fl
door flipje2015 Aug 20, 2015 om 17:27
Auto & vervoer

Is deze website te vertrouwen?

Ik wil graag een nieuwe boxspringen aanschaffen.
Mijn oog is gevallen op een leuk en goedkoop ogend model.
Helaas komt er veel fraude voor . Mijn vraag aan jullie is hoe weet ik een echt website met een fraude praktijk te onderscheiden? Ik wil straks niet wachten op een product die nooit aankomt en weg geld.
Als ik het nummer bel op de website dan worst r nooit opgenomen maar altijd terug gebeld.
Ik kwam geen recensies vinden over dit bedrijf.
Ook geen ik ze benaderd de betaling pas te voldoen na ontvangst pakket maar nog geen reactie op terug ontvangen.

http://www.deals-only.nl/Boxspring-Malmo
Dit is de website.

Bedankt voor de moeite vooralsnog!
Flipje

7330 32 Rapporteer

door 14peter - Aug 20, 2015 om 17:35
567 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zou het niet doen; geen keurmerk, zelfs geen kvk. Kan dus geen echt bedrijf zijn.

edrick3
door edrick3 - Aug 20, 2015 om 17:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo flipje2015,

Doe de online shopscan van Consuwijzer: klik hier.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Aug 20, 2015 om 17:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En lees eens bij deze tip

Cookies
door Cookies - Aug 20, 2015 om 18:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=14peter schreef op donderdag 20 aug 2015, 17:35]Ik zou het niet doen; geen keurmerk, zelfs geen kvk. Kan dus geen echt bedrijf zijn.

Wel een KvK nummer, maar is vreemd genoeg van AVD Makelaar Taxateur

Cookies
door Cookies - Aug 20, 2015 om 18:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wie zijn wij?

Deals-only.nl is een dagaanbiedingen platform. Deals-only.nl biedt dagelijks producten en diensten aan tegen een aantrekkelijke prijs met kortingen die oplopen tot wel 90%.
Deals-only.nl lanceerd dagelijks nieuwe producten en diensten uiteenlopend van mode, sieraden, elektronica, beauty & wellness, cursussen, evenementen en weekendjes weg. Ook hebben we continu een aantal gratis deals en euroknallers
Alle aanbiedingen zijn slechts tijdelijk en op=op, dus zorg dat je geen aanbieding mist. Meld je aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief.

Kortom: met een dergelijke shop zou ik geen zaken doen.

diumenge
door diumenge - Aug 20, 2015 om 18:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je kan alleen met iDEAL betalen, dus als het oplichting is dan ben je je geld kwijt. Dat ze geen creditcard betaling aanbieden, dan heb je kopersbescherming, is dus een teken aan de wand.

door 14peter - Aug 20, 2015 om 18:47
567 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=carola.83 schreef op donderdag 20 aug 2015, 18:18][quote=14peter schreef op donderdag 20 aug 2015, 17:35]Ik zou het niet doen; geen keurmerk, zelfs geen kvk. Kan dus geen echt bedrijf zijn.

Wel een KvK nummer, maar is vreemd genoeg van AVD Makelaar Taxateur

En waar zie je die staan dan?

Cookies
door Cookies - Aug 20, 2015 om 19:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=14peter schreef op donderdag 20 aug 2015, 18:47]En waar zie je die staan dan?

Zelf even goed kijken?

pi
door pieterwolters - Aug 20, 2015 om 19:41
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom risico lopen als je voor 699 een even grote boxspring bij IKEA kunt kopen. Op korte termijn iets duurder, maar over de te verwachten levensduur is dat verschil helemaal niks, maar je koopt wel bij een bedrijf waar je naar terug kan als er wat is.

Bij zo'n dagaanbiedingenbedrijf hoef je na een tijdje niet meer aan te kloppen want die zijn helemaal niet ingericht om garantie en andere service te verlenen.

fl
door flipje2015 - Aug 20, 2015 om 20:32
4 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt mensen voor jullie reacties, ben benieuwd of ze mij met een klarna factuur gaan laten betalen.
Wat ik opzichecht vreemd vind is dat ze dus niet opnemen op de (huis) telefoonnummer en terug bellen. Eerst met een mobiel en later anoniem.

ho
door hopetobehelping - Aug 20, 2015 om 20:51
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste flipje2015,

hier kunt u zien wanneer de website geregistreerd is.
Dat is pas erg recent, niet zo vreemd dus dat u er nog geen recensies van kunt vinden.

Als ik naar de algemene voorwaarden kijk dan vind ik ze nog niet zo gek in elkaar zitten, zeker het gedeelte over herroepingsrecht ziet er gewoon netjes uit.

Dat de website pas zo kort geleden geregistreerd is vind ik wel een nadeel. Dat samen met het gegeven dat het vermelde kamer van koophandel nummer niet van deals-only is en dat ze nergens bij aangesloten zijn zouden voor mij redenen zijn om er niet te bestellen. Als u achteraf kunt betalen zou u de gok kunnen nemen, maar ik zou het niet doen.

diumenge
door diumenge - Aug 20, 2015 om 21:01
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Volgens mij is het een soort marktplaats van dag-deals voor andere bedrijven, als je dus service nodig hebt is het nog maar de vraag bij wie je daarvoor terecht kunt.

fl
door flipje2015 - Aug 20, 2015 om 21:12
4 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=hopetobehelping schreef op donderdag 20 aug 2015, 20:51]Beste flipje2015,

hier kunt u zien wanneer de website geregistreerd is.
Dat is pas erg recent, niet zo vreemd dus dat u er nog geen recensies van kunt vinden.

Als ik naar de algemene voorwaarden kijk dan vind ik ze nog niet zo gek in elkaar zitten, zeker het gedeelte over herroepingsrecht ziet er gewoon netjes uit.

Dat de website pas zo kort geleden geregistreerd is vind ik wel een nadeel. Dat samen met het gegeven dat het vermelde kamer van koophandel nummer niet van deals-only is en dat ze nergens bij aangesloten zijn zouden voor mij redenen zijn om er niet te bestellen. Als u achteraf kunt betalen zou u de gok kunnen nemen, maar ik zou het niet doen. wat zou er mis kunnen gaan als ik achteraf mag betalen? Bedankt voor jullie oprecht advies. !

aurora1
door aurora1 - Aug 20, 2015 om 23:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u het niet laten kunt moet u het doen.
Zelf zou ik er niet over peinzen, o.a. om de al genoemde redenen.
U zegt zelf al dat u alsmaar geen contact met ze kunt krijgen. Hoe zou het dan moeten als er klachten zijn?
U heeft zelf twijfels, en "bij twijfel niet doen" zou ik zeggen.
Kijk eens bij Ikea zoals al is voorgesteld, bijvoorbeeld klik hier.

di
door digioma - Aug 21, 2015 om 00:36
646 Antwoorden / 29 Vragen

Uit uw reacties blijkt dat u toch graag gebruik wilt maken van de aanbieding, ondanks de opmerkingen en waarschuwingen van de mensen die reageren. Dan gewoon doen en niet piepen wanneer er naderhand iets niet klopt of tegenzit. Succes.

klarna-nl
door klarna-nl - Aug 21, 2015 om 08:15
13 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=flipje2015 schreef op donderdag 20 aug 2015, 20:32]Bedankt mensen voor jullie reacties, ben benieuwd of ze mij met een klarna factuur gaan laten betalen.
Wat ik opzichecht vreemd vind is dat ze dus niet opnemen op de (huis) telefoonnummer en terug bellen. Eerst met een mobiel en later anoniem.

Beste flipje2015,

Omdat ik me kan voorstellen dat u liever achteraf wilt betalen, ben ik dit meteen voor u gaan nakijken.

De genoemde webwinkel is niet aangesloten bij Klarna. Daarom zal het niet mogelijk zijn om deze aankoop via een Klarna factuur te voldoen. Mogelijk biedt de webwinkel wel een andere achteraf betaalmethode aan, neem hiervoor graag contact met hun op.

Groet, Ginny

pi
door pieterwolters - Aug 21, 2015 om 08:25
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=flipje2015 schreef op donderdag 20 aug 2015, 21:12] wat zou er mis kunnen gaan als ik achteraf mag betalen? Bedankt voor jullie oprecht advies. !

After sales service misschien? Wat doe je als er na een tijdje een veer kapot gaat? Waar haal je nieuwe onderdelen? (ongeacht of de garantie fatsoenlijk verleend wordt of kan worden).

fl
door flipje2015 - Aug 21, 2015 om 09:13
4 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=digioma schreef op vrijdag 21 aug 2015, 00:36]Uit uw reacties blijkt dat u toch graag gebruik wilt maken van de aanbieding, ondanks de opmerkingen en waarschuwingen van de mensen die reageren. Dan gewoon doen en niet piepen wanneer er naderhand iets niet klopt of tegenzit. Succes.

Nou dat is niet helemaal waar..
Ik ben voor 90 % al klaar met de deal.
Maar ttwijfelde nog heel kort over de gevaren bij levering en klarna betaling. Wat zou hier dan dev gevaar van zijn.
Bedankt voor de reactie!

fl
door flipje2015 - Aug 21, 2015 om 09:16
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zie er van af en ga verder kijken.!

tenormin
door tenormin - Aug 21, 2015 om 11:58
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=flipje2015 schreef op vrijdag 21 aug 2015, 09:16]Ik zie er van af en ga verder kijken.!

Beetje late reactie, maar goede beslissing van U. Misschien stenen winkel nog een (veiliger) optie?

de
door dealsonly - Sep 25, 2015 om 15:49
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Lezers

Graag wil ik namens Deals Only reageren, wij hebben bovenstaande discussie gelezen en begrijpen dat u misschien niet vooraf wilt betalen maar bij aflevering.

Wij hebben deze mogelijkheid zojuist voor u aangemaakt.

Hopende hiermee u tegemoet te komen.

Deals Only

edrick3
door edrick3 - Sep 25, 2015 om 15:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

De mogelijkheid van betalen bij aflevering staat nu inderdaad vermeld bij de bestelling.
Zie hier.
Dat is dus een verbetering.

il
door ilona s - Oct 8, 2015 om 22:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal,

Ik heb 4 weken geleden de boxspring besteld. Gister zou deze geleverd worden echter was er iets fout gegaan. Ik moet eerlijk zeggen, ik werd er een beetje onzeker van maar... Zoals beloofd is het bed deze avond (gezien ik overdag ben werken hebben ze daar rekening mee gehouden) alsnog bezorgt. Gezien veel mensen twijfels hebben bij ideal betaling accepteren ze voortaan ook betaling bij aflevering wanneer daar om gevraagd wordt. In mijn ogen kun je gerust een bestelling plaatsen, indien je nog twijfelt betaal je gewoon bij afleveren.

su
door suus3087 - Oct 15, 2015 om 17:01
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=dealsonly schreef op vrijdag 25 sep 2015, 15:49]Beste Lezers

Graag wil ik namens Deals Only reageren, wij hebben bovenstaande discussie gelezen en begrijpen dat u misschien niet vooraf wilt betalen maar bij aflevering.

Wij hebben deze mogelijkheid zojuist voor u aangemaakt.

Hopende hiermee u tegemoet te komen.

Deals Only

Hallo Deals Only.

Ook ik heb de allstars besteld, op 11 september.
Hierna heb ik niks meer gehoord. Meerdere mails gestuurd maar die krijg ik terug omdat ze niet afgeleverd kunnen worden.
Vandaag ook gebeld maar direct op voicemail.
Het duurt nu wel erg lang. Kunnen jullie mij nu een duidelijk antwoord geven?
Mijn ordernummer is: 16055

Mvg

door 1953 - Oct 15, 2015 om 17:29
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=klarna-nl schreef op vrijdag 21 aug 2015, 08:15][quote=flipje2015 schreef op donderdag 20 aug 2015, 20:32]Bedankt mensen voor jullie reacties, ben benieuwd of ze mij met een klarna factuur gaan laten betalen.
Wat ik opzichecht vreemd vind is dat ze dus niet opnemen op de (huis) telefoonnummer en terug bellen. Eerst met een mobiel en later anoniem.

Beste flipje2015,

Omdat ik me kan voorstellen dat u liever achteraf wilt betalen, ben ik dit meteen voor u gaan nakijken.

De genoemde webwinkel is niet aangesloten bij Klarna. Daarom zal het niet mogelijk zijn om deze aankoop via een Klarna factuur te voldoen. Mogelijk biedt de webwinkel wel een andere achteraf betaalmethode aan, neem hiervoor graag contact met hun op.

Groet, Ginny

... waarschijnlijk ook niet bij het Thuiswaarborgkeurmerk.

edrick3
door edrick3 - Oct 15, 2015 om 17:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=1953 schreef op donderdag 15 okt 2015, 17:29]

... waarschijnlijk ook niet bij het Thuiswaarborgkeurmerk.

Waarschijnlijk? Kijk zelf eens op de betreffende site of lees de allereerste reactie!
Weer eens mosterd na de maaltijd.

me
door mein33 - Oct 15, 2015 om 18:02
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=flipje2015 schreef op donderdag 20 aug 2015, 17:27]Ik wil graag een nieuwe boxspringen aanschaffen.
Mijn oog is gevallen op een leuk en goedkoop ogend model.

Bedankt voor de moeite vooralsnog!
Flipje

Uw oog is gevallen op een leuk en goedkoop ogend model.
Behoudens de vraag of de leverancier wel betrouwbaar is, mis ik de vraag of u wel enige kwaliteit mag verwachten van het beoogde product.
U moet er nl. jaren, elke nacht gemiddeld 8 uur, op slapen, ik zou het mijn lichaam in ieder geval niet willen aandoen.
En als u het product al geleverd krijgt, hoe wordt er omgegaan met klachten en/of defecten?
Mag u het matras ruilen als het onverhoopt te hard of te zacht mocht blijken?

Bij twijfel .... niet aan beginnen.

me
door mein33 - Oct 15, 2015 om 18:09
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik zit er helemaal naast met mijn reactie, mijn excuses.

van leyden
door van leyden - Oct 15, 2015 om 21:08
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=dealsonly schreef op vrijdag 25 sep 2015, 15:49]Beste Lezers

Graag wil ik namens Deals Only reageren, wij hebben bovenstaande discussie gelezen en begrijpen dat u misschien niet vooraf wilt betalen maar bij aflevering.

Wij hebben deze mogelijkheid zojuist voor u aangemaakt.

Hopende hiermee u tegemoet te komen.

Deals Only

Waar zo n bedrijf zich allemaal niet mee bezig houdt.
Aan de titel van het topic kon je niet zien over wie het ging.
Moet toeval zijn.

van leyden
door van leyden - Oct 15, 2015 om 21:16
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Waarom willen sommigen toch zaken doen met een volstrekt onbekend tokootje?
Is het dan die "90 procent korting"?
Kan.

Luister naar pieterwolters, hij geeft een goed advies.

su
door suus3087 - Nov 27, 2015 om 19:24
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=dealsonly schreef op vrijdag 25 sep 2015, 15:49]Beste Lezers

Graag wil ik namens Deals Only reageren, wij hebben bovenstaande discussie gelezen en begrijpen dat u misschien niet vooraf wilt betalen maar bij aflevering.

Wij hebben deze mogelijkheid zojuist voor u aangemaakt.

Hopende hiermee u tegemoet te komen.

Deals Only

Hallo Deals Only.

Ook ik heb de allstars besteld, op 11 september.
Hierna heb ik niks meer gehoord. Meerdere mails gestuurd maar die krijg ik terug omdat ze niet afgeleverd kunnen worden.
Vandaag ook gebeld maar direct op voicemail.
Het duurt nu wel erg lang. Kunnen jullie mij nu een duidelijk antwoord geven?
Mijn ordernummer is: 16055

Mvg

Dit bericht heb ik op 15 okt hier geplaatst, fijn dat je toen op mijn voicemail hebt ingesproken en mij beloofde het geld terug te storten. Alleen jammer genoeg is dit nooit gebeurd. Het lukt mij niet om op een andere manier contact met jullie te krijgen dus dan maar zo.
graag zie ik alsnog mijn geld van de niet geleverde allstars terug. Zodra ik dat heb zal ik het ook weer op deze site plaatsten zodat anderen zien dat het toch wel betrouwbaar is

Mvg

tenormin
door tenormin - Nov 27, 2015 om 19:54
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Tja, aan een voice mail heb je niet veel; aan een berichtje kennelijk ook niet. Ja, mooi weer spelen kan iedereen: actie, dat is pas goede reclame. Heb je dus niets aan gehad @suus3087, heel jammer voor je.