ka
door karelrip May 10, 2010 om 14:42
Geldzaken & recht

Is MKB Index te vertrouwen

Beste,

Ik ben recent benaderd door MKB Index met de mededeling dat ik geregistreerd sta op een website en maar ik heb daar nooit mee ingestemd. Nu melden zij dat het om een gratis advertentie gaat en dat ik nu moet betalen voor het afgelopen jaar maar daar is nooit over gecommuniceerd naar mij toe. Nu moet ik een formulier ondertekenen en terug sturen waarin ik akkoord ga met de opzegging en tevens de betaling van openstaande termijn a 99 euro deze ontstaan is doordat ik niet mijn gratis proef periode heb opgezegd (waarvan ik niet eens op hoogte was) . Kennen jullie dit bedrijf en moet ik deze rekening betalen?

Alvast bedankt.

Karel Rip

2554 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 10, 2010 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo karelrip,

Nee, is niet te vertrouwen. Lees maar even hier
Daar vind je ook een klachtenformulier.

Met vr.gr..

ve
door verwijderd - May 10, 2010 om 15:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lees eerst maar eens: http://www.mkbservicedesk.nl/3741/waarschuwing-pas-voor-misleiding.htm
----------------------------------------------------------------
Al zo vaak dit soort zaken tegengekomen dat ik met een gerust hart zeker kan zeggen: "Niet betalen!"
Hooguit een kort briefje (wel aangetekend met bericht van ontvangst) dat u na raadpleging met deskundigen niet zult betalen met als grondregel --dwaling--; kort gezegd dat dit "bedrijf" u met voorbedachte rade op het verkeerde been heeft gezet.
De methode is trouwens al enkele jaren zo toegepast en de enkele gerechtelijke uitspraken zijn altijd in het nadeel van dit soort "bedrijven" geweest.

De Vrije vogel

ve
door verwijderd - May 10, 2010 om 15:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank allen voor de snelle reactie!! Klachten formulier gaat zo op de bus.

Groet,