ja
door janenbarry Apr 22, 2015 om 22:52
Huishouden & energie

Klantenservice Blokker

De klantenservice van Blokker is telefonisch niet te bereiken.
Wachttijden van 1 uur zijn niets. Daarna de telefoon erop gegooid en nog eens geprobeerd na een paar uur. Weer hetzelfde.
Ook op mailtjes wordt niet geantwoord.
Wat is daar aan de hand?

5659 18 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 22, 2015 om 23:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=janenbarry schreef op woensdag 22 apr 2015, 22:52]Wat is daar aan de hand?

Dat weten wij toch niet? Druk, druk, druk??

mahadma
door mahadma - Apr 22, 2015 om 23:28
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Welke vraag zou u willen stellen, als ze de telefoon opnemen / de email beantwoorden?

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2015 om 10:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo janenbarry,

Misschien is bij een winkel langs gaan een optie?

Algemene vragen & opmerkingen:

Contactformulier: klik hier.

Met vr.gr.

ja
door janenbarry - Apr 23, 2015 om 10:29
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=janenbarry schreef op woensdag 22 apr 2015, 22:52]De klantenservice van Blokker is telefonisch niet te bereiken.
Wachttijden van 1 uur zijn niets. Daarna de telefoon erop gegooid en nog eens geprobeerd na een paar uur. Weer hetzelfde.
Ook op mailtjes wordt niet geantwoord.
Wat is daar aan de hand?

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2015 om 10:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=janenbarry schreef op donderdag 23 apr 2015, 10:29][quote=janenbarry schreef op woensdag 22 apr 2015, 22:52]De klantenservice van Blokker is telefonisch niet te bereiken.
Wachttijden van 1 uur zijn niets. Daarna de telefoon erop gegooid en nog eens geprobeerd na een paar uur. Weer hetzelfde.
Ook op mailtjes wordt niet geantwoord.
Wat is daar aan de hand?

?????

We hebben je vraag al gelezen. ;-)

Als je wilt reageren kun je dat in het grijze veld hieronder onder Reageren doen. Typ je reactie en klik op Reageer.

Wil je reageren na een quote, zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter , typ je reactie en klik op Reageer.

Met vr.gr.

ja
door janenbarry - Apr 23, 2015 om 11:40
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ben ook al in de winkel geweest. Maar wordt doorverwezen naar de klantenservice.
Telefoonnummer is niet bereikbaar. Zelfs al een telefoonnummer van de Blokker winkel gekregen, wat het personeel altijd belt.
Maar die schakelen je gelijk door en dan hoor je een irritant muziekje van 1 uur en dan ben je nog niet aan de beurt.
Wat een service!
Hebben meer mensen hier last van?

mahadma
door mahadma - Apr 23, 2015 om 11:45
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Maar wat is nu de vraag die je de klantenservice wil stellen?????

ja
door janenbarry - Apr 23, 2015 om 11:53
3 Antwoorden / 1 Vragen

Heb een paar vragen over een bestelling en die stel ik liever aan de klantenservice zelf.

zoekster
door zoekster - Apr 23, 2015 om 11:56
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=janenbarry schreef op donderdag 23 apr 2015, 11:53]Heb een paar vragen over een bestelling en die stel ik liever aan de klantenservice zelf.
Het is natuurlijk erg raar dat Blokker de telefoon niet opneemt.

Zet uw klacht op klachtenkompas.nl dan heeft u grote kans dat u wordt gebeld.

mahadma
door mahadma - Apr 23, 2015 om 12:09
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Heb een paar vragen over een bestelling en die stel ik liever aan de klantenservice zelf. U zou kunnen overwegen om naar de winkel te gaan en de vragen daar te stellen ......... in geval van koopbeslissing, kunt u de artikelen meteen meenemen.

zoekster
door zoekster - Apr 23, 2015 om 12:13
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=mahadma schreef op donderdag 23 apr 2015, 12:09]Heb een paar vragen over een bestelling en die stel ik liever aan de klantenservice zelf. U zou kunnen overwegen om naar de winkel te gaan en de vragen daar te stellen ......... in geval van koopbeslissing, kunt u de artikelen meteen meenemen.
Waarom zou je je herroepingsrecht opgeven?

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2015 om 12:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mahadma,

.....U zou kunnen overwegen om naar de winkel te gaan ....

TS schrijft:.....Ben ook al in de winkel geweest. Maar wordt doorverwezen naar de klantenservice......

zoekster
door zoekster - Apr 23, 2015 om 12:16
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik vind het sowieso vreemd dat niemand hier (behalve ik) de ts gelijk geeft dat dit niet normaal is. Een internetwinkel moet gewoon telefonisch bereikbaar zijn. Als ik Bol.com bel heb ik binnen een paar minuten iemand aan de lijn.

mahadma
door mahadma - Apr 23, 2015 om 12:21
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Het gaat mij niet (meer) aan wat de vraag is, maar ik stelde me voor dat er mogelijk, misschien eventueel iemand van de lezers het antwoord zou kunnen weten of kunnen vinden ..........

tenormin
door tenormin - Apr 23, 2015 om 12:27
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Men zou zich kunnen afvragen waarom de klantenservice telefonisch moeilijk bereikbaar is als ze dit zelfs op de site vermelden. Zoveel klachten of zoveel complimenten? ?

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2015 om 12:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tenormin,

Er wordt inderdaad onder de klantenservice vermeld:

Helaas is onze klantenservice door drukte moeilijk bereikbaar, houdt u rekening met een langere wachttijd aan de telefoon. Onze excuses voor het ongemak.

.....Zoveel klachten of zoveel complimenten? .....
Of gewoon zoveel vragen?
Of ziekte van het personeel?
Of ....

Ze vermelden het in ieder geval netjes.

sv
door svliegen - Apr 24, 2015 om 16:39
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb precies hetzelfde probleem. Al 2 weken probeer ik de klantenservice te bellen vanwege een probleem met een loungeset.

Telefonisch gigantische wachttijden of gewoon in gesprek. Het formulier op de website meerdere keren ingevuld, niet eens een bevestiging van ontvangst, laat staan een inhoudelijke reactie. Een mail gestuurd naar klantenservice@blokker.nl ook geen enkele reactie.

Ja, op de website staat dat ze het druk hebben. Maar je kunt het nooit zo druk hebben dat je niet binnen 2 weken een reactie kunt sturen.

Het moet daar een totale chaos zijn. Of zijn ze al failliet?

zoekster
door zoekster - Apr 24, 2015 om 16:54
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Zet je klacht/vraag op klacht.nl. Ik zie dat ze daar heel snel reageren.