pw
door pwarmerd Sep 15, 2014 om 21:33
Computers & telefonie

Newsserver van Ziggo werkt al jaren niet (goed)

Op 3 juli 2014 meldde ik bij Ziggo dat de Spotnet newsserver niet meer wordt bijgewerkt. Bovendien verschijnt bij downloaden de foutmelding "430 Article not found error 430".
Ik heb toen van een Ziggo medewerker vernomen dat Ziggo binnen twee maanden een nieuwe newsserver in de lucht zou brengen. We zijn nu 2,5 maanden verder en spotnet werkt nog steeds niet. Een ziggo medewerker heeft me nu telefonisch gevraagd dit probleem op deze community te melden. Waarom Ziggo niet gewoon een werkende newsserver opbrengt is me een raadsel.

Op andere internetfora wordt al jaren geklaagd over de slechte werking van de newsserver van Ziggo. Ik heb Ziggo bij herhaling uitgelegd dat het zeer negatief overkomt een NIET werkende dienst aan te bieden. Ik heb liever GEEN auto dan een DEFECTE. Ziggo biedt liever een DEFECTE newsserver aan dan GEEN. Wie kan Ziggo overtuigen dat dat een doodlopende straat is ?
Mijn geduld is ook niet eindeloos !!!!!!

906 2 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 15, 2014 om 22:02
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Het is een extra dienst van Ziggo, veel andere providers bieden het niet eens, meer, aan. Verder vind ik hem prima werken, vrijwel alles compleet tot over de 30 dagen, erg netjes, voor iets dat eigenlijk gratis is.

Dat ze gestopt zijn (neem ik aan) met het doorgeven van de groepen waar Spotnet hun info uithaalt is natuurlijk betreurenswaardig, zou netjes geweest zijn om de klant hierover te informeren (dit lijkt Ziggo eigen, klanten in het ongewis laten).

Gelukkig is er in dat geval, 'n simpele oplossing vanaf ongeveer 2 euro per maand heb je al 'n payserver. Daar zou ik dan ook de oplossing in zoeken, blijven klagen bij Ziggo is vrij zinloos.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 15, 2014 om 22:04
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Aanvulling; verder zijn er ook verschillende websites, die de bron van Spotnet gebruiken/weergeven, daarbij heb je logischerwijs de newsserver van Ziggo niet bij nodig om de spots te zien.