SMS ellende
Sinds maart van dit jaar probeer ik bij T-Mobile om van de voor mij overbodige "reclame"-sms'jes af te komen.
Op hun site is niet te vinden hoe je je daar voor af kunt melden. Dus gemaild. En sinds die tijd heeft men bij T-Mobile al vier of vijf (!) keer het sturen van dergelijke sms'jes geblokkeerd!!!! De leukste smoes tot nu toe waarom ik nog steeds sms'jes krijg is dat er achter de schermen bleek dat men mij toch nog niet had afgemeld. Toen ik "dreigde" met Kassa of Radar kreeg ik opeens €5 beltegoed gestort, omdat men "begreep" dat het toch wel vervelend was dat e.e.a. nog niet verholpen was.
Ondertussen blijf ik van die onzin sms'jes krijgen.
Is er iemand die weet hoe ik van deze ellende af kan komen?
Probeer eens via http://www.smsdienstenfilter.nl/
Hiermee worden alle betaalde sms diensten geblokkeerd.
[quote=tuimkabouter schreef op zondag 22 mei 2011, 12:12]Hiermee worden alle betaalde sms diensten geblokkeerd.
Niet de diensten waar je al op geabonneerd bent! Die moet je apart stop zetten.
[quote=birdies schreef op zondag 22 mei 2011, 12:18][quote=tuimkabouter schreef op zondag 22 mei 2011, 12:12]Hiermee worden alle betaalde sms diensten geblokkeerd.
Niet de diensten waar je al op geabonneerd bent! Die moet je apart stop zetten.
Nee, alle sms diensten worden stop gezet:
'Bij blokkade voor abonnements sms-diensten, worden alle sms-diensten die aan je mobiele nummer zijn gekoppeld stopgezet.'
@kojumba
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.
Vriendelijke groeten,
Cindy
T-Mobile Webcare
Ik kreeg een poosje terug reclame op mijn telefoon T-mobile, van H&M, daar heb ik nog nooit iets gekocht, maar ik blijk er wel een klantnummer te hebben, snap er echt niets van.
Kreeg ook van de week reclame over hondenvoer, laat ze toch oprotten met die reclame, daar vraag ik toch niet om.
Ben ook net weer gebelt "beter horen" , ik had iets op Neckermann enquette ingevuld, nou ik heb juist heel goed opgelet, en overal NEE ingevuld, toch bellen ze mij, terwijl ik hen mijn nummer echt niet heb verstrekt.
"Beter horen" hahahaha !! ik zou zeggen, " beter lezen" ik heb NEE ingevult.
Beste allemaal
Ten eerste: hartelijk bedankt voor al jullie reacties.
Ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van dit medium: weet er dus lang alles niet van.
Verder ben ik niet helemaal duidelijk geweest merk ik nu. Ik héb helemaal geen abonnement bij T-Mobile, ik heb een prepaid telefoon. Daarnaast heb ik me ook nóóit of te nimmer voor wat voor sms-diensten dan ook aangemeld. Het gaat om voor mij onzinnige sms'jes als "vergeet voor het einde van de maand niet uw saldo op te waarderen blablabla....." of "nú een valentijnsactie: bij het opwaarderen van.....blablabla".
Voor mij zijn dit soort berichten totaal overbodig. Dát is de reden dat ik ze ook niet meer wens te ontvangen. 'k Gebruik mijn mobieltje amper en wil dat ook graag zo houden.
Cindy: Ondertussen ben ik ook wéér bij T-Mobile in kontakt met (wéér) iemand anders. Wat bedoel je met een link naar mijn bericht? En waarom heb je mijn adres nodig om mij per mail te kunnen beantwoorden? Dit begrijp ik niet: vandaar mijn vraag.
Met vriendelijke groeten,
Kojumba
Nou komt de aap uit de mouw:
het zijn boodschappen van je eigen telecom provider.
Hou toch op Kojumba, dat zijn er maar een paar per jaar.
En een advies om op te waarderen krijg je alleen als je nog maar weinig bel tegoed hebt.
Dat is juist een goede service.
Je zeurt echt om nix.
Beste Wimmi
Dit soort boodschappen van T Mobile hebben niets te maken met het feit of ik wel of niet voldoende saldo heb.
En ongeveer twee per week zijn er voor jou misschien niet veel, maar voor mij zijn het er twee per week té veel.
Wanneer ik daarom dus vriendelijk bij T Mobile vraag of ze daar mee op willen houden dan lijkt me dat niet al te veel gevraagd.
Wanneer jij vind dat ik zeur kun je misschien beter niet reageren.
Scheelt je energie......
=wimmi20 schreef op maandag 23 mei 2011, 21:24: Nou komt de aap uit de mouw:
het zijn boodschappen van je eigen telecom provider.
Hou toch op Kojumba, dat zijn er maar een paar per jaar.
En een advies om op te waarderen krijg je alleen als je nog maar weinig bel tegoed hebt.
Dat is juist een goede service.
Je zeurt echt om nix.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer