In juni 2015 een Huawei Smartphone bij mijn KPN abonnement genomen en al vanaf dag 1 ellende na 2 weken een nieuwe gekregen nu is hij al 6 x voor reparatie geweest er is van alles aan gebeurd en mis mee ik heb een klacht ingediend en ze via Facebook benaderd en gezegd dat ik een nieuwe eis of mijn aankoopbedrag terug wil dit laatste kan niet omdat hij niet rechtstreeks bij hun is gekocht ze komen met allerlei zogenaamde oplossingen die ik allang 10 tal x heb uitgevoerd ja kom ook niet uit een EI maar ze gaan er niet heel veel aan doen er zijn 10 tallen klachten te vinden maar oplossen doen ze niet mag ik een nieuwe telefoon eisen of mijn aankoopbedrag terug ben er helemaal klaar mee hij is meer voor reparatie weg dan ik er plezier van kan hebben
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
[quote=ikke2506 schreef op zondag 22 nov 2015, 09:29]Heb net KPN gebeld en ik moet morgen terug bellen en ze zijn zeker bereid om dit goed af te handelen ben benieuwd met wat ze gaan komen !
Dit is al iets , nu maar hopen op een goede afloop het heeft lang genoeg geduurd .
Het scherm is al 2 x vervangen de apps doen het niet krijg elke keer zwart scherm en hij loopt vast hij is altijd gratis gerepareerd dus daar kunnen ze niet over vallen wat betreft ondeugdelijk gebruik anders hadden ze het me wel laten betalen als dit zo was nu wachten wat ze morgen gaan zeggen
[quote=pieterwolters schreef op zondag 22 nov 2015, 09:55]Wat zijn/waren precies de problemen? Bij smartphone (en PC's) is het ondeugdelijk zijn vaak niet zo zwart/wit als bij andere producten.
Ts vermeld toestel is nog geen 6 maanden . klik hier
Mag ik als KPN meewerkt alsnog mijn contract ontbinden want ze hebben me van het kastje naar de muur gestuurd en elke x onverwachte kosten als ik in het ziekenhuis in Belgie lig want je kunt het wel een bundel EU aanzetten maar dan kun je niet zien hoever en of je over heen zit dus elke maand een rekening van 70 a 80 euro omdat je het niet kan bijhouden en zie nu dat het echt veel goedkoper kan
Hoewel een en ander onlosmakelijk aan elkaar verbonden lijkt te zijn, zijn voortdurende problemen met de telefoon geen grond om het abonnement bij KPN op te zeggen. Feitelijk heeft u met KPN afgesproken via een contract (het abonnement) dat zij bepaalde mobiele diensten aan u leveren en dat u ze kunt afnemen. Daarnaast heeft u bij KPN een telefoon naar uw keuze gekocht op afbetaling. De termijnen waarmee u afbetaald worden "voor uw gemak" tegelijk met uw abonnementskosten bij u afgeschreven. Alleen als KPN de afgesproken mobiele diensten niet levert zou er, na ingebrekestelling, een moment kunnen komen dat u het abonnement kunt opzeggen. KPN is echter wel de leverancier van uw telefoon en dient er voor te zorgen dat u binnen de wettelijke garantietermijn daar onbezorgd gebruik van die telefoon moet kunnen blijven maken. De telefoon op lijkt gezien uw klachten niet goed te functioneren. U moet zich dan wenden tot de leverancier van het apparaat en niet tot de leverancier.
Kpn heeft het opgelost ik krijg morgen een nieuwe smartphone tja als je een beetje boos doet dat je een adres wilt om een brief te sturen en ze die niet geven gaan ze gelijk iemand erbij halen die het heeft opgelost
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat.
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer