ma
door marjonfr Aug 4, 2014 om 15:53
Elektronica & tv

Keuken gekocht bij Kvik

Hallo, Ik heb begin van het jaar een keuken geleverd gekregen van Kvik keukens in Breda. Hierbij heb ik gekozen voor een recirculatiekap. Bij het leveren van de keuken worden er geen filters geleverd en die zal ik los moeten bestellen. Een monteur komt langs en plaatst 1 filter, de andere moet opnieuw besteld worden want ik heb er 2 nodig blijkt. Vervolgens ontvang ik een factuur voor de monteur en krijg ik de mededeling dat ik ook de filters nog moet betalen. Daarnaast zat er een buts in de afzuigkap en deze mag ik ophalen in Den Bosch. Dit alles omdat ik de keuken heb laten plaatsen door een externe partij maar op de dag dat zij er waren, waren de filters en niet en ook de afzuigkap bleek niet deugdelijk. ik heb een mail gestuurd aan kvik in reactie op hen, maar ze reageren nergens meer op. Wat kan ik doen?

3521 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

crewmember
door crewmember - Aug 5, 2014 om 10:26
1040 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik snap je verhaal niet helemaal.

Wat ik er uit opmaak:

Je hebt een keuken laten leveren van Kvik en deze door iemand anders laten plaatsen.
Bij het plaasten kwam je erachter dat de filters waar je wel voor betaald had niet geleverd zijn.
Verder zag je ook dat er een deuk in de kap zat, maar ondanks dit heb je hem toch geplaatst.

Nu heeft Kvik een monteur langsgestuurd om de filters alsnog te monteren aangezien de partijd die de keuken bij je heeft geinstalleerd dit niet kon doen omdat de filter er niet was.Echter heeft deze monteur zelf niet eens genoeg filters bij zich. En krijg je daar bovenop ook nog een rekening van deze monteur die een fout van Kvik kwam herstellen.

Klopt dit?


Zo ja: De factuur niet betalen, en Kvik bellen of ze willen reageren op je mail. Handel wel de kwestie zelf per mail of aangetekende brief af, niet via de telefoon zodat je bewijs hebt.

Verder vraag ik me af waarom je de afzuigkap hebt aangenomen als er een deuk in zat. Nu is het moeilijk te bewijzen dat deze buts er al inzat toen hij geleverd werdt.

ma
door marjonfr - Sep 10, 2014 om 15:21
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Nou, gelukkig kan ik melden dat dit bericht zeker tot actie heeft geleid bij Kvik keukens. Ik werd een paar dagen na het plaatsen van dit bericht gebeld door Kvik uit Denemarken. Nu kan ik jullie melden dat sinds vorige week het probleem is opgelost. De kap is geleverd en de filters zitten erin.

Jammer dat het nodig is om eerst online te gaan en dat er steeds minder gewoon in gesprek wordt gegaan door bedrijven met consumenten. In elk geval ben ik erg tevreden over de manier waarop Pieter van Luttervelt mij heeft geholpen.
Ik ben blij dat het inmiddels is opgelost.

zoekster
door zoekster - Sep 10, 2014 om 15:26
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Mooi dat het is opgelost. Ja, helaas is online gaan vaak noodzakelijk om iets voor elkaar te krijgen. Het is niet anders. Maar goed, u bent geholpen.

Lang leve het internet.

Bedankt voor het terugmelden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer