ma
door mathias stevens Feb 26, 2015 om 15:38
Computers & telefonie

Boete creditcard

we zijn beroofd in Spanje van onze creditcard,en om 13.10 u
de card laten blokkeren,waarna om 13.15 nog €750.00 van onze rekening is gepind!hoe kan dit?
De creditmij.heeft ons het bedrag teruggestort maar we moesten wel een boete betalen van €150.00.
Hoe is zo iets mogelijk?en zij beweren dat er met onze pincode is gepind,maar deze is nergens bekend,alleen in ons hoofd.wat kunnen wij nu doen?

395 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2015 om 16:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Niets.

Er zal wel enige vertraging opgetreden zijn tussen opname en blokkade.
Al eens in de Algemene Voorwaarden gekeken?
Daar zal wel iets in staan over eigen risico o.i.d.
En die pincode mag dan wel in je hoofd zitten, maar die zal wel eens gebruikt worden (en dan afgekeken zijn).

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer

d_
d_dejong - May 10, 2024 om 14:38
Geldzaken & recht

Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)

Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer