li
door lisa123 Nov 28, 2014 om 16:20
Geldzaken & recht

Geen vraag: WAARSCHUWING

Beste mensen,
Helaas weet ik niet waar ik mijn waarschuwing moet neerzetten, maar koop zo min mogelijk iets bij Groupon hoewel de aanbiedingen zeer aanlokkelijk zijn, het zijn oplichters die, als er iets fout gaat, je laten bungelen en denken:" geld is in the pocket, bekijk het maar.
Ik had op 8 november een stel peervormige oorbellen en hanger gekocht voor € 29,95. Dat is voor mij veel geld met een kleine WAO uitkering maar het was bedoeld als kerstcadeau dus het mocht wel een keer.
Er waren 4 kleuren waar je uit kon kiezen, ik had duidelijk Crystal AB vermeld, een mooie sprankelende kleur. Het werd verzonden vanuit Engeland.
Sturen die eikels uit Engeland de enige kleur die ik verschrikkelijk lelijk vind, nl. Crystal.
Heb 20 minuten aan de telefoon gehangen met een medewerkster van Groupon en mij werd een oplossing toegezegd omdat zij duidelijk aan de voucher kon zien dat de verkeerde kleur was toegezonden.
Helaas zit ik nog steeds te wachten op antwoord en een oplossing, want ze hadden de gore moed om een mail in koeienletters te sturen dat de aanbieding nog een paar uur geldig was. Helaas kan ik niet zo maar weer € 29,95 dokken.Bah, Groupon is een stelletje oplichters, als alles goed gaat is er niets aan de hand maar anders vind ik het geen manier hoe ze cliënten behandelen.

567 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2014 om 17:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo lisa123,

Begrijp je frustratie, maar dit is Vraag & Beantwoord.
Wellicht had je je 'waarschuwing' beter bij Tips kunnen plaatsen.

Meld je klacht op klacht.nl, klik hier.
Blijkbaar worden daar klachten nog al eens opgelost, dus wie weet....

Suc6

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 28, 2014 om 17:20
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Lisa 123,
het is al langer bekend dat groupon niet is wat het voor moet stellen.
KLIK.
Toch bedankt voor de waarschuwing.
Vr. gr.

li
door lisa123 - Nov 28, 2014 om 18:21
134 Antwoorden / 53 Vragen

Goed dat ik het nog even nakijk, mijn antwoord was niet goed terecht gekomen.

Ik wilde jullie bedanken voor de snelle reactie en de goede tips, een ezel.......

door 1953 - Nov 28, 2014 om 18:23
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Bij TIPS is deze TIP ook welkom.

door 1953 - Nov 28, 2014 om 18:27
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Je kunt ook aan de hand van uw frustratie ook een discussie bij discussie openen met als mogelijke werktittel: GROUPON wat een ellende!

zoekster
door zoekster - Nov 28, 2014 om 18:28
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Die tips leest niemand.

En dat Groupon ellende is, wisten we allang.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 28, 2014 om 19:06
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als u op dit forum eens gaat zoeken, dan ziet u dat er allang hier tegen wordt gewaarschuwd mwet andere benadeelden. Vul maar eens groupon in in het zoekvakje van kassa links boven in.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 28, 2014 om 20:12
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Waar is Groupon ook alweer onderdeel van? Oja..