fa
door famdijkstra Jun 30, 2015 om 19:41
Computers & telefonie

Klacht over pakani

ik heb eind mei een onesie online gekocht bij Pakani.nl. Nadat ik betaald had heb ik het pak ontvangen maar helaas de verkeerde. Vele malen gebeld en gemaild maar nog geen contact kunnen krijgen. Je moet nl mailen of bellen om de retourbrieven te krijgen. Hoe kan ik hier nu mee verder? Heb mijn klacht al bij klachtenkompas ingestuurd.

2619 10 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 20:10
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Misschien maar gewoon weer de ouderwetse brief?

Het ziet er overigens niet best uit als ik het zo bekijk op de klachtenkompas.
KLIK
Mensen krijgen hun geld niet retour, de retouren worden niet behandeld/verwerkt.

Misschien moet u maar voor een wat grovere aanpak gaan.

Vermeld in een mail naar pakani dat u een klacht gaat indienen bij de ACM via consuwijzer.

klik HIER

De ACM pakt dit echter op als er meerdere klachten binnen komen. Ik raad u aan om uw klacht nog een keer op klachtenkompas.nl te zetten en ook op klacht.nl . Roep andere gedupeerden op om via consuwijzer een klacht in te dienen.

Misschien wordt die persoon dan eindelijk wakker. Ik heb het idee dat het een webwinkel is die wel bestellingen wil leveren, maar totaal geen zin heeft om geld terug te betalen bij een retour.

Voor dit soort kleine bedragen gaan mensen niet naar de rechter en als een bedrijf niet aangesloten is bij een geschillencommissie sta je eigenlijk met lege handen. Dan kan alleen de ACM nog ingrijpen.

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 20:14
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het vreemde is ook dat op het adres van Pakani.nl een mensendieckpraktijk is gevestigd.

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 20:19
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 30 jun 2015, 20:17]

Maar ga even langs.
Ik vrees dat dan een stomverbaasde Fysiotherapeute open doet.

tijger1
door tijger1 - Jun 30, 2015 om 20:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=zoekster schreef op dinsdag 30 jun 2015, 20:17]Ik vrees dat u (en anderen) enorm in de maling wordt genomen.
Het telefoonnummer is ook van Rotterdam.

Maakt niet uit. Als je dat belt, krijg je de mededeling dat zij HELAAS NOG NIET telefonisch bereikbaar zijn.

Komisch voor een webshop.

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 20:26
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het enige aanknopingspunt dat u hebt, (aangezien het 'bedrijf' u niet het juiste vestigingsadres geeft) is het telefoonnummer en het rekeningnummer.

Nu het steeds duisterder wordt rondom deze toko, kunt u ook denken aan een klacht via

opgeletopinternet.nl KLIK

Daar kunnen ze soms nog aardig wat boven water halen aan de hand van het rekeningnummer. Hier mag u dat niet neerzetten, daar wel.

Nu u geen vestigingsadres heeft, wordt uw herroepingsrecht verlengd naar maximaal een jaar. Vraag me alleen af of u er wat aan heeft.

zoekster
door zoekster - Jul 1, 2015 om 11:00
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik vrees dat u (en anderen) enorm in de maling wordt genomen.
Het telefoonnummer is ook van Rotterdam.

fa
door famdijkstra - Jul 9, 2015 om 16:26
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor jullie reactie. Stom van mij dat ik niet verder heb gekeken voor informatie op internet over dit bedrijf. Ik had haast.
Ik heb nu een klacht ingediend bij ACM via consuwijzer. Ik hoop dat zij er iets mee kunnen.

fb
door fbindels - Oct 31, 2015 om 14:30
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben ook wat besteld bij deze mensen na een tijdje te hebben gewacht op mijn bestelling een mooi zwembroek voor mijn zoon. kregen we een grote slecht verpakte doos met een oude schoenendoos erin met golfschoenen. ook de factuur zag er slecht uit.

direct een mail gestuurd naar pakani en gezocht naar meer van dit soort verhalen

ho
door hopetobehelping - Oct 31, 2015 om 15:17
1289 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=fbindels schreef op zaterdag 31 okt 2015, 14:30]Wij hebben ook wat besteld bij deze mensen na een tijdje te hebben gewacht op mijn bestelling een mooi zwembroek voor mijn zoon. kregen we een grote slecht verpakte doos met een oude schoenendoos erin met golfschoenen. ook de factuur zag er slecht uit.

direct een mail gestuurd naar pakani en gezocht naar meer van dit soort verhalen

Beste fbindels,

als ik u was zou ik contact opnemen met Consuwijzer, vraag hen wat u het beste kunt doen.
De contact gegevens vind u hier. Als u in de gelegenheid bent om ze maandag te bellen dan zou ik dat doen als ik u was.

ju
door juventusfan8 - Nov 26, 2015 om 18:21
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou mij ook graag willen aansluiten bij dit topic.
Ik heb bij deze oplichters een Halo shirt besteld maar ik heb een Call of Duty shirt binnengekregen.
Ze reageren ook bij mij niet op emails en ze zijn niet via de telefoon bereikbaar.