hd
door hdevisser May 15, 2012 om 11:29
Voeding & gezondheid

Fouten in de zorg

waarom hebben ziekenfonsen geen klachten bureau. de is in nederland niet echt iets waar je met klachten terecht kund over artsen ja het medietuchtcolege maar uitiendelijk is die voor de artsen het kan toch niet zo zijn dat de artsen de voor betaald worden als ze fouten maken en iet gestraft worden wij zijn diegenen die levens lang hebben . ik heb door een operaatie een misvormd lichaam gekregen die nog veel pijn doet ook hier is gewoon niet meete leven je moet toch met je klacht ergens terecht kunnen waar men seruus genomen word waar ook de naar gekeken word en niet alleen op papier maar ook daad werlekul naar de klacht meschien ook artsen de bij betroken zijn die kunnen beoorden of het echt fout is wij betalen toch voor goede zorg dan hebben weook recht op goede zorg . als het volgend jaar nog duurder word zo als de regering wil dan is het voor mij en vele andere onmogeluk om nog naar een arts te gaan dus met andre woorden zieken en oude mensen moeten dood dat is toch wat het kabinet wil het is toch een schande .als de moet bezuinig worden moeten ze eerst maar bij zich zelf gaan die weten niet wat armoede is en hoe je met 10 euro in de maand moet rond komen

629 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 15, 2012 om 11:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Droevig dat er op het onderwijs bezuinigd wordt. Het taalniveau is inmiddels onder het nulpunt beland.

ve
door verwijderd - May 15, 2012 om 11:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit zou je bij discussies kunnen plaatsen. Maar, je voelt je in de steek gelaten. Dat is duidelijk. Helaas kan daar niet zo gauw iets aan gedaan worden en komt er geen adekwaat antwoord op de brede en vage wantoestanden die je beschrijft. Daar moet toch individueel door iemand naar gekeken worden. En, dat het voor veel mensen momenteel sappelen geblazen is is bekend.

ve
door verwijderd - May 15, 2012 om 11:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet te lezen dit. Maar voor zover ik begrijp heb je een klacht over een arts. Ga eens praten met een letselschade advocaat. Deze hebben vaak een gratis inloopuur. Er is dus wel degelijk iets aan te doen.

ve
door verwijderd - May 15, 2012 om 12:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk niet dat het nodig is er op te wijzen dat iedereen fouten kan maken.

ve
door verwijderd - May 15, 2012 om 12:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is er een meldpunt voor docenten die hun leerlingen slecht Nederlands leren?
Sorry, maar het bericht is bijna niet te lezen.
Ik denk dat u het best contact kan opnemen met een advocaat die gespecialiseerd is in letselschade en misschien ook nog een keer conctact opnemen met (zorg)verzekeraar.

ve
door verwijderd - May 15, 2012 om 12:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

cococat schreef op dinsdag 15 mei 2012, 12:16: Is er een meldpunt voor docenten die hun leerlingen slecht Nederlands leren?
Sorry, maar het bericht is bijna niet te lezen.
Ik denk dat u het best contact kan opnemen met een advocaat die gespecialiseerd is in letselschade en misschien ook nog een keer conctact opnemen met (zorg)verzekeraar.

Bericht van wolkie is prima te lezen en die zegt hetzelfde.

ve
door verwijderd - May 15, 2012 om 12:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn zeker wel plekken waar u kunt klagen. Ten eerste is het Medisch Tuchtcollege er niet enkel voor de arts. Zij bekijken zaken wel degelijk grondig en objectief. Ten tweede kunt u misschien eens contact opnemen met het Informatie- en Klachtenbureau Gezondheidszorg. En mocht u denken over een schadevergoeding voor het door u geleden leed, raad ik u (net als enkele anderen voor mij) om eens contact te zoeken met een letselschade advocaat. Heel veel sterkte en succes.