om
door omejan Jun 6, 2015 om 15:16
Computers & telefonie

Onbekende afschrijvingen

Ik heb al sinds begin 2015 last van afschrijvingen van zowel KPN als nu ook Telfort,van elke maand 3,75.
Ik heb beide gebeld om info,maar niemand kon mij helpen,wat nu??

1800 7 Rapporteer

getty
door getty - Jun 6, 2015 om 15:17
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Naar uw bank en afschrijving blokkeren.

om
door omejan - Jun 6, 2015 om 15:20
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=getty schreef op zaterdag 6 jun 2015, 15:17]Naar uw bank en afschrijving blokkeren.

Dank voor je reactie,heb zelf al enkele malen bedrag laten terugboeken,maar ze blijven het afschrijven.

mahadma
door mahadma - Jun 6, 2015 om 15:49
11559 Antwoorden / 51 Vragen

Als u de bankafschriften bekijkt, staat daar een machtigingscode, wellicht kunt u als u weet wie afschrijft, die instantie eens om een door u PERSOONLIJK ondertekende machtiging laten sturen. Doen ze dat niet binnen zeg 14 dagen blokkeer dan het nummer bij uw bank, als u zeker weet dat u niet iets moet betalen. Overigens nu eens een vraagsteller die zijn bankafschriften bekijkt, klasse!

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 6, 2015 om 15:49
7202 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Omejan,
Als uw bank ING is dan op het bedrag klikken en de uitleg komt tevoorschijn.
Vr,gr.

holstein
door holstein - Jun 6, 2015 om 17:08
922 Antwoorden / 16 Vragen

Als je bij de bank dat nummer laat blokkeren dan trekken Kpn en Telfort wel aan de bel als ze iets van je moeten, dan heb je wel contact en wordt het misschien wel opgehelderd.

ho
door hopetobehelping - Jun 6, 2015 om 18:00
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste omejan,

als de bedrijven (KPN en Telfort) die geld van uw rekening afschrijven niet kunnen uitleggen wat de reden daarvoor is en het zegt u ook niet neem dan contact op met uw bank.
Laat de betrokken rekeningnummers blokkeren zodat er niet meer ten onrechte geld van uw rekening kan worden afgeschreven door KPN en Telfort.

aurora1
door aurora1 - Jun 6, 2015 om 22:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Staat in uw rekening overzichten niet waar dat bedrag voor is?
Kan het zijn voor voor in het weekend onbeperkt bellen o.i.d.? Dat zou u dan via uw account uit kunnen zetten.