Misleiding KPN
Ook ik heb een telefoontje gehad waarin een mevrouw van de KPN mij vroeg of ik tevreden was met mijn Wanadoo adsl. Om dit van de kant van KPN voort te zetten moest ik aangeven of ik gebruik wilde maken van hun actie, het tevens zo laten overkomen dat Wanadoo deze toestemming nodig had. Helaas was ik niet op de hoogte van de plannen van Wanadoo dit hoorde ik pas later en begrijp ik nu hoe het zit.
Op de portal stond ook een stuk hier over. In dat stuk stond dat er een voorbeeldbrief op de site van Wanadoo staat om hier onder uit te komen. Alleen is deze lastig te vinden in het jungle op de Wanadoo site. Heeft iemand een directe link of de tekst?
Hartelijk dank
Paul
Bedankt! Maar het ziet er niet best uit. Staat bij dat dit slechts mogelijk is zolang je nog niet voorbij de datum van ingaan bent. Ze belde de 30ste en 31 ging het in. :s
Fijne boel iig.
Paul,
Ik zou toch nog even goed lezen wat er vermeld wordt bij Wanadoo, dit i.v.m. drie maanden gelden, voordat je bij de pakken gaat neerzitten. Misschien kom je er toch nog vanaf doordat je bent misleid.
Succes WillemG
Nog een linkje gevonden en dat zelfs hier bij KASSA!
Reactie Kassa op Wanadoo en KPN
Misschien dat andere Wanadoo/KPN gebruikers er wat aan hebben.
Klopt Willem.
Ik heb gelijk maar even gebeld met de KPN en aangegeven hoe ik er over dacht. In eerste instantie kreeg ik te horen dat er niks zou veranderen en probeerde ze me gewoon af te wimpelen. Echter ze hebben mij aan een afspraak gebonden na het wekken van valse verwachtingen. Die mevrouw liet het zo overkomen alsof Wanadoo hier ook achter stond en niet dat ik dus van Wanadoo weggehaald werd en bij KPN ondergebracht. Bovendien zou ik een duurder abbonnement krijgen en dat kan helemaal niet kloppen. Dit heb ik aangegeven bij een 2de telefoontje. En blijkbaar was de boodschap duidelijk want als het goed is krijg ik binnen enkele dagen een schriftelijke bevestiging dat dit ongedaan wordt gemaakt.
Laat die korting van Wanadoo maar komen! :D
Paul
Overigens een puntje van commentaar op Wanadoo, ik heb de kassa site nodig om die brief te vinden. Dat had Wanadoo zelf wel wat beter kunnen regelen. Maar gelukkig is er kassa. Bedankt!
Hiep, hiep hoera!
We hebben weer wat gewonnen, gelukkig maar.
Wanadoo heeft een Nieuwsbrief gestuurd en daar staat de link op. (onderaan) Misschien niet gehad.
Maak niet uit, jij bent weer opgelucht, groet WillemG
Ik heb via een andere klant van Wanadoo gehoord dat er een nieuwsbrief verstuurd was. Ik heb deze echter nooit ontvangen helaas.
Overigens snap ik niet dat wanadoo alleen verwijst naar dat ene artikel uit de wet. Dit contract werd in mijn geval, en ik kan me niet voorstellen dat het bij anderen veel anders is, afgesloten terwijl 1 van de 2 partijen een onjuiste voorstelling van zaken had. Immers ze lieten het op mij overkomen als zijnde Wanadoo hier ook achter stond en dit nodig was om mijn huidige verbinding in stand te houden. Dit klopt ten dele. Met het accepteren houdt ik inderdaad de huidige situatie, het leveren van adsl via KPN, in stand.
Wat mevrouw niet vertelde is dat Wanadoo splitst van KPN. Wat mevrouw ook niet vertelde was dat de kosten van het abbonnement van de KPN hoger lagen dan de huidige kosten. Wat mevrouw mij niet vertelde was dat als ik niks deed mijn contract al stilzwijgend verlegd werd. Wat mevrouw niet vertelde was dat ik dus niet ja zei tegen voortzetting van de huidige situatie maar ja tegen voortzetting van het klant zijn bij KPN inclusief een nieuw contract voor een nieuw product. Kortom de hele aanbieding leek leuk maar mijn acceptatie kreeg ze wel terwijl IK als partij een onjuiste voorstelling van het product had. Tevens een ongevraagde kostenverhoging. Ook hier worden wij als consument tegen beschermt maar Wanadoo laat dat links liggen.
Maar goed zoals je zegt, ik ben er lekker vanaf. En telefonie gaat hier ook spoedig weg bij KPN. Ik hoop dat verder niet te veel mensen het dupe zijn geworden van deze manier van oplichten.
je komt er mooi niet onderuit.ook ik heb dit meegemaakt want ook ik ben gebeld door kpn nooit is er gezegt dat het omverlenning ging maar toch zit ik vast tot 2006 aan kpn.ook ik heb aangetekende brief gestuurd aan kpn,en het antwoord is dat het om verlenning gaat,zodat de annuleringrecht hier op niet geld, BEDANKT KPN stelletje op.ichters
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Niet geïndexeerde begrafenisverzekering
Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer
TrackR app voor android
Ik heb een TrackR tracker hier maar de bijhorende android app werkt niet meer. Is er iemand die hier een alternatieve app voor weet? Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer