je
door jeroenpm Jul 7, 2015 om 10:39
Geldzaken & recht

Senioren GSM

op 30 6 2015 samen met mijn moeder (83) bij BCC.NL een senioren GSM gekocht (ik dacht nog door bij een betrouwbare partij te kopen zij het Internet zou gaan vertrouwen) en direct met Ideal betaald (doet zij nog zelf, maar moest ook even wennen aan de nieuwe Rabo systematiek).

Voor een oma'tje van 83 al heel wat.

Direct de bevestiging gekregen dat 'ie de volgende dag afgeleverd zou worden. Tot op heden niets ! Contactcenter = onbereikbaar, op de site is het ordernummer onbekend en op diverse fora blijkt dat zij dit al langer flikken. Gouden bergen beloven en NIETS waarmaken, al weken niet.

Klanten niet juist informeren en misleiden. En mijn moeder voelt zich nog meer in de kou gezet door "de maatschappij", Order annuleren moet via het contact center, maar die zijn dus onbereikbaar. Schandalig dat BCC hier mee weg komt. Ook al via de Thuiswinkel een klacht gemaild, maar ook daar geen reactie.

Zijn wij de enige? Wat hier tegen te doen.

2211 13 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 7, 2015 om 10:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jeroenpm,

Lees de info hier.

Je kunt je klacht ook op klachtenkompas.nl zetten.

Suc6

reflecs
door reflecs - Jul 7, 2015 om 12:01
1859 Antwoorden / 4 Vragen

...zijn wij de enige?....

Heeft u deze pagina al gezien?
Klik http://www.bcc.nl/actueel/vertraging-in-bezorging

je
door jeroenpm - Jul 7, 2015 om 12:04
5 Antwoorden / 1 Vragen

Hi beste Reflecs, bedankt voor je antwoord.

Probleem is dat wat er op de site staat niet klopt en een gekleurd doekje voor het bloeden is... die tekst staat er al een tijd, maar contact centre zelfs in de ochtend 1 minuut na "opening" (08.01) niet bereikbaar is.

BCC geloven doe ik al niet meer...

reflecs
door reflecs - Jul 7, 2015 om 12:34
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Beste jeroenpm,

Dan is die "verdubbeling van de klantenservice" blijkbaar niet voldoende....
Vervelend dat de kennismaking met bestellen via internet voor uw moeder zo verloopt.
Hopelijk helpt het plaatsen van de klacht op klachtenkompas ervoor dat er meer vaart achter wordt gezet.

je
door jeroenpm - Jul 7, 2015 om 12:35
5 Antwoorden / 1 Vragen

dank je Reflecs..

Cookies
door Cookies - Jul 7, 2015 om 12:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zet je klacht op hun Facebookpagina (er staan er al veel), hopelijk pikken ze het daar wat sneller op KLIK

je
door jeroenpm - Jul 7, 2015 om 13:08
5 Antwoorden / 1 Vragen

En hier, via Klachtenkompas het "voorstel tot afhandeling". Een knap staaltje Kastje-en-muur. Ik moet maar contact opnemen met het customer contact center.... Welke flap.... zet nu zo'n antwoord op klachtenkompas?

Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Het is voor ons hierdoor helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service

Cookies
door Cookies - Jul 7, 2015 om 13:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als ik jou was, zou ik via FB de order annuleren en maar even bij MM o.i.d. naar binnen lopen voor een senioren GSM. Dat geld komt echt wel terug van BCC.

he
door henkhh - Jul 7, 2015 om 13:38
174 Antwoorden / 0 Vragen

Lees hier de reactie van BCC aan vragen van Radar:

http://www.radartv.nl/nieuws/archief/detail/article/veel-klachten-over-bestellingen-bcc/

edrick3
door edrick3 - Jul 7, 2015 om 14:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

De link van henkhh: klik hier.

je
door jeroenpm - Jul 7, 2015 om 14:38
5 Antwoorden / 1 Vragen

via bestelling@bcc.nl EINDELIJK contact... blijkt toestel niet eens op voorraad. Wat er op de site staat en de realiteit zijn dus 2 heel verschillende werelden.

Order gecancelled.

Dank allen voor jullie commentaar.

in
door ineke 48 - Jul 8, 2015 om 00:40
1 Antwoorden / 1 Vragen

Nee, je bent zeker niet de enige! Ik heb een airco besteld, wel betaald maar nooit afgeleverd. Contakt met BCC is onmogelijk niet per telefoon noch per e-mail
Ik zou ook niet weten hoe ik mijn geld terug kan krijgen

je
door jeroenpm - Jul 8, 2015 om 09:02
5 Antwoorden / 1 Vragen

ineke48, het is mij uiteindelijk via bestelling@bcc.nl gelukt, probeer het ook eens.