go
door gompelaar Dec 3, 2012 om 18:36
Geldzaken & recht

Geen geld terug maar credits?

Beste,

Ik heb twee keer een aankoop gedaan via groupon.nl. Het betreft een koekenpannenset van Bialetti. De eerste keer toen ik de set kocht (met 5 euro extra korting) bleek de betaling niet goed te zijn gegaan dus heb ik de set opnieuw gekocht. De tweede keer kon ik mijn korting niet nog een keer gebruiken en heb ik hem tegen het volledige bedrag gekocht. Daarna bleek dat de eerste set wel was gelukt.

De volgende dag heb ik een mail gestuurd, met daarin dat ik de tweede bestelde pannenset (zonder korting) wilde annuleren. binnen een dag geen reactie. Dus ik stuurde een tweede mail. Weer geen reactie.

Hierna belde ik met de mededeling dat ik al twee keer een mail had gestuurd en dat ik geen reactie had gehad maar dat ik graag de pannenset zonder korting wilde annuleren. Ik had nadrukkelijk aangegeven dat ik de set met korting wilde houden. En dat de kans bestond op een misverstand omdat ik al een mail had gestuurd.

Ik ontving twee verschillende mails met in de eerst mail dat de set zonder korting was geannuleerd en in de tweede mail dat de eerste set met korting was geannuleerd. Hierna belde ik weer en werd mij verzekerd dat er maar één set was geannuleerd en dat ik de set met korting in de loop van de week zou ontvangen.

Na een week heb ik weer een mail gestuurd met de vraag of ik mijn pannen-set nog zou krijgen. Waarop het antwoord was dat ze toch alle twee geannuleerd waren. En dat ik van de tweede set mijn geld terug zou krijgen en van de eerste set een soort tegoedbon (credits).

Kan ik nog aanspraak maken op de toegezegde pannenset die ik uiteindelijk niet heb gekregen? en zo nee, kan ik dan mijn geld nog terug krijgen?

In totaal heb ik drie medewerkers gesproken, 6x een mail gestuurd en 5x een mail ontvangen. Ik krijg geen antwoord op bovenstaande vragen.

Alvast bedankt voor uw reactie

591 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 3, 2012 om 18:53
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Hetb is u ongeduldigheid die dit veroorzaakt heeft, maar als u daar toch meerdere zaken koopt maakt het toch niet uit dat u credits terug krijgt. Hiermee kan u weer andere zaken mee kopen?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer