fa
door famdijkstra Jun 30, 2015 om 19:41
Computers & telefonie

Klacht over pakani

ik heb eind mei een onesie online gekocht bij Pakani.nl. Nadat ik betaald had heb ik het pak ontvangen maar helaas de verkeerde. Vele malen gebeld en gemaild maar nog geen contact kunnen krijgen. Je moet nl mailen of bellen om de retourbrieven te krijgen. Hoe kan ik hier nu mee verder? Heb mijn klacht al bij klachtenkompas ingestuurd.

2619 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 20:10
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Misschien maar gewoon weer de ouderwetse brief?

Het ziet er overigens niet best uit als ik het zo bekijk op de klachtenkompas.
KLIK
Mensen krijgen hun geld niet retour, de retouren worden niet behandeld/verwerkt.

Misschien moet u maar voor een wat grovere aanpak gaan.

Vermeld in een mail naar pakani dat u een klacht gaat indienen bij de ACM via consuwijzer.

klik HIER

De ACM pakt dit echter op als er meerdere klachten binnen komen. Ik raad u aan om uw klacht nog een keer op klachtenkompas.nl te zetten en ook op klacht.nl . Roep andere gedupeerden op om via consuwijzer een klacht in te dienen.

Misschien wordt die persoon dan eindelijk wakker. Ik heb het idee dat het een webwinkel is die wel bestellingen wil leveren, maar totaal geen zin heeft om geld terug te betalen bij een retour.

Voor dit soort kleine bedragen gaan mensen niet naar de rechter en als een bedrijf niet aangesloten is bij een geschillencommissie sta je eigenlijk met lege handen. Dan kan alleen de ACM nog ingrijpen.

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 20:14
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Het vreemde is ook dat op het adres van Pakani.nl een mensendieckpraktijk is gevestigd.

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 20:19
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 30 jun 2015, 20:17]

Maar ga even langs.
Ik vrees dat dan een stomverbaasde Fysiotherapeute open doet.

tijger1
door tijger1 - Jun 30, 2015 om 20:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

[quote=zoekster schreef op dinsdag 30 jun 2015, 20:17]Ik vrees dat u (en anderen) enorm in de maling wordt genomen.
Het telefoonnummer is ook van Rotterdam.

Maakt niet uit. Als je dat belt, krijg je de mededeling dat zij HELAAS NOG NIET telefonisch bereikbaar zijn.

Komisch voor een webshop.

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 20:26
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Het enige aanknopingspunt dat u hebt, (aangezien het 'bedrijf' u niet het juiste vestigingsadres geeft) is het telefoonnummer en het rekeningnummer.

Nu het steeds duisterder wordt rondom deze toko, kunt u ook denken aan een klacht via

opgeletopinternet.nl KLIK

Daar kunnen ze soms nog aardig wat boven water halen aan de hand van het rekeningnummer. Hier mag u dat niet neerzetten, daar wel.

Nu u geen vestigingsadres heeft, wordt uw herroepingsrecht verlengd naar maximaal een jaar. Vraag me alleen af of u er wat aan heeft.

zoekster
door zoekster - Jul 1, 2015 om 11:00
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik vrees dat u (en anderen) enorm in de maling wordt genomen.
Het telefoonnummer is ook van Rotterdam.

fa
door famdijkstra - Jul 9, 2015 om 16:26
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor jullie reactie. Stom van mij dat ik niet verder heb gekeken voor informatie op internet over dit bedrijf. Ik had haast.
Ik heb nu een klacht ingediend bij ACM via consuwijzer. Ik hoop dat zij er iets mee kunnen.

fb
door fbindels - Oct 31, 2015 om 14:30
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wij hebben ook wat besteld bij deze mensen na een tijdje te hebben gewacht op mijn bestelling een mooi zwembroek voor mijn zoon. kregen we een grote slecht verpakte doos met een oude schoenendoos erin met golfschoenen. ook de factuur zag er slecht uit.

direct een mail gestuurd naar pakani en gezocht naar meer van dit soort verhalen

ho
door hopetobehelping - Oct 31, 2015 om 15:17
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=fbindels schreef op zaterdag 31 okt 2015, 14:30]Wij hebben ook wat besteld bij deze mensen na een tijdje te hebben gewacht op mijn bestelling een mooi zwembroek voor mijn zoon. kregen we een grote slecht verpakte doos met een oude schoenendoos erin met golfschoenen. ook de factuur zag er slecht uit.

direct een mail gestuurd naar pakani en gezocht naar meer van dit soort verhalen

Beste fbindels,

als ik u was zou ik contact opnemen met Consuwijzer, vraag hen wat u het beste kunt doen.
De contact gegevens vind u hier. Als u in de gelegenheid bent om ze maandag te bellen dan zou ik dat doen als ik u was.

ju
door juventusfan8 - Nov 26, 2015 om 18:21
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik zou mij ook graag willen aansluiten bij dit topic.
Ik heb bij deze oplichters een Halo shirt besteld maar ik heb een Call of Duty shirt binnengekregen.
Ze reageren ook bij mij niet op emails en ze zijn niet via de telefoon bereikbaar.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer