yv
door yvonschoenmaker Jul 9, 2015 om 17:02
Auto & vervoer

Betaling

Bij t.o.m fietsschoenen besteld maar binnen twee dagen geannuleerd .
Nooit wat ontvangen ook geen bericht. Later rekening van Klarna dat ik moet betalen . Die gebeld uitgelegd en ze vertelde contact met t.o.m opnemen die kunnen het annuleren. Nu beweren die eerst verstuurd ik ontvangen .. Toen hadden ze het DHL naar alphen ad rijn gestuurd toen vertelde opeens dat ze het met DHL naar mijn adres gestuurd hadden in oude wetering ! Nu hebben ze de schoenen toch weer terug gekregen door DHL . Dus de schoenen zijn weer bij hun terecht !!! Maar nu blijven ze maar beweren dat ik toch de schoenen moet betalen bij Klarna ... Kunnen dit volgens hun niet terug draaien maar volgens klarna kan dit wil ... Kunnen jullie mij verder advies geven
Mvg yvon schoenmaker
[edit redactie: e-mailadres]

1172 10 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jul 9, 2015 om 17:18
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Laat ze maar komen met een bewijs dat u persoonlijk getekend heeft voor ontvangst. Zo nee? Niet betalen. Wie eist, bewijst.

Ik zal de redactie vragen uw email adres te verwijderen, dit is een openbaar forum.

edrick3
door edrick3 - Jul 9, 2015 om 17:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo yvonschoenmaker,

.....maar binnen twee dagen geannuleerd . .....
Kun je dat aantonen?

Je hebt niets ontvangen, dus hoef je ook niets te betalen.
Je hebt toch niets voor ontvangst getekend.

Klarna: U hoeft pas voor uw producten te betalen nadat u deze heeft ontvangen.

Laat t.o.m. maar aantonen dat je wél iets ontvangen hebt.

Met vr.gr.

klarna-nl
door klarna-nl - Jul 10, 2015 om 10:09
13 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mevrouw Schoenmaker,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik zojuist telefonisch contact met u opgenomen. Helaas werd de verbinding direct verbroken. Ik wil u graag verder helpen met uw factuur.

Klarna is een achteraf betaalmethode. U hoeft dus pas te betalen nadat u uw bestelling heeft ontvangen. Wanneer een bestelling is geannuleerd, dan behoort de webwinkel de factuur bij Klarna aan te passen. Spijtig om te lezen dat dit nog niet is gebeurd.

Natuurlijk wil ik uitleggen hoe wij u hiermee kunnen verder helpen. Wilt u daarom een e-mail sturen naar hello@klarna.nl met hierin de datum en het tijdstip waarop ik u telefonisch kan bereiken? Dit kan op werkdagen tussen 08.00 uur - 17.00 uur.

Ik zie uw e-mail graag tegemoet.

Groet, Ginny

edrick3
door edrick3 - Jul 10, 2015 om 10:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@yvonschoenmaker,

Zou nu geregeld moeten kunnen worden (zie bovenstaande).

(Heb - nogmaals - de redactie verzocht je mailadres te verwijderen)

Met vr.gr.

door 1953 - Jul 10, 2015 om 11:17
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Het beste was geweest om de schoenen niet vooraf te annuleren, d.w.z. de schoenen ontvangen en linea recta de herroeping van 14 dagen inroepen oftewel het annuleren van de zending. De zending via een DHL-agentschap retour naar Klarna zenden met bewijs van verzending. Scheelde weer achteraf gezever: welles / nietes!

mahadma
door mahadma - Jul 10, 2015 om 11:32
11541 Antwoorden / 51 Vragen

[quote=1953 schreef op vrijdag 10 jul 2015, 11:17]Het beste was geweest om de schoenen niet vooraf te annuleren, d.w.z. de schoenen ontvangen en linea recta de herroeping van 14 dagen inroepen oftewel het annuleren van de zending. De zending via een DHL-agentschap retour naar Klarna zenden met bewijs van verzending. Scheelde weer achteraf gezever: welles / nietes!

Dat is nou pas echt handig (maar niet heus), iets kopen/bestellen bij A en terug sturen naar B. Terwijl B dan de achteraf betaaloptie is en niet de leverancier ............

yv
door yvonschoenmaker - Jul 10, 2015 om 11:39
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bij deze mijn antwoord klarna heeft het zelf voor mij prima opgelost!!!!
Mijn dank daarvoor mijn probleem is opgelost

mahadma
door mahadma - Jul 10, 2015 om 11:42
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Mooi, t.o.m. & klarna hebben het licht gezien. Als er sprake is van zwart/wit of email, bewaar dit op papier. Je weet maar nooit of een één of ander licht over 4 jaar weer voor je neus staat. Dank voor de melding.

klarna-nl
door klarna-nl - Jul 10, 2015 om 11:44
13 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mevrouw Schoenmaker,

Bedankt voor uw reactie via e-mail. We hebben zojuist telefonisch contact gehad.

Met Klarna als betaalmethode, hoeft u zeker niet te betalen voor een artikel dat u niet in huis heeft. In ons telefoongesprek heb ik u uitgelegd wat wij voor u kunnen betekenen. Ik hoop dat ik u hiermee gerust heb kunnen stellen.

Zoals besproken komen we via e-mail bij u terug als we meer weten of nog informatie van u nodig hebben. Mocht u zelf tussentijds nog contact met ons willen opnemen, kunt u alle contactmogelijkheden hier vinden: https://www.klarna.com/nl/klantenservice. We helpen u graag.

Alvast een goed weekend toegewenst.

Groet, Ginny.

edrick3
door edrick3 - Jul 10, 2015 om 12:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=yvonschoenmaker schreef op vrijdag 10 jul 2015, 11:39]Bij deze mijn antwoord klarna heeft het zelf voor mij prima opgelost!!!!
Mijn dank daarvoor mijn probleem is opgelost

Mooi zo.
Fijn dat het is opgelost.
Waar de Kassa-site al niet goed voor is. ;-)
Bedankt voor het terugmelden.

Goed weekend.