Ik wil graag een nieuwe boxspringen aanschaffen. Mijn oog is gevallen op een leuk en goedkoop ogend model. Helaas komt er veel fraude voor . Mijn vraag aan jullie is hoe weet ik een echt website met een fraude praktijk te onderscheiden? Ik wil straks niet wachten op een product die nooit aankomt en weg geld. Als ik het nummer bel op de website dan worst r nooit opgenomen maar altijd terug gebeld. Ik kwam geen recensies vinden over dit bedrijf. Ook geen ik ze benaderd de betaling pas te voldoen na ontvangst pakket maar nog geen reactie op terug ontvangen.
http://www.deals-only.nl/Boxspring-Malmo Dit is de website.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Deals-only.nl is een dagaanbiedingen platform. Deals-only.nl biedt dagelijks producten en diensten aan tegen een aantrekkelijke prijs met kortingen die oplopen tot wel 90%. Deals-only.nl lanceerd dagelijks nieuwe producten en diensten uiteenlopend van mode, sieraden, elektronica, beauty & wellness, cursussen, evenementen en weekendjes weg. Ook hebben we continu een aantal gratis deals en euroknallers Alle aanbiedingen zijn slechts tijdelijk en op=op, dus zorg dat je geen aanbieding mist. Meld je aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief.
Kortom: met een dergelijke shop zou ik geen zaken doen.
Je kan alleen met iDEAL betalen, dus als het oplichting is dan ben je je geld kwijt. Dat ze geen creditcard betaling aanbieden, dan heb je kopersbescherming, is dus een teken aan de wand.
[quote=carola.83 schreef op donderdag 20 aug 2015, 18:18][quote=14peter schreef op donderdag 20 aug 2015, 17:35]Ik zou het niet doen; geen keurmerk, zelfs geen kvk. Kan dus geen echt bedrijf zijn.
Wel een KvK nummer, maar is vreemd genoeg van AVD Makelaar Taxateur
Waarom risico lopen als je voor 699 een even grote boxspring bij IKEA kunt kopen. Op korte termijn iets duurder, maar over de te verwachten levensduur is dat verschil helemaal niks, maar je koopt wel bij een bedrijf waar je naar terug kan als er wat is.
Bij zo'n dagaanbiedingenbedrijf hoef je na een tijdje niet meer aan te kloppen want die zijn helemaal niet ingericht om garantie en andere service te verlenen.
Bedankt mensen voor jullie reacties, ben benieuwd of ze mij met een klarna factuur gaan laten betalen. Wat ik opzichecht vreemd vind is dat ze dus niet opnemen op de (huis) telefoonnummer en terug bellen. Eerst met een mobiel en later anoniem.
hier kunt u zien wanneer de website geregistreerd is. Dat is pas erg recent, niet zo vreemd dus dat u er nog geen recensies van kunt vinden.
Als ik naar de algemene voorwaarden kijk dan vind ik ze nog niet zo gek in elkaar zitten, zeker het gedeelte over herroepingsrecht ziet er gewoon netjes uit.
Dat de website pas zo kort geleden geregistreerd is vind ik wel een nadeel. Dat samen met het gegeven dat het vermelde kamer van koophandel nummer niet van deals-only is en dat ze nergens bij aangesloten zijn zouden voor mij redenen zijn om er niet te bestellen. Als u achteraf kunt betalen zou u de gok kunnen nemen, maar ik zou het niet doen.
Volgens mij is het een soort marktplaats van dag-deals voor andere bedrijven, als je dus service nodig hebt is het nog maar de vraag bij wie je daarvoor terecht kunt.
[quote=hopetobehelping schreef op donderdag 20 aug 2015, 20:51]Beste flipje2015,
hier kunt u zien wanneer de website geregistreerd is. Dat is pas erg recent, niet zo vreemd dus dat u er nog geen recensies van kunt vinden.
Als ik naar de algemene voorwaarden kijk dan vind ik ze nog niet zo gek in elkaar zitten, zeker het gedeelte over herroepingsrecht ziet er gewoon netjes uit.
Dat de website pas zo kort geleden geregistreerd is vind ik wel een nadeel. Dat samen met het gegeven dat het vermelde kamer van koophandel nummer niet van deals-only is en dat ze nergens bij aangesloten zijn zouden voor mij redenen zijn om er niet te bestellen. Als u achteraf kunt betalen zou u de gok kunnen nemen, maar ik zou het niet doen. wat zou er mis kunnen gaan als ik achteraf mag betalen? Bedankt voor jullie oprecht advies. !
Als u het niet laten kunt moet u het doen. Zelf zou ik er niet over peinzen, o.a. om de al genoemde redenen. U zegt zelf al dat u alsmaar geen contact met ze kunt krijgen. Hoe zou het dan moeten als er klachten zijn? U heeft zelf twijfels, en "bij twijfel niet doen" zou ik zeggen. Kijk eens bij Ikea zoals al is voorgesteld, bijvoorbeeld klik hier.
Uit uw reacties blijkt dat u toch graag gebruik wilt maken van de aanbieding, ondanks de opmerkingen en waarschuwingen van de mensen die reageren. Dan gewoon doen en niet piepen wanneer er naderhand iets niet klopt of tegenzit. Succes.
[quote=flipje2015 schreef op donderdag 20 aug 2015, 20:32]Bedankt mensen voor jullie reacties, ben benieuwd of ze mij met een klarna factuur gaan laten betalen. Wat ik opzichecht vreemd vind is dat ze dus niet opnemen op de (huis) telefoonnummer en terug bellen. Eerst met een mobiel en later anoniem.
Beste flipje2015,
Omdat ik me kan voorstellen dat u liever achteraf wilt betalen, ben ik dit meteen voor u gaan nakijken.
De genoemde webwinkel is niet aangesloten bij Klarna. Daarom zal het niet mogelijk zijn om deze aankoop via een Klarna factuur te voldoen. Mogelijk biedt de webwinkel wel een andere achteraf betaalmethode aan, neem hiervoor graag contact met hun op.
[quote=flipje2015 schreef op donderdag 20 aug 2015, 21:12] wat zou er mis kunnen gaan als ik achteraf mag betalen? Bedankt voor jullie oprecht advies. !
After sales service misschien? Wat doe je als er na een tijdje een veer kapot gaat? Waar haal je nieuwe onderdelen? (ongeacht of de garantie fatsoenlijk verleend wordt of kan worden).
[quote=digioma schreef op vrijdag 21 aug 2015, 00:36]Uit uw reacties blijkt dat u toch graag gebruik wilt maken van de aanbieding, ondanks de opmerkingen en waarschuwingen van de mensen die reageren. Dan gewoon doen en niet piepen wanneer er naderhand iets niet klopt of tegenzit. Succes.
Nou dat is niet helemaal waar.. Ik ben voor 90 % al klaar met de deal. Maar ttwijfelde nog heel kort over de gevaren bij levering en klarna betaling. Wat zou hier dan dev gevaar van zijn. Bedankt voor de reactie!
Graag wil ik namens Deals Only reageren, wij hebben bovenstaande discussie gelezen en begrijpen dat u misschien niet vooraf wilt betalen maar bij aflevering.
Wij hebben deze mogelijkheid zojuist voor u aangemaakt.
Ik heb 4 weken geleden de boxspring besteld. Gister zou deze geleverd worden echter was er iets fout gegaan. Ik moet eerlijk zeggen, ik werd er een beetje onzeker van maar... Zoals beloofd is het bed deze avond (gezien ik overdag ben werken hebben ze daar rekening mee gehouden) alsnog bezorgt. Gezien veel mensen twijfels hebben bij ideal betaling accepteren ze voortaan ook betaling bij aflevering wanneer daar om gevraagd wordt. In mijn ogen kun je gerust een bestelling plaatsen, indien je nog twijfelt betaal je gewoon bij afleveren.
[quote=dealsonly schreef op vrijdag 25 sep 2015, 15:49]Beste Lezers
Graag wil ik namens Deals Only reageren, wij hebben bovenstaande discussie gelezen en begrijpen dat u misschien niet vooraf wilt betalen maar bij aflevering.
Wij hebben deze mogelijkheid zojuist voor u aangemaakt.
Hopende hiermee u tegemoet te komen.
Deals Only
Hallo Deals Only.
Ook ik heb de allstars besteld, op 11 september. Hierna heb ik niks meer gehoord. Meerdere mails gestuurd maar die krijg ik terug omdat ze niet afgeleverd kunnen worden. Vandaag ook gebeld maar direct op voicemail. Het duurt nu wel erg lang. Kunnen jullie mij nu een duidelijk antwoord geven? Mijn ordernummer is: 16055
[quote=klarna-nl schreef op vrijdag 21 aug 2015, 08:15][quote=flipje2015 schreef op donderdag 20 aug 2015, 20:32]Bedankt mensen voor jullie reacties, ben benieuwd of ze mij met een klarna factuur gaan laten betalen. Wat ik opzichecht vreemd vind is dat ze dus niet opnemen op de (huis) telefoonnummer en terug bellen. Eerst met een mobiel en later anoniem.
Beste flipje2015,
Omdat ik me kan voorstellen dat u liever achteraf wilt betalen, ben ik dit meteen voor u gaan nakijken.
De genoemde webwinkel is niet aangesloten bij Klarna. Daarom zal het niet mogelijk zijn om deze aankoop via een Klarna factuur te voldoen. Mogelijk biedt de webwinkel wel een andere achteraf betaalmethode aan, neem hiervoor graag contact met hun op.
Groet, Ginny
... waarschijnlijk ook niet bij het Thuiswaarborgkeurmerk.
[quote=flipje2015 schreef op donderdag 20 aug 2015, 17:27]Ik wil graag een nieuwe boxspringen aanschaffen. Mijn oog is gevallen op een leuk en goedkoop ogend model.
Bedankt voor de moeite vooralsnog! Flipje
Uw oog is gevallen op een leuk en goedkoop ogend model. Behoudens de vraag of de leverancier wel betrouwbaar is, mis ik de vraag of u wel enige kwaliteit mag verwachten van het beoogde product. U moet er nl. jaren, elke nacht gemiddeld 8 uur, op slapen, ik zou het mijn lichaam in ieder geval niet willen aandoen. En als u het product al geleverd krijgt, hoe wordt er omgegaan met klachten en/of defecten? Mag u het matras ruilen als het onverhoopt te hard of te zacht mocht blijken?
[quote=dealsonly schreef op vrijdag 25 sep 2015, 15:49]Beste Lezers
Graag wil ik namens Deals Only reageren, wij hebben bovenstaande discussie gelezen en begrijpen dat u misschien niet vooraf wilt betalen maar bij aflevering.
Wij hebben deze mogelijkheid zojuist voor u aangemaakt.
Hopende hiermee u tegemoet te komen.
Deals Only
Waar zo n bedrijf zich allemaal niet mee bezig houdt. Aan de titel van het topic kon je niet zien over wie het ging. Moet toeval zijn.
[quote=dealsonly schreef op vrijdag 25 sep 2015, 15:49]Beste Lezers
Graag wil ik namens Deals Only reageren, wij hebben bovenstaande discussie gelezen en begrijpen dat u misschien niet vooraf wilt betalen maar bij aflevering.
Wij hebben deze mogelijkheid zojuist voor u aangemaakt.
Hopende hiermee u tegemoet te komen.
Deals Only
Hallo Deals Only.
Ook ik heb de allstars besteld, op 11 september. Hierna heb ik niks meer gehoord. Meerdere mails gestuurd maar die krijg ik terug omdat ze niet afgeleverd kunnen worden. Vandaag ook gebeld maar direct op voicemail. Het duurt nu wel erg lang. Kunnen jullie mij nu een duidelijk antwoord geven? Mijn ordernummer is: 16055
Mvg
Dit bericht heb ik op 15 okt hier geplaatst, fijn dat je toen op mijn voicemail hebt ingesproken en mij beloofde het geld terug te storten. Alleen jammer genoeg is dit nooit gebeurd. Het lukt mij niet om op een andere manier contact met jullie te krijgen dus dan maar zo. graag zie ik alsnog mijn geld van de niet geleverde allstars terug. Zodra ik dat heb zal ik het ook weer op deze site plaatsten zodat anderen zien dat het toch wel betrouwbaar is
Tja, aan een voice mail heb je niet veel; aan een berichtje kennelijk ook niet. Ja, mooi weer spelen kan iedereen: actie, dat is pas goede reclame. Heb je dus niets aan gehad @suus3087, heel jammer voor je.
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas
...
Lees meer
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat.
Lees meer
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen. Dat kon en zo gezegd zo gedaan. Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot. Lees meer