md
door mdascoota Jul 8, 2015 om 08:30
Huishouden & energie

Klantenservice van wehkamp

Ik heb op 06 juni 2015 een Loungeset van wehkamp geleverd gekregen. Hiervan heb ik het longchair gedeelte aan de rechterkant zitten: het kussen daarvoor heeft de hoes verkeerd om zitten , dwz de ritssluiting van de hoes zit bovenop dus waar je op zit, dat hoort niet, is geen gezicht en de rits zal daardoor eerder stuk gaan. (of het kussen is voor een set met longchair aan de linkerkant het is maar hoe je het bekijkt). Je kunt het kussen resp. De hoes maar op één manier gebruiken. Ik heb onmiddellijk deze klacht bij wehkamp neergelegd, meerdere malen, zelfs met foto's erbij en wehkamp zegt steeds toe dat binnen enkele werkdagen contact met me zal worden opgenomen. Dat gebeurt niet. Bellen heb ik ook verschillende keren gedaan maar daar komt ook niets uit..Wat kan ik hieraan doen?

799 9 Rapporteer

uwjurist
door uwjurist - Jul 8, 2015 om 09:54
1043 Antwoorden / 0 Vragen

Meld uw klacht op klachtenkompas.nl of klacht.nl. Vaak komt men dan wel in beweging.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

md
door mdascoota - Jul 8, 2015 om 09:59
4 Antwoorden / 1 Vragen

Dank u dat ga ik doen.

zoekster
door zoekster - Jul 8, 2015 om 10:05
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik vraag me af waarom u geen gebruik heeft gemaakt van uw herroepingsrecht. Gewoon terug die bank en dan gaat u afspraken maken met Wehkamp over een nieuwe bestelling. Dat geeft de verkoper veel meer een gevoel van urgentie.

edrick3
door edrick3 - Jul 8, 2015 om 10:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mdascoota,

Stuur een brief. Klik hier

Suc6

door 1953 - Jul 8, 2015 om 10:28
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=uwjurist schreef op woensdag 8 jul 2015, 09:54]Meld uw klacht op klachtenkompas.nl of klacht.nl. Vaak komt men dan wel in beweging.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

Negatieve publiciteit! En dat kunnen ze missen als kiespijn!

md
door mdascoota - Jul 8, 2015 om 10:29
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb geen gebruik gemaakt van het herroepingsrecht om de volgende redenen: ik was Zo snugger om de doos van 2m hoog en 1.2m breed en diep in stukken te snijden nadat ik de bank en kussen had gecheckt of alles compleet en heel was, maw de originele verpakking had ik om te beginnen al niet meer, maar oké er staat dan wel " verpakking redelijkerwijs in originele staat", dus dat is discutabel.
Bovendien zag ik pas na het in elkaar zetten en plaatsenndat er met het kussen resp. de hoes iets was.
Ik had verwacht dat het " probleem" eenvoudig op te lossen zou zijn door nieuwe hoezen te sturen, dit hebben ze ook gedaan maar deze hadden hetzelfde euvel, en daarmee was inmiddels de herroepingstermijn van 14 dagen verstreken.
Ik heb mij nu gewend tot klachtencommissie van de consumenten bond, hierop kan Wehkamp reageren (of niet.......)

zoekster
door zoekster - Jul 8, 2015 om 10:41
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik begrijp het.

U heeft overigens kans dat Wehkamp op dit forum zal reageren. Dat doen ze vaak.

md
door mdascoota - Jul 8, 2015 om 13:28
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb zojuist een korte reactie van wehkamp ontvangen via klachtenkompas, dwz zij raden mij aan mijn klacht (nog maar weer eens) te sturen aan hun afdeling webcare (sociaal-medisch van wehkamp), dat heb ik gedaan, en ik wacht af.
Zij hebben 14 dagen de tijd om te reageren volgens de regels van klachtenkompas, ik maar 7 ......

md
door mdascoota - Jul 8, 2015 om 13:30
4 Antwoorden / 1 Vragen

Correctie: " sociaal-media" niet sociaal-medisch