ma
door mael84 Nov 6, 2014 om 11:29
Auto & vervoer

Fietskar-winkel.nl

Helaas ivm langdurige werkloosheid men auto verkocht, om iets meer vervoer mogelijkheid te hebben dan mijn rugzak en bagedragen wilde ik een fietskar zoeken.

Na enige zoekwerk en vergelijkwerk op fietskar-winkel.nl uitgekomen. Dit is een onderdeel van Enduring International. En de Fietskar op http://www.fietskar-winkel.nl/fietskarren/fietskar-met-afneembare-bak besteld.

De bevindingen daarna zijn niet al te best
Na 8 dagen binnen (dus niet binnen 2 werkdagen), eerst denk je nog geen enkele webshop is daar nog betrouwbaar op.
Vervolgens maak je de doos open. De handleiding zegt 40KG draagvermogen en geen 65 KG zoals ook nu nog op de website staat.
Na te bellen ( 7x word de telefoon na 5 keer weggedrukt) wordt mij verteld dat de kar dit gewicht gewoon kan dragen en ook de garantie daar voor geld. Slecht onderbuik gevoel, zeker ivm de flotte babel van de telefoon medewerker. Maar terugsturen kost ook weer 15 euro en je moet opnieuw opzoek.
Ik haal de doos verder open en zie dat er onderdelen missen.

Dit werd mij te veel, en heb de boel ingepakt en terug gestuurd met een briefje dat ik het geld terug willen hebben. Kosten van TNT 14.90. Voor een aangetekend pakket getekend op 24 oktober. Ik ben nu bijna 2 weken verder en niks terug gekregen, en de winkel is nog steeds even slecht bereikbaar (lees, kom er niet tussen).

Zijn er meer mensen met deze slechte service van Fietskar-winkel.nl of een ander submerk van enduring international?, of heb ik juist net pech?

4323 2 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Nov 6, 2014 om 23:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

........Dit werd mij te veel, en heb de boel ingepakt en terug gestuurd met een briefje dat ik het geld terug willen hebben. Kosten van TNT 14.90. Voor een aangetekend pakket getekend op 24 oktober. Ik ben nu bijna 2 weken verder en niks terug gekregen, en de winkel is nog steeds even slecht bereikbaar ........

Het is ook niet echt een winkel. De fietsen staan in een gehuurde loods aan de Vinkseweg.

Op hun site lees ik dit:

Retournering

Wanneer uw aankoop niet bevalt heeft u 8 dagen de tijd om uw product te retourneren. U dient ons per e-mail van de reden van retour op de hoogte te brengen via info@fietskar-winkel.nl. Het artikel stuurt u daarna in ongebruikte en onbeschadigde toestand, in de originele verpakking retour naar:

De Fietskar-Winkel
Vinkseweg 10
3181 HT Rozenburg ZH

Retourbetaling
Wanneer het artikel in de originele toestand door ons retour ontvangen is, storten wij uw betaling terug op uw rekening.

Belachelijk dat er om een reden gevraagd wordt. Je hoeft voor retournering geen enkele reden op te geven.

Er wordt ook geen enkele tijdslimiet vermeld wanneer het geld wordt terug gestort. Ook dit klopt van geen meter.

Probeer het eens via de mail.

gompy2
door gompy2 - Nov 7, 2014 om 00:42
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Die retour termijn van 8 dagen klopt ook niet.