Prijsverhoging van 200 % toegestaan?
In een nieuwsbrief van Canal Digitaal van 4 juli wordt aangekondigd dat er extra zenders worden toegevoegd aan de 2de en 3de smartcard voor de TV ontvangst. :"u hoeft niets te doen". Oh ja, verder in de mail staat dat er binnen 4 weken een prijsverhoging van 200 % gaat plaatsvinden. De helpdeskmedewerker kan niets voor me doen, ik mag een schriftelijk bezwaar indienen. Dit doe ik, vervolgens komen er 5 brieven van Canal Digitaal waarin wordt vermeld dat ik mijn abonnement heb opgezegd. (?)Voor één smartcard zelfs 2 opzeggingen en ook nog een stopzetting van het HD pakket! De volgende helpdeskmedewerker maakt het nog bonter. Arrogantie en neerbuigendheid ten top. Het schriftelijke bezwaar is niet van waarde. Het moet beslist aangetekend zijn verzonden.
Ook dit is gebeurd. Vervolgens een onpersoonlijke brief met antwoord dat de prijswijziging niet aanpasbaar is, hooguit een tijdelijke korting voor een bepaalde periode op de hoofdkaart, maar daarvoor mag ik weer naar de helpdesk bellen.
Bij een wijziging zoals omschreven kunt u OF akkoord gaan en méér betalen OF opzeggen en de leverantie per datum product wijziging wordt dan stopgezet. U kunt niet voor de leverancier bepalen welke producten wanneer hij levert voor welke verkoopprijs. U heeft vrije keuze in welke leverancier u neemt voor uw tv signalen.
Ja die prijsverhoging is toegestaan. Helaas. Zijn al veel vragen over geweest.
Ik zou die prijsaanpassing op de hoofdkaart maar niet doen. U zit dan, ongemerkt, weer aan een twee-jarig nieuw contract vast. En dan moet u daar weer over rappelleren
Hallo inasch,
.....prijsverhoging van 200 % toegestaan?.....
Ja hoor, en van ...% ook.
Ze kunnen vragen wat ze willen, maar je bent natuurlijk niet verplicht om dat te accepteren.
Je kunt in het geval van een prijsverhoging altijd (tussentijds) je abonnement opzeggen.
Met vr.gr.
Beste Inasch,
Het spijt ons om te lezen dat u zo ontevreden bent over de prijswijziging en dat u niet netjes te woord bent gestaan door een van onze medewerkers. Dat is absoluut niet de bedoeling. Als wij nog vragen voor u kunnen beantwoorden dan horen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Webcare CanalDigitaal
[quote=WebCareCanalDigitaal schreef op woensdag 30 jul 2014, 10:33]Beste Inasch,
Het spijt ons om te lezen dat u zo ontevreden bent over de prijswijziging en dat u niet netjes te woord bent gestaan door een van onze medewerkers. Dat is absoluut niet de bedoeling. Als wij nog vragen voor u kunnen beantwoorden dan horen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Webcare CanalDigitaal
Dan is het verstandig uw mailadres te vermelden, zodat de Ts rechtstreeks contact met u kan opnemen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer