgelegd en ze vertelde contact met t.o.m opnemen die kunnen het annuleren. Nu beweren die eerst verstuurd ik ontvangen .. Toen hadden ze het DHL naar alphen ad rijn gestuurd toen vertelde opeens dat ze het met DHL naar mijn adres gestuurd hadden in oude wetering ! Nu hebben ze de schoenen toch weer terug gekregen door DHL . Dus de schoenen zijn weer bij hun terecht !!! Maar nu blijven ze maar beweren dat ik toch de schoenen moet betalen bij Klarna ... Kunnen dit volgens hun niet terug draaien maar volgens klarna kan dit wil ... Kunnen jullie mij verder advies geven
Mvg yvon schoenmaker
[edit redactie: e-mailadres]
Laat ze maar komen met een bewijs dat u persoonlijk getekend heeft voor ontvangst. Zo nee? Niet betalen. Wie eist, bewijst.
Ik zal de redactie vragen uw email adres te verwijderen, dit is een openbaar forum.
Hallo yvonschoenmaker,
.....maar binnen twee dagen geannuleerd . .....
Kun je dat aantonen?
Je hebt niets ontvangen, dus hoef je ook niets te betalen.
Je hebt toch niets voor ontvangst getekend.
Klarna: U hoeft pas voor uw producten te betalen nadat u deze heeft ontvangen.
Laat t.o.m. maar aantonen dat je wél iets ontvangen hebt.
Met vr.gr.
Beste mevrouw Schoenmaker,
Naar aanleiding van uw bericht heb ik zojuist telefonisch contact met u opgenomen. Helaas werd de verbinding direct verbroken. Ik wil u graag verder helpen met uw factuur.
Klarna is een achteraf betaalmethode. U hoeft dus pas te betalen nadat u uw bestelling heeft ontvangen. Wanneer een bestelling is geannuleerd, dan behoort de webwinkel de factuur bij Klarna aan te passen. Spijtig om te lezen dat dit nog niet is gebeurd.
Natuurlijk wil ik uitleggen hoe wij u hiermee kunnen verder helpen. Wilt u daarom een e-mail sturen naar hello@klarna.nl met hierin de datum en het tijdstip waarop ik u telefonisch kan bereiken? Dit kan op werkdagen tussen 08.00 uur - 17.00 uur.
Ik zie uw e-mail graag tegemoet.
Groet, Ginny
@yvonschoenmaker,
Zou nu geregeld moeten kunnen worden (zie bovenstaande).
(Heb - nogmaals - de redactie verzocht je mailadres te verwijderen)
Met vr.gr.
Het beste was geweest om de schoenen niet vooraf te annuleren, d.w.z. de schoenen ontvangen en linea recta de herroeping van 14 dagen inroepen oftewel het annuleren van de zending. De zending via een DHL-agentschap retour naar Klarna zenden met bewijs van verzending. Scheelde weer achteraf gezever: welles / nietes!
[quote=1953 schreef op vrijdag 10 jul 2015, 11:17]Het beste was geweest om de schoenen niet vooraf te annuleren, d.w.z. de schoenen ontvangen en linea recta de herroeping van 14 dagen inroepen oftewel het annuleren van de zending. De zending via een DHL-agentschap retour naar Klarna zenden met bewijs van verzending. Scheelde weer achteraf gezever: welles / nietes!
Dat is nou pas echt handig (maar niet heus), iets kopen/bestellen bij A en terug sturen naar B. Terwijl B dan de achteraf betaaloptie is en niet de leverancier ............
Bij deze mijn antwoord klarna heeft het zelf voor mij prima opgelost!!!!
Mijn dank daarvoor mijn probleem is opgelost
Mooi, t.o.m. & klarna hebben het licht gezien. Als er sprake is van zwart/wit of email, bewaar dit op papier. Je weet maar nooit of een één of ander licht over 4 jaar weer voor je neus staat. Dank voor de melding.
Beste mevrouw Schoenmaker,
Bedankt voor uw reactie via e-mail. We hebben zojuist telefonisch contact gehad.
Met Klarna als betaalmethode, hoeft u zeker niet te betalen voor een artikel dat u niet in huis heeft. In ons telefoongesprek heb ik u uitgelegd wat wij voor u kunnen betekenen. Ik hoop dat ik u hiermee gerust heb kunnen stellen.
Zoals besproken komen we via e-mail bij u terug als we meer weten of nog informatie van u nodig hebben. Mocht u zelf tussentijds nog contact met ons willen opnemen, kunt u alle contactmogelijkheden hier vinden: https://www.klarna.com/nl/klantenservice. We helpen u graag.
Alvast een goed weekend toegewenst.
Groet, Ginny.
[quote=yvonschoenmaker schreef op vrijdag 10 jul 2015, 11:39]Bij deze mijn antwoord klarna heeft het zelf voor mij prima opgelost!!!!
Mijn dank daarvoor mijn probleem is opgelost
Mooi zo.
Fijn dat het is opgelost.
Waar de Kassa-site al niet goed voor is. ;-)
Bedankt voor het terugmelden.
Goed weekend.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer