gallito
door gallito Oct 21, 2014 om 23:37
Computers & telefonie

Chrome werkt niet meer

Op een van mijn laptops met Windows Vista krijg ik Chrome niet meer opgestart.
Er verschijnt een mededeling dat het programma de laatste keer niet goed is afgesloten; "klik op herstellen".

Als ik erop klik staat er: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt en wordt gesloten.

Ik heb al van alles geprobeerd om Chrome weer aan de te praat te krijgen.
- Met Revo uninstaller alles verwijderd, afgesloten en weer opnieuw opgestart
-Systeemherstel lukte niet door een interne fout (?)
-Gescand met MBM, Panda (Professionele versie) en Adw Cleaner

Op al mijn andere apparaten waarop ik met Chrome werk ondervind ik geen problemen en start deze gewoon op.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

827 4 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Oct 22, 2014 om 00:19
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik heb precies hetzelfde probleem als u. Ook bij Vista en met precies dezelfde mededelingen.Van alles geprobeerd, dezelfde route als u gevolgd. Ben maar overgestapt op Firefox, maar ik vind Chrome prettiger werken. Dat is natuurlijk persoonlijk.
Hopelijk komt er nog iemand met het ei van Columbus.

aurora1
door aurora1 - Oct 22, 2014 om 00:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voor de toen aangedragen tips: klik hier. Misschien zit er voor u iets bruikbaars tussen?
Ik weet niet of het erbij staat, maar als u naar het Configuratiescherm gaat om programma's te verwijderen kijk dan eens of met rechts/dubbelklikken op GC er een keuze is tussen verwijderen en herstellen, probeer dan eens herstellen.
Probeer anders systeemherstel eens in veilige modus.
Of kijk of foutcontrole met repair iets oplevert.
Ik kwam

aurora1
door aurora1 - Oct 22, 2014 om 00:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

.... ik kwam klik hier ook nog tegen toen ik naar GC resetten zocht.

edrick3
door edrick3 - Oct 22, 2014 om 10:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo gallito,

Hier staat hoe je chrome kunt verwijderen.

Suc6