be
door beetje60 Jan 27, 2015 om 12:09
Computers & telefonie

Mijn cursor het zandlopertje blijft draaien

mijn cursor het zandlopertje blijft draaien, wat kan ik doen

5734 22 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 27, 2015 om 12:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Op wat voor apparaat?

be
door beetje60 - Jan 27, 2015 om 12:24
7 Antwoorden / 1 Vragen

dit is op mijn pc, en ik heb al gekeken bij taakbeheer en als ik dan al de taken beëindig dan blijft het nog tis windows 7

tijger1
door tijger1 - Jan 27, 2015 om 12:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar komt de site wel in beeld? Is het bij elke site die u wilt bezoeken?

Zet het apparaat eens helemaal uit.

be
door beetje60 - Jan 27, 2015 om 12:37
7 Antwoorden / 1 Vragen

het is bij elk beeld en heb al een keer systeemherstel gedaan naar een paar dagen eerder enzo maar het blijft zo, het was begonnen toen ik een melding kreeg dat java een nieuwe update had, ik ging daarmee aan de slag en dacht toen ik wat moest aanklikken och verrek ik doe dat ook niet en klikte op annuleren en sindsdien ist begonnen, dus zit nu te denken zou ik java er helemaal eens af moeten gooien, maar dit programma heeft mijn man nodig op zijn insuline pomp uit te lezen

tijger1
door tijger1 - Jan 27, 2015 om 12:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb zelf geen Java. Maar ik denk dat er zo wel reacties komen die u daar verder mee kunnen helpen.

edrick3
door edrick3 - Jan 27, 2015 om 12:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo beetje60,

Scan voor de zekerheid eens met MBAM, klik hier.

Als je systeemherstel wilt proberen moet je wél een datum nemen vóórdat die melding van Java kwam.

Laat maar even horen of MBAM en/of systeemherstel geholpen heeft.

Suc6

be
door beetje60 - Jan 27, 2015 om 12:51
7 Antwoorden / 1 Vragen

hallo edrick het systeemherstel had ik idd gedaan naar een tijdstip voor die melding, en die mbam moet ik dat eerst douwnloaden of hoe werkt dat (sorry)

edrick3
door edrick3 - Jan 27, 2015 om 12:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=beetje60 schreef op dinsdag 27 jan 2015, 12:51]hallo edrick het systeemherstel had ik idd gedaan naar een tijdstip voor die melding, en die mbam moet ik dat eerst douwnloaden of hoe werkt dat (sorry)

Klik op de door mij gegeven link en klik dan op het groene vlak met 'Get my free download'.
De rest wijst zich denk ik vanzelf, anders meld je je maar weer.

edrick3
door edrick3 - Jan 27, 2015 om 12:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=beetje60 schreef op dinsdag 27 jan 2015, 12:51]hallo edrick het systeemherstel had ik idd gedaan naar een tijdstip voor die melding, en die mbam moet ik dat eerst douwnloaden of hoe werkt dat (sorry)

Hier staat een handleiding voor MBAM.

Met vr.gr.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 27, 2015 om 13:21
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Beetje60,
als bovenstaande niet helpt kunt u dit nog proberen. KLIK.
Vr. gr.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 27, 2015 om 13:30
7840 Antwoorden / 95 Vragen

U heeft waarschijnlijk last van browser modifier als u defend op u computer heeft dan kan u daar eens mee gaan scannen. Ik had precies het zelfde.

edrick3
door edrick3 - Jan 27, 2015 om 13:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@valerius-2,

....browser modifier ....
Dat is héél wat anders.

be
door beetje60 - Jan 27, 2015 om 16:00
7 Antwoorden / 1 Vragen

dank je allemaal voor de reacties, maar ik heb ze allemaal uitgevoerd, maar helaas de cursor, het zandlopertje blijft gewoon draaien, ik kan wel gewoon op de pc , maar tis gewoon heel storend en denk dat het ook niet goed is voor de pc, dus mocht iemand nog een optie/ idee hebben heel graag

valerius-2
door valerius-2 - Jan 27, 2015 om 16:03
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 27 jan 2015, 13:37]@valerius-2,

....browser modifier ....
Dat is héél wat anders.

Ja maar hij deed wel wat TS schrijft en toen ik deze verwijderde was dit ook weg,

edrick3
door edrick3 - Jan 27, 2015 om 16:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@beetje60,

Dus Java verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En met MBAM gescand?

Misschien vind je hier een oplossing.

Met vr.gr.

be
door beetje60 - Jan 27, 2015 om 16:57
7 Antwoorden / 1 Vragen

ooo edrick3 ik had dacht ik alles gedaan maar niet dat java dusssss heb dat nu gedaan en zo te zien is het nu goed, superrrrr, dank je wel topppp

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 27, 2015 om 17:15
7188 Antwoorden / 3 Vragen

@Beetje60,
mooi dat het uiteindelijk gelukt is, bedankt voor het melden.
Vr. Gr.

edrick3
door edrick3 - Jan 27, 2015 om 17:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@beetje60,

Vast wat nadere info:

Voor het verwijderen van een (oudere versie) van Java: klik hier.

Nieuwe(re) versie downloaden: klik hier.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jan 27, 2015 om 17:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=beetje60 schreef op dinsdag 27 jan 2015, 16:57]ooo edrick3 ik had dacht ik alles gedaan maar niet dat java dusssss heb dat nu gedaan en zo te zien is het nu goed, superrrrr, dank je wel topppp

Mooi zo.
Hopelijk blijft alles nu weer naar wens draaien.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

aurora1
door aurora1 - Jan 28, 2015 om 00:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt Java ook in uw browser(s) uitschakelen, lees ter informatie klik hier eens door.

be
door beetje60 - Jan 28, 2015 om 10:18
7 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo aurora1 , helaas hebben we dat af en toe nodig om de insulinepomp van diabetes uit te kunnen lezen, maar ga het zeker even lezen , hopelijk snap ik dat ook hihi, misschien kan ik hem tijdelijk uitzetten en dan alleen inschakelen wanneer de pomp uitgelezen moet worden, zou dat de pc misschien ook weer wat sneller maken

aurora1
door aurora1 - Jan 28, 2015 om 15:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat lijkt mij een verstandig idee. U kunt in uw browser bij add-ons dit uitschakelen.
U kunt nog in het programma zelf het automatisch updaten uitschakelen en af en toe zelf op de site van Java controleren of u wel de laatste versie heeft. Dan moet u het programma openen via Start - zoeken Java intikken en het programma openen. In het geopende venster het tabblad updaten aanklikken en daar het vinkje weghalen van automatisch updaten, vervolgens Apply aanklikken en dan OK.
U kunt het automatisch mee opstarten ervan uitschakelen via Msconfiguratie. Lees daarvoor eens (voor W7) klik hier door. Iets boven het midden van de pagina onder Hulpprogramma Msconfiguratie voor het uitschakelen van software. U kunt op die manier nog meer programma's uitschakelen die niet mee hoeven opstarten. Bijv. van Adobe, printer enz. Als u de programma's nodig heeft starten die programma's op zonder dat u de vinkjes in het scherm Opstarten weer terug hoeft te zetten.
Het is minder ingewikkeld dan het lijkt.
Het uitschakelen van het automatisch opstarten van meerdere programma's die u niet direct nodig heeft kan het opstarten van de pc sneller maken.