bo
door bobxlnl Sep 4, 2014 om 20:55
Geldzaken & recht

Douwe Egberts Senseo cashback aktie

Begin mei 2014 heb ik een Senseo Duo Latte koffie pad apparaat aangeschaft. Om gebruik te kunnen maken van de toen geldende cashback aktie van € 50,= heb ik de nodige paperassen ingevuld. En de kassabon + streepjescode van de verpakking opgestuurd naar Senseo in Maastricht. De aktie liep tot 1 juli 2014. Tot op heden niets meer vernomen van Senseo, ook niet na een aantal mailtjes van mijn kant.
Heeft er iemand, die ook mee deed aan dezelfde Senseo cashback aktie, al geld retour ontvangen ?

8402 22 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Sep 4, 2014 om 21:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat zei Senseo toen je daar navraag deed?

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 4, 2014 om 21:54
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=diumenge schreef op donderdag 4 sep 2014, 21:42]Wat zei Senseo toen je daar navraag deed?
Zo makkelijk is dat nu ook weer niet om te doen ;-).

door 1953 - Sep 5, 2014 om 01:30
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Was uw bankrekeningnummer of uw IBAN-nummer wel goed ingevuld geweest?

door 1953 - Sep 5, 2014 om 01:34
3725 Antwoorden / 95 Vragen

En kopieën van de registratie gemaakt?

Bij die Cashbackfirma in Mestreech hoef nu niet meer aan te kloppen, die zullen hun bedrijfsimage in het zand steken, actie is beëindigd en wij hebben met de opdrachtgever de balans opgemaakt.

zadinia
door zadinia - Sep 5, 2014 om 13:07
77 Antwoorden / 25 Vragen

Ja, duurde een week of 4 voordat het op de bank stond. Zonder problemen afgehandeld.
Maar als ik meedoe met zulke dingen schrijf ik het in de agenda zodat ik het niet kan vergeten en als ik na 6 weken niets binnen zou hebben zou ik dan al aan de bel trekken, niet nadat de actie is afgelopen.

deexpert
door deexpert - Sep 5, 2014 om 13:17
104 Antwoorden / 2 Vragen

Nee. Ik baal ervan dat je navraag moet doen.

Ik koop nu dan ook de net zo lekkere koffie van de Lidl, nu in de aanbieding voor 15 cent per kopje.

wv
door wvenend - Sep 5, 2014 om 13:35
38 Antwoorden / 6 Vragen

wvenend
Wij hebben ook een Senseo apparaat gekocht,na een paar weken krgen wij de boodschap dat
de streepjescode van onder de doos er niet bij zat ,of ik die nog maar even op wilde sturen.
Dat had ik dus al gedaan en heb dat in een email aangegeven en hetzelfde heb ik alsnog weer opgestuurd,de copies had ik liggen,dat is alweer 1 1/2 week geleden.Op de email hoor ik niets en
op de bank staat ook niets,bij ons ging het om € 69,95 en retour na opsturen € 20,-
Gekocht op zondag in de stede bij Blokker 27-07 '14
Ook alles naar Maastricht gestuurd 2 maal,ik heb gevraagd of ze de postzegel ook willen vergoeden,daar mijn scanner kapot was en ik alles moest kopieeren en opsturen per post.
De eerste keer ging het wel met het antwoordnummer per brief
Mijn eerste Senseo ging kapot op zondag bij mijn eerste kopje,vandaar op zondag gekocht in den Haag.Maar je hoort of ziet dus niets van ze

Koop een Senseo ,dan wordt je bedrogen,leuke actie :cashback coupon

wv
door wvenend - Sep 5, 2014 om 13:40
38 Antwoorden / 6 Vragen

Als ik mijn geld terug heb zal ik het aangeven,maarmensen koop geen aanbieding voordat ik heb aangegeven dat ik mijn geld terug heb.
Het verkoopt wel lekker,maar ze komen hun belofte niet na

wvenend

wv
door wvenend - Sep 5, 2014 om 15:04
38 Antwoorden / 6 Vragen

wvenend
Helaas je kunt naar je geld fluiten,de actie is inmiddels gesloten en ze kunnen niks meer controleren.
Ze doen het af met sorry,met vr. groeten Douwe Egberts

ma
door martind - Sep 5, 2014 om 15:22
1 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien moet Kassa toch eens aandacht besteden aan cash back acties?! Ik heb maanden, bijna letterlijk, moeten vechten om van Nespresso club de korting terug te krijgen op mijn Nespresso machine.

wv
door wvenend - Sep 5, 2014 om 15:47
38 Antwoorden / 6 Vragen

Dat zou wel moeten,als je vandaag een apparaat koopt kan morgen de acte afgelopen zijn,maar je stuurt de handel wel op en dan zeggen ze dat het niet klopt,je reageert gelijk en had alles
correct opgestuurd en een copie bewaard van alles.Stuurd dat alles hetzelfde nog een keer op en
de actie is verlopen.Leuk verhaal voor het landelijk dagblad,dit is toch te gek voor woorden.Denk je
een leuke korting te krijgen van 20 euro,ja nada.
Zo kan ik ook verkopen,voortaan boter bij de vis,gelijk die 20 euro in de portemonnaie.

wvenend

e.
door e.m.b. - Sep 5, 2014 om 16:19
2 Antwoorden / 0 Vragen

boxlnl, probeer bijgaande site.
Ik heb ook lang moeten wachten op de cashback (was het eigenlijk al vergeten) en na allerlei emails gestuurd te hebben naar blokker-philips kreeg ik onderstaande site dit lukte. Veel succes.

http://www.senseo.nl/avwcashbackup

wv
door wvenend - Sep 5, 2014 om 16:36
38 Antwoorden / 6 Vragen

wvenend

Ik wacht even af of Kassa hier nog op reageerd,ik neem aan dat die dit ook lezen en wat die ermee doen?Zo'n grote zaak die het er zo bij laat zitten,daar wil je toch niet meer kopen?
Ik bedoel niet Blokker,maar waar het Senseo apparaat vandaan komt
Of ze maken het goed zoals het behoort of wij als klant laten ze stikken!

ar
door aram - Sep 5, 2014 om 20:13
136 Antwoorden / 1 Vragen

Heb zo'n apparaat niet . Dus ook geen cash back.
Vind de koffie ervan nog steeds niet te drinken.
Zet het op de oude vertrouwde manier , veel lekkerder.

be
door bepjeberg - Sep 5, 2014 om 22:09
2 Antwoorden / 1 Vragen

hallo,
Ook een apparaat gekocht,
na 6weken had ik mijn geld op de bank,
Dus alles goed geregeld.

door 1953 - Sep 6, 2014 om 05:29
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Mijn vermoeden is dat het bedrag naar een verkeerde IBAN-nummer is overgemaakt.

tatrabep
door tatrabep - Sep 6, 2014 om 07:04
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb meegedaan aan die actie van Senseo, en kreeg keurig netjes het geld op mijn rekening gestort.
Ik weet dat mijn broer 2 van die Senseo's heeft gekocht, en die heeft ook gewoon het geld retour gekregen .Dus bij ons geen problemen.

ma
door manwijf - Sep 6, 2014 om 11:45
574 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb het voor mn moeder gedaan. Ging om 20,-. Alles opgestuurd en kreeg vervolgens ook een mail van douwe-egberts@consumercare.info:

quote
Wij hebben je aanvraag ontvangen. Helaas hebben wij je aanvraag (nog) niet kunnen honoreren vanwege onderstaande reden:

- Helaas heeft u geen of geen juiste kopie van uw kassabon meegestuurd.
- De aankoop is gedateerd buiten de actieperiode. Je komt dus helaas niet in aanmerking voor deelname.
- Het opgegeven rekeningnummer was niet of niet goed ingevuld.

Indien gegevens niet juist of niet volledig zijn, verzoeken wij je deze ontbrekende gegevens spoedig aan ons door te geven. Je kan dit dan gewoon per email (ingescand) toesturen naar douwe-egberts@consumercare.info.
Mocht je het toch liever per post inzenden kan dat ook:

Foutafhandeling Douwe Egberts Senseo Twist cashback actie
Postbus 1227
6201 BE Maastricht

Met vriendelijke groet,
Douwe Egberts Nederland B.V.
unquote

Ik wist zeker, dat ik alles wat zij wilden hebben goed had opgestuurd. Uiteraard wel een kopie opgestuurd. Alles nog maar eens ingescant en opnieuw gestuurd. Uiteindelijk goedgekomen.

Het is daar kennelijk dus een administratief zootje. Als ze wel weten, dat je iets hebt opgestuurd, maar ze weten niet meer wat, dan zijn ze het gewoon kwijt geraakt. Meer kan ik er niet van maken.

Hou ook niet van dit soort acties. Ze maken het bewust heel bewerkelijk en/of hopen dat je het vergeet. Laat de winkelier het geld maar terughalen bij de fabrikant i.p.v. de consument.

wv
door wvenend - Sep 6, 2014 om 18:46
38 Antwoorden / 6 Vragen

wvenend

Ga maar naar de site ,helaas is de senso cashback actie afgelopen

Ze hebben gewoon gewacht om dit te kunnen terug schrijven,daar ik gewoon gelijk de

streepjescode had terug gestuurd.Op de reactie van hier bovenaan heb ik gevraagd waar mijn 20

euro bleef nadat ik het voor de tweede keer had opgestuurd ,dat was 5 september,maar die

streepjescode heb ik na hun schrijven gelijk de volgende dag op de bus gedaan ,weken geleden.

Echt voortaan boter bij de vis,ik ben gewoon bestolen van 20 euro,waarom moet ik de juiste code

dan nog een keer sturen en reageren zij niet,zelfs een mail gestuurd,dat de code er weer aan

komt en niets meer horen hè

pj
door pjansenqwe - Feb 24, 2015 om 16:12
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=bobxlnl schreef op donderdag 4 sep 2014, 20:55]Begin mei 2014 heb ik een Senseo Duo Latte koffie pad apparaat aangeschaft. Om gebruik te kunnen maken van de toen geldende cashback aktie van € 50,= heb ik de nodige paperassen ingevuld. En de kassabon + streepjescode van de verpakking opgestuurd naar Senseo in Maastricht. De aktie liep tot 1 juli 2014. Tot op heden niets meer vernomen van Senseo, ook niet na een aantal mailtjes van mijn kant.
Heeft er iemand, die ook mee deed aan dezelfde Senseo cashback aktie, al geld retour ontvangen ?

pj
door pjansenqwe - Feb 24, 2015 om 16:15
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=wvenend schreef op zaterdag 6 sep 2014, 18:46]wvenend

Ga maar naar de site ,helaas is de senso cashback actie afgelopen

Ze hebben gewoon gewacht om dit te kunnen terug schrijven,daar ik gewoon gelijk de

streepjescode had terug gestuurd.Op de reactie van hier bovenaan heb ik gevraagd waar mijn 20

euro bleef nadat ik het voor de tweede keer had opgestuurd ,dat was 5 september,maar die

streepjescode heb ik na hun schrijven gelijk de volgende dag op de bus gedaan ,weken geleden.

Echt voortaan boter bij de vis,ik ben gewoon bestolen van 20 euro,waarom moet ik de juiste code

dan nog een keer sturen en reageren zij niet,zelfs een mail gestuurd,dat de code er weer aan

komt en niets meer horen hè

wi
door winsdale - Jul 20, 2015 om 13:12
2 Antwoorden / 2 Vragen

Eind januari en begin februari 2015 heb ik voor mijzelf en mijn zoon een ?#?Philips? Senseo Latte Duo HD7857/50 - Titanium Zwart à 169,- per stuk gekocht. ?#?Senseo?# had een teruggaafactie van € 50,- . Leuk aanbod nietwaar. Bonnen en streepjescode van de dozen apart van elkaar opgestuurd. Wat er ook kwam niet de € 50,- . Ik gisteren nogmaals mijn rekening nagekeken en mijn zoon ook. Noppie nada.... Heb ik gisteren een klacht ingediend en kreeg vanochtend één of andere callcenter medewerkster die me in gebrekkig Nederlands probeerde af te zeiken met de melding dat ik binnen 6 weken had moeten reageren. Hier ga ik dus niet mee akkoord. Ze proberen me nu € 100,- door mijn neus te boren. Toen ik de dame haar naam vroeg weigerde ze die te geven en hing op. Ben benieuwd of anderen dit ook meegemaakt hebben. Kan me echt niet voorstellen dat dit "toevallig" alleen bij ons gebeurd.