sp
door sparringa Oct 13, 2015 om 21:24
Auto & vervoer

Hermes, dure jas verloren een maand geleden

Eind augustus heb ik in de bus in eindhoven mijn jas kwijtgeraakt.
Ik heb toen gevraagt aan een andere busschafeur of hij contact kon leggen met de andere waar mn jas bij lag.
dat deed hij en mijn jas was gevonden.
De volgende dag ging ik terug naar Eindhoven en ben naar Hermes gegaan.
Hier gaven ze mij een briefje met een 088 nummer er op en tijden voor wanneer ze open zouden zijn op een ander station voor gevonden voorwerpen.

Ik heb dit 088 nummer gebeld maar het nummer zei dat het bedrijf verhuisd was>
Toen heb ik het adress opgezocht en dat was een Hermes bedrijf te zijn maar met een ander nummer op de site, namenlijk een nummer van Conexxion.
Dit nummer heb ik gebeld en toen is mij verteld nogmaals hetzelfde formulier in te vullen bij de Hermes website en 3 weken te wachten op antwoord.

Dit vond ik persoonlijk al niet kunnen maar ik liet het gaan.

Nu een dikke maand later heb ik nog niks.
Geen belletje, geen email, niks.

Terwijl ik heel duidelijk kon aangeven welke jas het was van welk merk, hoe lang, waar defecte waren ect.

Nu ga ik morgen opnieuw bellen maar ik krijg waarschijnlijk hetzelfde antwoord.

Iemand een idee?

4298 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Oct 13, 2015 om 22:07
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

U bent veel te braaf geweest. Drie weken wachten? Waarom, die jas is toch niet op bestelling, die is gewoon in een depot in Eindhoven.
Bellen, mailen, bellen, tot ze gek van u worden. Dan gaat het meestal een stuk sneller.

Zet uw klacht ook nog op de klachtenkompas.nl en klacht.nl
Op een gegeven moment wordt er wel iemand wakker daar.

engelinde
door engelinde - Oct 14, 2015 om 15:30
21 Antwoorden / 6 Vragen
0

Zou zelf naar dat depot gaan,
waar ze de gevonden voorwerpen hebben liggen en eis je jas op!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer