ko
door kojumba May 20, 2011 om 14:00
Computers & telefonie

SMS ellende

Sinds maart van dit jaar probeer ik bij T-Mobile om van de voor mij overbodige "reclame"-sms'jes af te komen.
Op hun site is niet te vinden hoe je je daar voor af kunt melden. Dus gemaild. En sinds die tijd heeft men bij T-Mobile al vier of vijf (!) keer het sturen van dergelijke sms'jes geblokkeerd!!!! De leukste smoes tot nu toe waarom ik nog steeds sms'jes krijg is dat er achter de schermen bleek dat men mij toch nog niet had afgemeld. Toen ik "dreigde" met Kassa of Radar kreeg ik opeens €5 beltegoed gestort, omdat men "begreep" dat het toch wel vervelend was dat e.e.a. nog niet verholpen was.
Ondertussen blijf ik van die onzin sms'jes krijgen.
Is er iemand die weet hoe ik van deze ellende af kan komen?

2955 20 Rapporteer

tu
door tuimkabouter - May 22, 2011 om 12:12
32 Antwoorden / 1 Vragen

Probeer eens via http://www.smsdienstenfilter.nl/
Hiermee worden alle betaalde sms diensten geblokkeerd.

birdies
door birdies - May 22, 2011 om 12:18
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=tuimkabouter schreef op zondag 22 mei 2011, 12:12]Hiermee worden alle betaalde sms diensten geblokkeerd.

Niet de diensten waar je al op geabonneerd bent! Die moet je apart stop zetten.

tu
door tuimkabouter - May 22, 2011 om 13:01
32 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=birdies schreef op zondag 22 mei 2011, 12:18][quote=tuimkabouter schreef op zondag 22 mei 2011, 12:12]Hiermee worden alle betaalde sms diensten geblokkeerd.

Niet de diensten waar je al op geabonneerd bent! Die moet je apart stop zetten.

Nee, alle sms diensten worden stop gezet:
'Bij blokkade voor abonnements sms-diensten, worden alle sms-diensten die aan je mobiele nummer zijn gekoppeld stopgezet.'

birdies
door birdies - May 22, 2011 om 13:04
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@tuinkabouter: je hebt helemaal gelijk!

t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - May 23, 2011 om 10:42
95 Antwoorden / 0 Vragen

@kojumba
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.

Vriendelijke groeten,

Cindy
T-Mobile Webcare

wimmi20
door wimmi20 - May 23, 2011 om 12:28
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Dit onderwerp is vorige week uitgebreid behandeld.
In de rubriek tips.
Lekker slim.

li
door lizmol - May 23, 2011 om 18:38
61 Antwoorden / 5 Vragen

Ik kreeg een poosje terug reclame op mijn telefoon T-mobile, van H&M, daar heb ik nog nooit iets gekocht, maar ik blijk er wel een klantnummer te hebben, snap er echt niets van.

Kreeg ook van de week reclame over hondenvoer, laat ze toch oprotten met die reclame, daar vraag ik toch niet om.

Ben ook net weer gebelt "beter horen" , ik had iets op Neckermann enquette ingevuld, nou ik heb juist heel goed opgelet, en overal NEE ingevuld, toch bellen ze mij, terwijl ik hen mijn nummer echt niet heb verstrekt.

"Beter horen" hahahaha !! ik zou zeggen, " beter lezen" ik heb NEE ingevult.

ko
door kojumba - May 23, 2011 om 21:12
12 Antwoorden / 2 Vragen

Beste allemaal

Ten eerste: hartelijk bedankt voor al jullie reacties.

Ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van dit medium: weet er dus lang alles niet van.

Verder ben ik niet helemaal duidelijk geweest merk ik nu. Ik héb helemaal geen abonnement bij T-Mobile, ik heb een prepaid telefoon. Daarnaast heb ik me ook nóóit of te nimmer voor wat voor sms-diensten dan ook aangemeld. Het gaat om voor mij onzinnige sms'jes als "vergeet voor het einde van de maand niet uw saldo op te waarderen blablabla....." of "nú een valentijnsactie: bij het opwaarderen van.....blablabla".
Voor mij zijn dit soort berichten totaal overbodig. Dát is de reden dat ik ze ook niet meer wens te ontvangen. 'k Gebruik mijn mobieltje amper en wil dat ook graag zo houden.

Cindy: Ondertussen ben ik ook wéér bij T-Mobile in kontakt met (wéér) iemand anders. Wat bedoel je met een link naar mijn bericht? En waarom heb je mijn adres nodig om mij per mail te kunnen beantwoorden? Dit begrijp ik niet: vandaar mijn vraag.

Met vriendelijke groeten,
Kojumba

wimmi20
door wimmi20 - May 23, 2011 om 21:24
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Nou komt de aap uit de mouw:
het zijn boodschappen van je eigen telecom provider.
Hou toch op Kojumba, dat zijn er maar een paar per jaar.
En een advies om op te waarderen krijg je alleen als je nog maar weinig bel tegoed hebt.
Dat is juist een goede service.
Je zeurt echt om nix.

ko
door kojumba - May 23, 2011 om 21:28
12 Antwoorden / 2 Vragen

Beste Wimmi

Dit soort boodschappen van T Mobile hebben niets te maken met het feit of ik wel of niet voldoende saldo heb.
En ongeveer twee per week zijn er voor jou misschien niet veel, maar voor mij zijn het er twee per week té veel.
Wanneer ik daarom dus vriendelijk bij T Mobile vraag of ze daar mee op willen houden dan lijkt me dat niet al te veel gevraagd.

Wanneer jij vind dat ik zeur kun je misschien beter niet reageren.
Scheelt je energie......

=wimmi20 schreef op maandag 23 mei 2011, 21:24: Nou komt de aap uit de mouw:
het zijn boodschappen van je eigen telecom provider.
Hou toch op Kojumba, dat zijn er maar een paar per jaar.
En een advies om op te waarderen krijg je alleen als je nog maar weinig bel tegoed hebt.
Dat is juist een goede service.
Je zeurt echt om nix.

wimmi20
door wimmi20 - May 23, 2011 om 23:06
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Kojumba,
Ik heb ook T Mobile als provider.
Ik ontvang de berichten die je noemt NOOIT.

========================================

=kojumba schreef op maandag 23 mei 2011, 21:28: Beste Wimmi

Dit soort boodschappen van T Mobile hebben niets te maken met het feit of ik wel of niet voldoende saldo heb.
En ongeveer twee per week zijn er voor jou misschien niet veel, maar voor mij zijn het er twee per week té veel.
Wanneer ik daarom dus vriendelijk bij T Mobile vraag of ze daar mee op willen houden dan lijkt me dat niet al te veel gevraagd.

Wanneer jij vind dat ik zeur kun je misschien beter niet reageren.
Scheelt je energie......

=wimmi20 schreef op maandag 23 mei 2011, 21:24: Nou komt de aap uit de mouw:
het zijn boodschappen van je eigen telecom provider.
Hou toch op Kojumba, dat zijn er maar een paar per jaar.
En een advies om op te waarderen krijg je alleen als je nog maar weinig bel tegoed hebt.
Dat is juist een goede service.
Je zeurt echt om nix.

ft
door ftm - May 24, 2011 om 01:35
102 Antwoorden / 1 Vragen

Dan is dat geen probleem van jou Wimmi. Bemoei je er dan niet mee en noem een ander geen zeur!

=wimmi20 schreef op maandag 23 mei 2011, 23:06: Kojumba,
Ik heb ook T Mobile als provider.
Ik ontvang de berichten die je noemt NOOIT.

========================================
=kojumba schreef op maandag 23 mei 2011, 21:28: Beste Wimmi

Dit soort boodschappen van T Mobile hebben niets te maken met het feit of ik wel of niet voldoende saldo heb.
En ongeveer twee per week zijn er voor jou misschien niet veel, maar voor mij zijn het er twee per week té veel.
Wanneer ik daarom dus vriendelijk bij T Mobile vraag of ze daar mee op willen houden dan lijkt me dat niet al te veel gevraagd.

Wanneer jij vind dat ik zeur kun je misschien beter niet reageren.
Scheelt je energie......

=wimmi20 schreef op maandag 23 mei 2011, 21:24: Nou komt de aap uit de mouw:
het zijn boodschappen van je eigen telecom provider.
Hou toch op Kojumba, dat zijn er maar een paar per jaar.
En een advies om op te waarderen krijg je alleen als je nog maar weinig bel tegoed hebt.
Dat is juist een goede service.
Je zeurt echt om nix.

t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - May 24, 2011 om 09:10
95 Antwoorden / 0 Vragen

@kojumba

Met een 'link naar mijn bericht' bedoelen we de link die in het adresbalk van je browser staat.
We vragen om gegevens omdat we zonder controle niets mogen doen op een abonnement of een geregistreerde PrePaid.

Je hebt een e-mail gestuurd zonder extra gegevens en ik had de e-mail ook bijna doorgestuurd naar T-Mobile Klantenservice. Met alle gegevens die we vragen weten de medewerkers van T-Mobile Webcare dat er om je gegevens is gevraagd. Het kan dus voorkomen dat Cindy vraagt om gegevens door te mailen en dat je van Richard een reactie krijgt en andersom. :)

Mvg
Richard & Cindy
T-Mobile Webcare

ko
door kojumba - May 24, 2011 om 12:21
12 Antwoorden / 2 Vragen

Oké, ik begrijp de bedoeling en ik begrijp waarom.
Toch was er denk ik uit mijn eerste bericht op te maken dat ik vanaf maart al kontakt heb met medewerkers van T-Mobile.
En omdat het er op ging lijken dat zij niet weten hoe mijn mobiele nummer van de verzendlijsten te verwijderen heb ik hier de vraag uitgezet of iemand mij hier mee kan helpen.
Tegelijkertijd heb ik toch ook wéér een reactie van één van de medewerkers van T-Mobile gekregen op mijn mailwisseling van de afgelopen maanden.
Ik wacht het maar weer even af en één ding weet ik wel: voor mij hierna nóóit een registratie meer bij T-Mobile.

=T-MobileWebcare schreef op dinsdag 24 mei 2011, 09:10: @kojumba

Met een 'link naar mijn bericht' bedoelen we de link die in het adresbalk van je browser staat.
We vragen om gegevens omdat we zonder controle niets mogen doen op een abonnement of een geregistreerde PrePaid.

Je hebt een e-mail gestuurd zonder extra gegevens en ik had de e-mail ook bijna doorgestuurd naar T-Mobile Klantenservice. Met alle gegevens die we vragen weten de medewerkers van T-Mobile Webcare dat er om je gegevens is gevraagd. Het kan dus voorkomen dat Cindy vraagt om gegevens door te mailen en dat je van Richard een reactie krijgt en andersom. :)

Mvg
Richard & Cindy
T-Mobile Webcare

mi
door mipa - May 24, 2011 om 14:19
2 Antwoorden / 0 Vragen

Kojumba, heb je het volgende al eens geprobeerd? 1683 STOP.(met hoofdletters)
Het heeft mij geholpen om ongewenste sms-jes van KPN te stoppen. mipa

ko
door kojumba - May 24, 2011 om 18:11
12 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Mipa

Dank je wel voor deze tip. Ik ga 'm zeker uitproberen wanneer blijkt dat men bij T-Mobile wéér niet in staat is om mijn telefoonnummer van hun verzendlijsten te verwijderen.

Met vriendelijke groeten,
Kojumba

=mipa schreef op dinsdag 24 mei 2011, 14:19: Kojumba, heb je het volgende al eens geprobeerd? 1683 STOP.(met hoofdletters)
Het heeft mij geholpen om ongewenste sms-jes van KPN te stoppen. mipa

bouke1966
door bouke1966 - May 24, 2011 om 18:19
157 Antwoorden / 3 Vragen

Ik wens je succes.... als je al zoveel contact hebt gehad met medewerker van T-mobile en niemand is tot op heden instaat je te verwijderen uit de sms lijsten dan is het inderdaad zeer droevig....

Bouke

ko
door kojumba - May 24, 2011 om 19:39
12 Antwoorden / 2 Vragen

Bedankt Bouke

Het lijkt idd een gebed zonder einde te worden. Je zult maar bij een telecomaanbieder/provider werken en niet weten wat je allemaal met een telefoonnummer moet doen....................

=bouke1966 schreef op dinsdag 24 mei 2011, 18:19: Ik wens je succes.... als je al zoveel contact hebt gehad met medewerker van T-mobile en niemand is tot op heden instaat je te verwijderen uit de sms lijsten dan is het inderdaad zeer droevig....

Bouke

pe
door peter0001 - Jun 3, 2011 om 14:18
3 Antwoorden / 2 Vragen

Ik erger me ook mateloos aan de sms-jes van T-Mobile.
Zelfs nu ik geen klant meer ben krijg ik die troep nog.
Nu weer iets over vaderdagcadeau's die je bij T-Mobile kunt bestellen.
Ook ik zou graag willen weten hoe ik van die reclame af kan komen.

ko
door kojumba - Jun 4, 2011 om 08:59
12 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Peter

Ook ik heb dus wéér een sms van T-Mobile gekregen. Ook dus vanwege dat vaderdaggedoe.
Terwijl ze nu toch ëcht hun best hebben gedaan om e.e.a. voor mij stop te zetten...........................Maar dat hebben ze nu geloof ik al wel zes keer!!!!!!!Heb zojuist de tip van Miba toegepast. Ben benieuwd. Maar enige hoop op verbetering heb ik niet. Veel blabla en verder is het niets bij T-Mobile.
'k Denk dat ze gewoon liever géén klanten willen bij T-Mobile. Gaat ze lukken!!

Groetjes Kojumba

=peter0001 schreef op vrijdag 3 jun 2011, 14:18: Ik erger me ook mateloos aan de sms-jes van T-Mobile.
Zelfs nu ik geen klant meer ben krijg ik die troep nog.
Nu weer iets over vaderdagcadeau's die je bij T-Mobile kunt bestellen.
Ook ik zou graag willen weten hoe ik van die reclame af kan komen.