sp
door sparringa Oct 13, 2015 om 21:24
Auto & vervoer

Hermes, dure jas verloren een maand geleden

Eind augustus heb ik in de bus in eindhoven mijn jas kwijtgeraakt.
Ik heb toen gevraagt aan een andere busschafeur of hij contact kon leggen met de andere waar mn jas bij lag.
dat deed hij en mijn jas was gevonden.
De volgende dag ging ik terug naar Eindhoven en ben naar Hermes gegaan.
Hier gaven ze mij een briefje met een 088 nummer er op en tijden voor wanneer ze open zouden zijn op een ander station voor gevonden voorwerpen.

Ik heb dit 088 nummer gebeld maar het nummer zei dat het bedrijf verhuisd was>
Toen heb ik het adress opgezocht en dat was een Hermes bedrijf te zijn maar met een ander nummer op de site, namenlijk een nummer van Conexxion.
Dit nummer heb ik gebeld en toen is mij verteld nogmaals hetzelfde formulier in te vullen bij de Hermes website en 3 weken te wachten op antwoord.

Dit vond ik persoonlijk al niet kunnen maar ik liet het gaan.

Nu een dikke maand later heb ik nog niks.
Geen belletje, geen email, niks.

Terwijl ik heel duidelijk kon aangeven welke jas het was van welk merk, hoe lang, waar defecte waren ect.

Nu ga ik morgen opnieuw bellen maar ik krijg waarschijnlijk hetzelfde antwoord.

Iemand een idee?

4298 2 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Oct 13, 2015 om 22:07
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U bent veel te braaf geweest. Drie weken wachten? Waarom, die jas is toch niet op bestelling, die is gewoon in een depot in Eindhoven.
Bellen, mailen, bellen, tot ze gek van u worden. Dan gaat het meestal een stuk sneller.

Zet uw klacht ook nog op de klachtenkompas.nl en klacht.nl
Op een gegeven moment wordt er wel iemand wakker daar.

engelinde
door engelinde - Oct 14, 2015 om 15:30
21 Antwoorden / 6 Vragen

Zou zelf naar dat depot gaan,
waar ze de gevonden voorwerpen hebben liggen en eis je jas op!